Gå til innhold

Forhåndsbestilling av Playstation 4


Jbrovoll

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Elkjøp Notodden får vist bare 2 maskiner... Men er ikke en spesielt stor butikk. Men om det stemmer så er det jo litt latterlig. Dem fikk flere Wii maskiner når den kom, og den var vel det ekstremt få om beinet på også.

 

Ikke overraskende basert på hva jeg har hørt. Cirka 1000 konsoller fordelt på hele Norge, fordelt på rundt 100 butikker, basert på størrelse av butikken. Butikken min tok imot forhåndsreservasjoner til de hadde 15 stk, men de får bare 7 konsoller, ergo går alle 7 til de forhåndsreserverte. Ingen i butikk til lanseringsdato. De er usikre på om de resterende 8 forhåndsreservasjonene får før over nyttår.

Lenke til kommentar

Høres helt latterlig ut, men er en jeg kjenner som hadde spurt en han kjenner som jobber der. Og det var vist bare 2 maskiner dem fikk.

 

Så det stemmer nok...dessverre :hm:

De 2 konsollene går nok til ansatte i Elkjøp Notodden, hehe

 

Ikke overraskende basert på hva jeg har hørt. Cirka 1000 konsoller fordelt på hele Norge, fordelt på rundt 100 butikker, basert på størrelse av butikken. Butikken min tok imot forhåndsreservasjoner til de hadde 15 stk, men de får bare 7 konsoller, ergo går alle 7 til de forhåndsreserverte. Ingen i butikk til lanseringsdato. De er usikre på om de resterende 8 forhåndsreservasjonene får før over nyttår.

Stemmer nok ikke helt siden Expert får 550 konsoller totalt. Elkjøp er jo endel større + alle andre butikker og nettbutikker. Regner ikke med at Expert får over halvparten av konsollene

Endret av BuerN0R
Lenke til kommentar

Sjefen til komplett har jo sagt at hele norden får totalt 20k enheter. Elkjøp er jo en stor aktør, men de får vel max 1/4 av de 20k. Så de klarer vel kanskje levere rundt 1000 til Norge. Er jo egentlig et forferdelig lite tall.

Utrolig irriterende når flere rapporterer at man kan spasere rett inn i en Walmart i USA og plukke opp en.

Men Sony var vel mer opptatt av å kaste et par konsoller til alle verdens hjørner så de kunne kalle det en global lansering. Strategisk sett gjør de jo helt rett i å plassere ut konsollene i markedet de forventer mest konkurranse, som da er USA.

Lenke til kommentar

Stemmer nok ikke helt siden Expert får 550 konsoller totalt. Elkjøp er jo endel større + alle andre butikker og nettbutikker. Regner ikke med at Expert får over halvparten av konsollene

 

Er temmelig sikker på kildene mine bak dette, så det stemmer nok mest sannsynlig.

Endret av Klatt3n
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...