Gå til innhold

Forhåndsbestilling av Playstation 4


Jbrovoll

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Klarer Komplett virkelig ikke å levere konsoller bestilt ETTER 15. Juni? Det er nesten smått latterlig hvor mye dem har over estimert hva de får inn. I August sa de at alle som bestilte innen 15. August skulle få. Det er nesten 2 måneder forskjell og sikkert mange bestillinger.

 

Jo det vil jeg tro, eneste jeg vet er at så lenge som komplett.no har sagt til den ene brukeren som bestillte den 14 juni at han vil få konsoll på release dagen - Så er det bekreftet.

 

Jeg anbefaler og spørre komplett.no på facebook og referere til brukeren på siden der som fikk bekreftet ps4 på release dagen - Dato for bekfeftelse på facebook er: 11 november.

Lenke til kommentar

Har ingen anelse hvor lenge før åpningstid man bør komme... Spurte duden på elkjøp her i dag, og han mente en times tid før var bra nok, men jeg synes dette hørtes knapt ut.

Han sa også at de kom til å få inn mellom 3 og 10 konsoller! Ble ikke veldig beroliget av det svaret akkurat

Endret av Valleygirl
Lenke til kommentar

Har ingen anelse hvor lenge før åpningstid man bør komme... Spurte duden på elkjøp her i dag, og han mente en times tid før var bra nok, men jeg synes dette hørtes knapt ut.

Han sa også at de kom til å få inn mellom 3 og 10 konsoller! Ble ikke veldig beroliget av det svaret akkurat

Nevnte han noe om de skulle ha køsystem? Gidder ikke å møte tidlig hvis det bare blir å løpe i mølje til elektronikkavdelingen.

Lenke til kommentar

Problemet er hvis det ikke blir noe køsystem, og når dørene åpner så forsvinner alt som heter kø-system.Da vil alle sammen løpe som gale mot hyllene, og "din plass" i køen er ikke verdt en dritt.

Som regel får man et nummer før de åpner, de som får et nummer får konsoll. Så tar de inn 5 eller 10 om gangen. Har vært det før ihvertfall på diverse iphone, ipad lanseringer på elkjøp. Så ser ikke hvorfor det skal være annerledes nå.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Noen fra Lefdal/Elkjøp som har fått noen beskjed her? Jeg bestilte 11 Juli, og har ikke hørt noe

 

Bestilte samme dag som deg (Elkjøp). Ikke hørt noe enda. Regner ikke med at det skjer noe før tidligst i midten av neste uke.

 

Edit: Såg feil på dato. Eg bestilte 11 Juni.

Endret av Kleivis
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...