Gå til innhold

FM14 - Generell diskusjon rundt/ om Football Manager 2014

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvilket lag har dere planer om å lede mot toppen, når FM2014 er tilgjengelig for dere?

Lurer på om jeg for første gang nå skal starte arbeidsledig og heller ta det som kommer opp av tilbud i starten. Syntes nå uansett att alle toppklubbene er greie og alle de store spillerne som jeg ofte har hentet før allerede har byttet klubber i sommer :p Så hvorfor ikke prøve noe nytt og kanskje i ett annet land en det jeg har vært vant med tidligere.

• Liker 1
Skrevet (endret)

Hvilken dag neste uke er de "betaversjonen" kommer for dem som har forhåndsbestilt FM14? :)

Endret av Rbk89
Skrevet (endret)

ja skal være det iallefall, "Around 2 weeks before" så, men om jeg ikke husker feil har de 2 foregående kommet på en fredag, så ikke umulig at de venter til da nå også...

Endret av kvisvik
Skrevet

Er det stor forskjell på betaen og fullversjonen? Det jeg lurer på om det er verdt å forhåndsbestille det hvis jeg skal fortsette på samme save når fullversjonen kommer, eller om den saven kommer til å ha noen mangler siden den ble startet i betaen.

Skrevet

Jeg tviler. Det er vel for å prøve å huke ut de siste bugs'a i spillet :) Tenker jeg :) Litt enklere å finne ut hva som trigger en feil, om 1 mill personer spiller spillet, enn et testteam på 20 pers :)

• Liker 1
Skrevet

Min erfaring fra tidligere er at beta-versjonen til FM er stabil og at eneste begrensning av betydning er utvalget av ligaer. Ser ingen grunn til ikke å forhåndsbestille.

Skrevet

OH YEAH! Funka fett. Takker CJS for leveranse av key i tide ;)

Thank you very much for your payment. We are pleased to inform you that your footballmanager2014_STEAM_withBETA activation key(s) is now ready for collection in the AutoKey System.

• Liker 1
Skrevet (endret)

Fikk key idag jeg også, men spørs om jeg rekker å begynne med det i dag.

EDIT: Aktiverte koden, men står at spillet er "låst". Hvordan får jeg innstallert betaen? Eller var vel kanskje i morgen den skulle slippes? My bad! :p

Endret av MartinF
Skrevet

Fikk key idag jeg også, men spørs om jeg rekker å begynne med det i dag.

Steam hindrer deg i å laste ned ;( mistenker at betaen vil være klar for nedlastning i morgen :) Kanskje ved midnatt?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...