Gå til innhold

Forhåndsbestilling av Playstation 4


Jbrovoll

Anbefalte innlegg

For dere som er bekrymret for at dere ikke får PS4 på release dagen av komplett og har bestillt før 15juni kan ihvertfall slappe helt av, leste igjennom svarene på facebook gruppen til komplett, der var det en bruker som spurte om han ville få PS4 på release dagen og han hadde bestillt 15 juni, da fikk han svar tilbake om at han ville motta PS4 på release dagen. tok ett printscreen av dette om det trengs bevis.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

For dere som er bekrymret for at dere ikke får PS4 på release dagen av komplett og har bestillt før 15juni kan ihvertfall slappe helt av, leste igjennom svarene på facebook gruppen til komplett, der var det en bruker som spurte om han ville få PS4 på release dagen og han hadde bestillt 15 juni, da fikk han svar tilbake om at han ville motta PS4 på release dagen. tok ett printscreen av dette om det trengs bevis.

 

Kan stemme. Men når i kommentarfeltet ble dette bekreftet? Må huske at Norge plutselig fikk mindre konsoller enn først antatt, så om det har blitt lovet konsoller til lansering for de som bestillte før 15.juni en eller annen gang før dette ble kjent, er det ikke sikkert utsagnet er gyldig nå.

Lenke til kommentar

 

Kan stemme. Men når i kommentarfeltet ble dette bekreftet? Må huske at Norge plutselig fikk mindre konsoller enn først antatt, så om det har blitt lovet konsoller til lansering for de som bestillte før 15.juni en eller annen gang før dette ble kjent, er det ikke sikkert utsagnet er gyldig nå.

 

5nvp.jpg

 

Dette er bare noen få dager siden.

Lenke til kommentar

Se der ja! Nå ser jeg jo også, at jeg leste 15.juli og skrev juni under mitt forrige innlegg, har jobbet nattskift hele helgen. Så vi skylder på det :p

Bestilte selv 15.Juni og har fått bekreftet at jeg får ved lansering for en stund siden :)

Hehe, fort gjort da^^

 

selv bestillte jeg fra MPX.no og min sendings dato er 28.11.2013 - La inn ordreren den 11 juni, da jeg ringte og spurte MPX på kundeservice den 1 oktober fikk jeg høre det at jeg lå midt i mellom og det kunne ikke garanteres uten at kundeservice spurte meg om ordrenummer eller noe, Jeg regner med at komplett.no prioriterer mpx.no på lik måte så lenge som den ene eier den andre etter hva jeg har skjønnt.

Btw: Har du forhåndsbetalt eller tar du det ved oppkrav? jeg tok via oppkrav vet ikke om dette var lurt av meg eller om jeg er like sikret til og få konsollen som di som har forhåndsbetalt.

Lenke til kommentar

Da blir det vel å stille seg i kø utenfor den lokale Elkjøp sjappa. Noen andre i Lillehammer som skal stå i kø?

 

Jeg tenker nok jeg må stå i kø i Lillehammer ja. Angrer sykt på at jeg ikke forhåndsbestilte. Var for blakk! Ser jo nå at jeg burde valgt å dra mastercard :p

Satser på at de fleste andre i lillehammer er for opptatt med ishockey til å bry seg om lanseringa, eller at de fleste andre har forhåndsbestilt, så de har til meg i butikken!!

Lenke til kommentar

 

Jeg tenker nok jeg må stå i kø i Lillehammer ja. Angrer sykt på at jeg ikke forhåndsbestilte. Var for blakk! Ser jo nå at jeg burde valgt å dra mastercard :p

Satser på at de fleste andre i lillehammer er for opptatt med ishockey til å bry seg om lanseringa, eller at de fleste andre har forhåndsbestilt, så de har til meg i butikken!!

Konsoller har de. Kommer bare ann på deg hvor mye du orker å stå å vente :p
Lenke til kommentar

Klarer Komplett virkelig ikke å levere konsoller bestilt ETTER 15. Juni? Det er nesten smått latterlig hvor mye dem har over estimert hva de får inn. I August sa de at alle som bestilte innen 15. August skulle få. Det er nesten 2 måneder forskjell og sikkert mange bestillinger.

Går inn på min side på komplett hver dag med nervende i høyspenn :p Bestilte 2013-06-14, så fy flate jeg må være på grensen :p

Lenke til kommentar

Bestilte fra Multicom nå i helga og spurte om det var noen som helst sjanse for at jeg fikk PS4 på utgivelsesdagen. Svaret jeg fikk var:

 

 

Hei

Ditt navn er på listen,og vi er ikke helt tomme ennå.

Ha ein fin dag:)


Mvh Mariann
Multicom.no

Litt tvilsom til dette her, men får håpe...

Endret av Gjoevik
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...