Gå til innhold

Apples nettbrettandel nesten halvert


Anbefalte innlegg

Så alle som bruker en Android mobil er technerds med å kun trykke på 'Menu' knappen og velge 'Skrivebordsvisning' som de fleste nettlesere tilbyr i dag?
Og dette kan du gjøre i den nettleseren som følger med telefonen?

 

Man kan gjøre dette i alle nettleserne som er på Samsung sine Android mobiler, altså den nettleseren som følger med telefonene.

 

Dolphin Browser, Firefox, Chrome og mange andre nettlesere har denne funksjonen i dag, så hvorfor skulle man ikke bruke det?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Dolphin Browser, Firefox, Chrome og mange andre nettlesere har denne funksjonen i dag, så hvorfor skulle man ikke bruke det?

1 - Jeg vil velge å påsta at det bare er technerds som laster ned andre browsere til telefonen.

2 - De vil ikke engang prøve å endre på noe slikt som sidevisning, fordi tanken om at det er mulig aldri slår dem. Denne funksjonen er ikke en del av den menate modellen om hvordan internett fungerer. Jeg kan skjønne om dette er vanskelig å forstå, men faktum er at "vanlige" brukere er fundamentalt forskjellig i sin bruk av slike dingser, enn det en person som velger å diskutere mobiltelefoner på et forum. Det er milevis forskjell.

Lenke til kommentar

1 - Jeg vil velge å påsta at det bare er technerds som laster ned andre browsere til telefonen.2 - De vil ikke engang prøve å endre på noe slikt som sidevisning, fordi tanken om at det er mulig aldri slår dem.

 

Jeg liker ikke måten du setter alle sammen under samme kam. Selv om noen er stokk dumme til å ikke se en slik instilling (som vises med en gang der) ved å kun trykke en gang på menu knappen, så betyr ikke det at alle andre er like dumme?

 

Dessuten så er dette man bare trenger å velge en gang, så vil 'Skrivebordsvisning' være aktiv helt til man deaktiverer den. Så hvordan du mener at man må være et IT-geni / technerds for å kunne gjøre en så seriøs enkel ting er et godt spørsmål?

 

Bare for å sette ting i perspektiv. Hva mener du da en iOS bruker må være som må grave seg igjennom et hav av sider med instillinger for å komme til de forskjellige instillingene der da?

 

Dessuten, så er Samsung brukere

Lenke til kommentar

Bare for å sette ting i perspektiv. Hva mener du da en iOS bruker må være som må grave seg igjennom et hav av sider med instillinger for å komme til de forskjellige instillingene der da?

Noen er helt klart like, men på grunn av den høye prisen, er en større andel av dem mer dedikerte, men langt fra alle. Jeg er dog veldig sikker på at det er svært svært få som har en annen nettleser enn Safari.

Lenke til kommentar
Noen er helt klart like, men på grunn av den høye prisen, er en større andel av dem mer dedikerte, men langt fra alle. Jeg er dog veldig sikker på at det er svært svært få som har en annen nettleser enn Safari.

Vel, nå er ikke saken på hvordan iOS brukere kan bruke Safari. Poenget er at man er 100 ganger mere technerd / IT-geni med å gå igjennom 'Instillinger' til iPhones enn det man må være for å trykke en gang på 'Menu' knappen og velge 'Skrivebordsvisning' på en Samsung Android telefon.

 

Klarer alle iOS brukere å bruke 'Instillinger' uten problemer, så klarer hvertfall hvem som helst å finne ut hva 'Skrivebordsvisning' er og hvordan man slår den av og på.

Lenke til kommentar

Vel, nå er ikke saken på hvordan iOS brukere kan bruke Safari. Poenget er at man er 100 ganger mere technerd / IT-geni med å gå igjennom 'Instillinger' til iPhones enn det man må være for å trykke en gang på 'Menu' knappen og velge 'Skrivebordsvisning' på en Samsung Android telefon.

 

Klarer alle iOS brukere å bruke 'Instillinger' uten problemer, så klarer hvertfall hvem som helst å finne ut hva 'Skrivebordsvisning' er og hvordan man slår den av og på.

Nå argumenterer du mot stråmenn, jeg har aldri hevdet instillinger på iOS er noe lettere.

Samtidig så ser du ikke sammenhengen mellom det å gå til instillinger, og motivasjonen for å gå dit. Folk går inn i instillinger fordi de vil endre på instillinger, da har de en motivasjon. Når det er snakk om å endre til skrivebords modus, så har de ikke motivasjonen, fordi de vet ikke engang at dette er mulig, og det faller dem heller ikke inn at det burde være det. For de fleste er det svært liten sammenheng mellom en PC, og en Tab, og få forventer at de skal kunne gjøre det samme, eller at ting skal se likt ut.

 

Folk flest tenker at dette er en tab, ikke en PC, så da er det slik internett ser ut på en tab.

Endret av Zepticon
Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...