Gå til innhold

PayDay 2 tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kanskje jeg burde få meg dette, liker konseptet men etter å ha spilt 1'eren så var det mange ting som ble litt sånn...jaja...

 

Spillet er langt bedre, ser ut som det er mye mer variasjon i mission, og vært mission er også mer variert.

Våpen feel er også mye bedre, speselt lyder.

 

Men det må jo sies at spillet er ren rip off av HEAT, skyte lydene er veldig like, og til og med musikken er tydlig inspirert av heat.

Lenke til kommentar

Spilte betaen ihjel og koste meg men klarer ikke mer enn 5 min av fulle spille før jeg kjenner jeg går lei.

Føler alt fokuset er på å geare opp, tjene penger og få mer og mer utstyr. Det er jo greit men gameplayet og innholdet må jo være gøy også skal man nyte bedre utstyr. Når dem har slike faste missions som dem har med fiender som bare spawner på nytt og på nytt så går man lei utrolig fort.

Lenke til kommentar

Har spillt dette en del timer i helgen på xbox 360 og synes forsåvidt at spillet er ganske artig.

 

Er ett par ting som irriterer meg så langt:

 

- Der er alltid en eller annen som tror de er verdensmester og skal bare fyre på fra start av, stille seg i gatene osv. Gå mye tid med på å hjelpe de opp, få de ut fra fengsel osv. I tillegg så utløser de alt av alarmer så altfor tidlig.

 

- Når en plasserer ting inntil veggene så kan en plukke de opp igjennom gjennom veggen fra andre siden, trenger altså ikke gå inn igjen i huset enn har lagret sekkene i for å hente de.

 

- En kan ikke skyte biler, fly, helikopter osv. Burde være mulig å fyre en kule igjennom vindu på bilen når purken ankommer.

 

- Feil i spillet som gjør at en plutselig får altfor mange skill points.

 

Er kommet til lvl 40 nå sammen med en kompis. Vi har såvidt begynt å prøve oss på de vanskeligste mission som er tilgjengelig til nå. Får vi med oss to lagspillere så klarer vi de greit, men kommer der to tulling med så taper de oppdraget for oss.

Lenke til kommentar

Er det mulig å spille dette spillet "seriøst"? Jeg mener, gjennomføre et bankran som et bankran skal gjennomføres, og at spillet ikke bare ender opp som et dårlig FPS halvveis ut i oppdraget. Har så vidt prøvd Payday 1 og ble litt skuffet. Er oppfølgeren noe bedre?

 

Ja det går fint så lenge du spiller med seriøse folk.

 

- Ta ut kamera, alarmer, muligheter for telefonbruk osv.

- Tving alt av folk til gulvet og kneble dem. Pass på alt av folk, både inni butikken og utenfor. Ser de noe misstenksomt eller høre noe er spetakkelet i gang.

- Får du til dette kan du åpne safer osv uten å bli plaget av andre og fritt spasere til bilen som står å venter på deg.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...