Halky Skrevet 16. oktober 2013 Rapporter Del Skrevet 16. oktober 2013 Prøver meg som arbeidsledig jeg da, fikk jobben i Rupel Boom FC i Belgisk tredjedivisjon. Får se åssen dette går haha xD Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 16. oktober 2013 Rapporter Del Skrevet 16. oktober 2013 Hehe, amatørklubb eller? Håpløst i de lavere belgiske divisjoner, umulig å holde på spillerne! Lenke til kommentar
Halky Skrevet 16. oktober 2013 Rapporter Del Skrevet 16. oktober 2013 Er nå en Semi pro klubb Tredjedivisjon avdeling A, men ja får se åssen det går, kan bli en artig start for en gangs skyld Lenke til kommentar
kvisvik Skrevet 17. oktober 2013 Rapporter Del Skrevet 17. oktober 2013 ja virket som et greit spill jeg fikk se litt på i går kveld. Litt uvant nå hvordan vi egentlig får informasjonen/pressekonf/kjøp/salg etc på, men dette regner jeg med kommer seg. Men startet med city bare for å teste, greit nok den fair play regelen gjelder, men jeg skulle ta å sjekke om jeg faktisk klarte å hente messi (om han ville) solgte spillere, sånn at jeg fikk en del ovrgangsmidler, og la inn bud, men barcelona avslo, jeg tok da og høynet budet til utkjøpsklausulen, men de avslo da også. Så vet ikke helt om dette er 100 %, evt om jeg har oversett noe her.. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 17. oktober 2013 Rapporter Del Skrevet 17. oktober 2013 (endret) Fikk i gang FM14 nå. Startet med Crewe i League 1 og spiller en slags under 23 challenge. Kjøper kun spillere 23 år eller yngre og må selge dem så fort de blir 28 år. Kan bli spennende! Det første jeg opplever er at den beste spissen min er på utgående kontrakt, og det er bud inne fra flere klubber, blant annet Spurs. Er vel pent nødt til å selge om jeg vil tjene på han. Er snakk om 5-600 000 pund. EDIT: Tæhæ, klarte å få 800k for han. Flott, da kan jeg finne noe annet gull som kan bli med videre! Endret 17. oktober 2013 av MartinF Lenke til kommentar
Thommesen Skrevet 17. oktober 2013 Rapporter Del Skrevet 17. oktober 2013 Blæh, noen har satt en null for mye i lønninger på en spiller på mitt faste lag. 70 000kr i uka blir alt for mye å betale en adecco-spiller Synd editoren ikke er ute enda, litt for mange slike bugs ute å går. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 17. oktober 2013 Rapporter Del Skrevet 17. oktober 2013 (endret) Tre kamper i League 1: Fem annullerte mål. Brenn! Seks. Sju. Åtte. Ni. Ti. Endret 17. oktober 2013 av MartinF Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 17. oktober 2013 Forfatter Rapporter Del Skrevet 17. oktober 2013 Ser ut som jeg ikke skal spille med RBK nå med det først. Researcher har vært opptatt i sommer, så RBK er ikke oppdatert og flere mangler. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 17. oktober 2013 Rapporter Del Skrevet 17. oktober 2013 Hører det er masse problemer i hele Skandinavia. Her er det en hel haug researchere som ikke har gjort jobben sin. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 17. oktober 2013 Forfatter Rapporter Del Skrevet 17. oktober 2013 Evjen har visst vært opptatt mye av sommeren sin. Han sa det burde være ferdig til neste store patch (altså rundt desember er det den vel kommer). Lenke til kommentar
Raul07 Skrevet 17. oktober 2013 Rapporter Del Skrevet 17. oktober 2013 Endelig kommet i gang med en fil, begynte med Real Madrid som alltid første save. Er det gjort noen endringer når det kommer til stats, eller kommer det i fullversjonen? Samtlige Madrid spillere er helt like. Hadde håpet på Jese, Isco og Varane skulle være betraktelig bedre. Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 17. oktober 2013 Rapporter Del Skrevet 17. oktober 2013 Tre kamper i League 1: Fem annullerte mål. Brenn! Seks. Sju. Åtte. Ni. Ti. Har hatt over snittet annulerte mål hittill jeg og. Lenke til kommentar
DLillemo Skrevet 17. oktober 2013 Rapporter Del Skrevet 17. oktober 2013 Jeg irriterer meg grønn over at laget som jeg leder, ikke er markert i en annen farge enn de andre lagene! Tenker på tabell, kampoppsett osv. Bruker et halvt år for å se etter meg selv i FA-Cupen runde 1 Lenke til kommentar
Raul07 Skrevet 17. oktober 2013 Rapporter Del Skrevet 17. oktober 2013 Kommet noe Drakter, logoer eller skins så langt? Kanskje litt tidlig men er nesten et helvete å spille uten mer grafikk enn det er i starten. Får ikke skikkelig FM følelse før grafikken er på plass. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 17. oktober 2013 Forfatter Rapporter Del Skrevet 17. oktober 2013 Kan bare slenge inn den du hadde til FM13. 1 Lenke til kommentar
Raul07 Skrevet 17. oktober 2013 Rapporter Del Skrevet 17. oktober 2013 Kan bare slenge inn den du hadde til FM13. Takk for tipset! Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 17. oktober 2013 Rapporter Del Skrevet 17. oktober 2013 (endret) Har hatt over snittet annulerte mål hittill jeg og. Klikker for meg... Ligger under 1-0 mot Wolves. Utligner til 1-1. Får to annullerte mål de siste fem minuttene av kampen.... Endret 17. oktober 2013 av MartinF Lenke til kommentar
DLillemo Skrevet 17. oktober 2013 Rapporter Del Skrevet 17. oktober 2013 Etter å ha spilt over en halv sesong kan jeg ikke kjenne meg igjen med disse annullerte målene dere snakker om. Vurdert å endre litt på taktikken? Hvis dere spiller med spisser som leter etter rom bak forsvaret, vil det bli oftere offside^^ Lenke til kommentar
Konamixx Skrevet 18. oktober 2013 Rapporter Del Skrevet 18. oktober 2013 Jeg kjenner meg heller ikke igjen i annullerte mål. Det jeg derimot har merket er at jeg nesten aldri får CCC. Vant 4-0, ingen CCC. Liker endringen de har gjort til taktikkdelen. Alt er nå veldig godt forklart. Kjipt for de som var glad i de gode gamle sliderne, men greit for oss andre. Lenke til kommentar
Raul07 Skrevet 18. oktober 2013 Rapporter Del Skrevet 18. oktober 2013 Kan man også bruke samme fil som football manager 13 som fikser turneringsnavn? Funket fett å bruke samme mappe på grafikk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå