Gå til innhold

Neste Batman er Ben Affleck... seriøst...


Lykketrolling

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

"Det vet vel du" fører aldri noe bra sted. Jeg gjentar det jeg sier hele tiden, fordi folk mistolker det hele tiden. Dette gidder jeg ikke. Kos dere meg kranglingen deres. Jeg hadde håpet det gikk å ha en seriøs diskusjon om dette, men tok visst feil. At tråden jeg opprinnelig lagde om Man of Steel 2 har 250 visninger og tre svar som ikke er mine egne viser jo hvor interessert dere faktisk er i denne filmen.

Lenke til kommentar

Ja, det var ufint av meg, jeg ble irritert, men ikke uten grunn - du er så bastant at det halve kunne vært nok. Jeg forstår godt hva du sier, men klarer å argumentere imot det helt fint. Du kan ikke forlange at trådene dine skal være dine egne små verdener hvor folk får lov til å bidra med innspill, men hvor det du selv skriver til slutt står uimotsagt. At jeg motsier deg en gang til etter at du har "satt meg på plass" er ikke å "krangle bare for å krangle".

Det verste er at jeg gang på gang sier at jeg ikke er så glad i Baffleck selv, men gidder ikke å si helt kategorisk at dette umulig kan bli bra. Det er det du sier, og det er rett og slett feil. Selv om det skulle vise seg å gå dårlig, er det feil.

Selv om den Batman vi kjenner ikke passer den Ben Affleck vi kjenner. Film er vanskelig. God film er genialt. Du vet aldri hva de kan få til.

Endret av Isbilen
Lenke til kommentar

Er jeg den eneste som likte daredevil? I trained my body and my senses, until the city itself became my playground" Woooohoo :w00t:

Elsker Daredevil, hata filmen. Daredevil er en av de beste tegneserie-karakterene ever.

 

Personlig vil jeg vente å se hva Ben Affleck gjør som Batman før jeg skriker ut som en liten bitch at det er katastrofe og verdens ende. Han var ærlig bedre enn mange av alternativene.

Endret av Maury
Lenke til kommentar

Elsker Daredevil, hata filmen. Daredevil er en av de beste tegneserie-karakterene ever.

 

Personlig vil jeg vente å se hva Ben Affleck gjør som Batman før jeg skriker ut som en liten bitch at det er katastrofe og verdens ende. Han var ærlig bedre enn mange av alternativene.

Vet vi noe om hvem alternativene var? Endret av Aleks
Lenke til kommentar

Vet vi noe om hvem alternativene var?

 

Ryan Gosling, Josh Brolin, Joe Manganiello (True Blood), Matthew Goode (som jeg personlig ikke likte i Watchmen), Max Martini og Richard Armitage (Hobbitten).

 

De skal ha en eldre Batman, så med det synes jeg Affleck kan passe. Nå skal ikke Man of Steel 2 være en ny The Dark Knight-film heller.

 

Personlig ville jeg ha valgt Richard Armitage, Martini eller Affleck mest av disse. Problemet med Martini er at han er så ukjent, og til en potensielt ny Batman-serie på film forstår jeg det.

Lenke til kommentar

Hvordan mener du man skal si at "Ben Affleck suger" da??

Du skjønte setningen? Eller har du forslag til en annen mer lettfattelig setningsoppbygning?

 

Ja, det var dumt av meg å ikke komme med noen gode tips. Jeg ville kanskje skrevet, dersom jeg mente det samme som deg:

 

"Jeg har sett de fleste av Ben Afflecks filmer, men hans person og skuespillerprestasjoner appelerer ikke til meg. Jeg føler ikke at han klarer å formidle det karakteren mener og føler, og derfor stiller jeg meg tvilende til at han klarer å uttrykke seg godt nok i rollen som Batman,"

 

Det er kanskje litt mer jobb å skrive, men du blir i alle fall tatt mer seriøst enn om du sier "Ben Affleck suger"

 

Lykke til med formidlingen! :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Oftest er det ikke skuespilleren som feiler i filmer, men manuset. Daredevil er et flott eksempel på elendig manus og story. Får ikke skuespilleren muligheten til å "utfolde" seg i karakteren, kommer det til å suge.

 

Ben Affleck er en av de bedre skuespillerene man har i Hollywood, med mange års erfaring. Det er godt mulig han kan gjøre en kjempegod jobb som Batman.

 

But then again... Jeg likte ikke særlig de nyeste batman-filmene. Kjip batman.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...