Gå til innhold

Neste Batman er Ben Affleck... seriøst...


Lykketrolling

Anbefalte innlegg

 

"Jeg har sett de fleste av Ben Afflecks filmer, men hans person og skuespillerprestasjoner appelerer ikke til meg. Jeg føler ikke at han klarer å formidle det karakteren mener og føler, og derfor stiller jeg meg tvilende til at han klarer å uttrykke seg godt nok i rollen som Batman,"

 

 

Ha, det var det jeg visste, du synes Ben Affleck suger du og, men du klarer liksom ikke å formidle det i klartekst.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

But then again... Jeg likte ikke særlig de nyeste batman-filmene. Kjip batman.

 

Enig på dette. Det var birollene og skurkene som var det bra med Dark Nolan-filmene. Jeg elsker Christian Bale i filmer som The Prestige, The Fighter og American Psycho, men i Dark Knigt er han liksom bare grei. Ikke eksepsjonell som så mange skal ha det til.

Endret av Maury
Lenke til kommentar

Hulk i The Avengers var den beste Hulken så langt på film.

Det ødelegger kanskje litt på en måte at de bytter fra Ed Norton til Mark Ruffalo. Men sistnevnte var langt bedre. Eric Bana og Ang Lee-Hulken var ikke med The Avengers-universet. Det er en film som kom før Iron Man som starta Marvel på film igjen.

Lenke til kommentar

Hulk i The Avengers var den beste Hulken så langt på film.

 

Det ødelegger kanskje litt på en måte at de bytter fra Ed Norton til Mark Ruffalo. Men sistnevnte var langt bedre. Eric Bana og Ang Lee-Hulken var ikke med The Avengers-universet. Det er en film som kom før Iron Man som starta Marvel på film igjen.

 

 

 

Ja. han var heilt klart ein god hulk. Men forskjellen på dei to personane var så betraktelig stor at bytte øydela for mykje. Hadde han vore i dei tidlegare filmane hadde det vore betre. Synest fremdelest den tidlegere hulken var langd betre med tanke på at det er ein litt spinkel, ikkje fullt så truande person som blir til eit stort grønnt monster.

 

Eg ser for meg at bytte her ikkje trenger å gjere så sto forskjell med tanke på korleis dei 2 personane er utforma, OM sjølvsagt Affleck gjere ein god jobb. Må då sjålvsagt sei at eg vil samle den gamle batman ein del da.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

Eric bana var en bedre hulk enn edward norton syns jeg, ble litt feil når de bytta skuespiller til en annen en

Endret av Bruker-292501
Lenke til kommentar

Eric bana var en bedre hulk enn edward norton syns jeg, ble litt feil når de bytta skuespiller til en annen en

 

Kan være ein betre hulk på eit prestasjons syn. Men med tanke på eit vanleg filmtitter syn på kven som passer best som hulk med måten dei ser ut, så ville eg valgd Norton. Men det er berre min meining :)

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

 

Kan være ein betre hulk på eit prestasjons syn. Men med tanke på eit vanleg filmtitter syn på kven som passer best som hulk med måten dei ser ut, så ville eg valgd Norton. Men det er berre min meining :)

Men den beste hulken noensinne vist man tar med hulk tv serier også må jo være lou ferrigno :)

Endret av Bruker-292501
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

Ja om du tenker direkte på Hulken :p

 

Egentlig er det ingen som spiller hulk lengre, dei spiller man som blir til spesialeffekt.

Han ser jo så bra ut for alderen nå at tross at han er 61 år nå så han kunne sikkert tatt opp igjen rollen som hulk vist han ville og fikk lov :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Pffft Ben Affleck har jo like mye sjarm og utstråling som en planke. Jeg har ennå tilgode å se en film med ham hvor han spiller bedre enn sceneriggerne på settet.

 

The Town, Pearl Harbor og State of Play. Han er en vanvittig god skuespillet etter min mening!

 

Men jeg er enig i at å se han som Batman ikke er noe særlig tilfredsstillende. Jeg vil heller ha Christian Bale.

Endret av Slettet-x7D6du0Hjb
Lenke til kommentar

Noen som vet hvilken rolle har Christian Bale har spilt oppi dette, fikk han i det hele tatt tilbud om rollen? Hvis nei, hvorfor ikke?

 

Han har sikkert ikke blitt tilbudt rollen, men det har jo virket ganske tydelig at han ikke ville mer enn Nolan trilogien. Var vel tvilende til å ta den rollen i utgangspunktet, så det har nok vært fullstendig uaktuelt å fortsette.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...