EldarH Skrevet 29. november 2013 Rapporter Del Skrevet 29. november 2013 (endret) Kjære kunde.Vi tar kontakt med deg for å informere om at en feil i våre systemer har ført til leveringsforsinkelse på noen ordre med PlayStation 4. Din bestilling er dessverre omfattet av denne feilen.Vi jobber nå intensivt med å løse dette slik at du kan få din vare levert så raskt som mulig. Vi beklager sterkt det som har inntruffet og vil ta kontakt med deg igjen så snart en løsning er på plass. Skulle du ha spørsmål omkring dette er du velkommen til å ringe oss på vårt kundesenter, tlf 33 00 51 00 eller svare direkte på denne eposten. Med vennlig hilsenMPX.no Fikk samme mail fra komplett i dag. Veldig skuffet. Endret 29. november 2013 av EldarH Lenke til kommentar
boundishh Skrevet 29. november 2013 Rapporter Del Skrevet 29. november 2013 Nå lurer jeg på hva som foregår her egentlig: p på sporing hos Tollpost har det stått at pakken er lastet opp på utgående enhet siden 01.14 i nattog det gjør det enda , i mens så har posten sendt melding om at pakken er på terminal i Oslo og forventet levering er 3. Desember altså hva faen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 29. november 2013 Rapporter Del Skrevet 29. november 2013 Fikk samme mail fra komplett i dag. Veldig skuffet. Hos meg er leveringsdatoen nå endret til 13 desember og bekreftet. Men jeg har ikke fått mail om noe som helst enda. Lenke til kommentar
RoddH Skrevet 29. november 2013 Rapporter Del Skrevet 29. november 2013 Nå lurer jeg på hva som foregår her egentlig: p på sporing hos Tollpost har det stått at pakken er lastet opp på utgående enhet siden 01.14 i nattog det gjør det enda , i mens så har posten sendt melding om at pakken er på terminal i Oslo og forventet levering er 3. Desember altså hva faen. Samme her også 1 Lenke til kommentar
boundishh Skrevet 29. november 2013 Rapporter Del Skrevet 29. november 2013 Aaah at det går ann å bruke nesten 2 døgn fra Sandefjord til Oslo Lenke til kommentar
Elgen-Hansi Skrevet 29. november 2013 Rapporter Del Skrevet 29. november 2013 Min har nå gått tilbake til sin originale status på komplett, bekreftet 13. des. Puh, da får jeg den før jul ^^ Lenke til kommentar
shaker Skrevet 29. november 2013 Rapporter Del Skrevet 29. november 2013 (endret) Der ble den levert Den var ikke pakket inn sånn som vanlige pakker fra komplett noe jeg syns var litt rart men den ser ut til å funke fint. Får ikke logget inn på PSN da Endret 29. november 2013 av shaker Lenke til kommentar
EldarH Skrevet 29. november 2013 Rapporter Del Skrevet 29. november 2013 Min er også nå endret til 13.12. Men det er fortsatt ingen god løsning. Og med så mange berørt spørs det hva denne kompensasjonen blir. Lenke til kommentar
Eyerock Skrevet 29. november 2013 Rapporter Del Skrevet 29. november 2013 Da har jeg fått min fra MPX.no boksen så faen meg ikke ut, var ikke pakket inn engang. Lenke til kommentar
Elvenes1 Skrevet 29. november 2013 Rapporter Del Skrevet 29. november 2013 Har noen forhåndsbestilt fra DustinHome? Fungerte det bra? Lenke til kommentar
Axl Rose Skrevet 29. november 2013 Rapporter Del Skrevet 29. november 2013 Da har jeg fått min fra MPX.no boksen så faen meg ikke ut, var ikke pakket inn engang. Hæ?! Var det ikke papp på utsiden av selve PS4-esken? Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 29. november 2013 Rapporter Del Skrevet 29. november 2013 Der ble den levert Den var ikke pakket inn sånn som vanlige pakker fra komplett noe jeg syns var litt rart men den ser ut til å funke fint. Får ikke logget inn på PSN da Ikke jeg heller. Sikkert stor pågang? Lenke til kommentar
Gjest Bruker-245639 Skrevet 29. november 2013 Rapporter Del Skrevet 29. november 2013 Hentet kontroller og spill på mitt lokale pup nå. Det er åtte føkkings ps4 som ingen har hentet... Sånn folk burde ikke få lov å forhåmds! Ingen av konsollene var pakket inn nei... Lenke til kommentar
Eyerock Skrevet 29. november 2013 Rapporter Del Skrevet 29. november 2013 Nope, var hull i selve PS4 boksen nederst også, kunne ta fingeren inn i boksen. heldigvis var ikke ting rørt eller tatt på, ingen skader og killzone shadow fall er OOOON ;D Ikke jeg heller. Sikkert stor pågang? Kom rett inn på PSN jeg med engang, startet ps4n for 30 min siden. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 29. november 2013 Rapporter Del Skrevet 29. november 2013 Min er også nå endret til 13.12. Men det er fortsatt ingen god løsning. Og med så mange berørt spørs det hva denne kompensasjonen blir. Kanskje vi får et kort som det står unnskyld på.... Lenke til kommentar
khf Skrevet 29. november 2013 Rapporter Del Skrevet 29. november 2013 Hørte om en som hadde forhåndsbestilt (og betalt) 1 stk ps4 og fikk levert 2. Tror det var komplett som leverte. MAO enda en uheldig stakkar som ikke fikk sin...de lagerrobotene man ser i reklamen må ha klikket helt, blir vel snart væpna revolusjon på komplett-lageret:) Lenke til kommentar
nism0o Skrevet 29. november 2013 Rapporter Del Skrevet 29. november 2013 DER fikk jeg hentemelding på min Bestilte fra gamezone, ble sendt igår så trodde ikke den skulle komme idag siden jeg bor i en bygd utenfor ålesund Sto 30. på beregnet annkomst, så HERLIG følelse når smsen tikket inn Lenke til kommentar
Gjest Bruker-245639 Skrevet 29. november 2013 Rapporter Del Skrevet 29. november 2013 Hørte om en som hadde forhåndsbestilt (og betalt) 1 stk ps4 og fikk levert 2. Tror det var komplett som leverte. MAO enda en uheldig stakkar som ikke fikk sin...de lagerrobotene man ser i reklamen må ha klikket helt, blir vel snart væpna revolusjon på komplett-lageret:) Er det defor det står så forbanna mange uavhentede konsoller på min lokale pup? Lenke til kommentar
WaztedPenguinz Skrevet 29. november 2013 Rapporter Del Skrevet 29. november 2013 Lagerstatus: Ikke på lager. 100+ stk. Ubekreftet 11.feb.2014 komplett Lenke til kommentar
Bratbakk Skrevet 29. november 2013 Rapporter Del Skrevet 29. november 2013 (endret) Da har endelig Komplett rettet opp sendingsdatoen min tilbake til 13.desember. Kommer til å bli 2 forferdelige uker med ventetid. Er det forresten mange av dere som har plukket opp BF4? Ser dritkult ut, selv på konsoll. Må ha et skytespill i rotasjonen, har kjøpt ACIV og FIFA14 fra før. Endret 29. november 2013 av Bratbakk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå