Gå til innhold

Ingen historie i Super Smash Bros. (3DS, WiiU)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dårlig unskyldning. Med det sagt så kjøpes Smash Bros for multiplayer.

 

Ikke førstegang de tråkker i salaten angående Smash Bros. Melee ble jo nesten ikke streamet på EVO, på grunn av teite høye menn hos Nintendo.

Endret av Disk
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg kjenner personlig flere som har latt være å kjøpe spill fordi de har 'sett hele historien' på lets play, med det sagt kjenner jeg også flere som har kjøpt spil lde har sett på en lets play.

 

Super smash bros er ikke et spill man kjøper for historien, så akkurat her bæsjer nintendo på leggen.

 

Kunne ikke brydd meg mindre om de legger inn historie eller ei, men at Sakurai mister grepet er det vell ingen tvil om.

Endret av Jofred
Lenke til kommentar

Men det som har med historien i SSBB, det er jo at du fikk nye characters ^^ Så, det er bare ett fett for meg :D Altså, å brawle/fighte for å få characters er bedre, synes nå jeg da :p Hadde ikke gjort noe om de hadde laget et nytt Super Smash Bros, og bare fjerna historien ^^

Lenke til kommentar

Er da ingenting galt med Let's Play videoer. Kom ann Nintendo. Først kommer dere ALTFOR sent til konsollfesten og tar da tilslutt med en spillmaskin som er en Xbox 360 i veldig liten format iforhold til kraft med en stor stygg fisher price kontroller med på skjerm attpåtil og nu fortsetter dere å komme med utsagn at det ikke er vits å lage historie.

 

Hva hvis Naughty Dog skulle komme med presserelease og sagt at de ser ikke vits i å lage oppfølger til The Last of Us. Det er kanskje en av de mest bestselgende spillene på PS3, men de liker ikke at så mange kan bare gratis gå på youtube å se gjennom spillet uten å ha kjøpt det.

 

Let's plays er god underholdning, men skal mye til for at jeg ser gjennom en hel serie. Det vil da si ett helt spill fra start til slutt av noen "andre" som spiller istedet for å spille selv. Liker å se litt av en let's play for å få bedre inntrykk av hvordan diverse spill er hvis det f.eks ikke er kommet demo av dem.

 

Ser virkelig ikke for meg at selskap vil tape på at let's plays finnes på nettet fordi de som virkelig var/er interessert i spillene som de lager vil kjøpe spillene eller få lånt dem hos venner og få spilt dem etterhvert.

 

Ett greit eksempel er Heavy Rain på PS3. Hele spillet er som en film og det er en opplevelse som man da kan se gjennom youtube, men som er best å få oppleve selv.

 

Syns nintendo må prøve å ha litt bedre taktikk i fremtiden ettersom dem har veldig stor på konsollmarkedet, men er først nå at de ligger side om side med en maskin som er i samme kraftklasse som 360 og PS3 og det år og da etter de kom ut og er like før de igjen vil bli byttet ut med nye maskiner som vil forbigå kraften til alle nåværende konsoller flerfoldige ganger.

Lenke til kommentar

Famitsu... Jeg tror du må slutte å røyke de sure sokkene du hadde liggende på lager.

De er riktignok ikke stemplet som dopingmiddel, men etter ett slikt sitat så får myndighetene i Japan nyss om dette, og vil forby stoffet siden det åpenbart er helseskadelig, og du vil havne i fengsel...

 

Ikke verdt det, så legg ifra deg denne sokke røyke uvanen du har anlagt deg.

Lenke til kommentar

Jeg er veldig glad i mye av det Nintendo lager, men dette viser nok en gang hvor lite peiling Nintendo har på den moderne verden.

På den moderne verden, faktisk :p

 

Fatter ikke hva noen av dere blir så provoserte for. Jeg skjønner dem, jeg. Greit at det er sært, og jeg er for all del glad for at ikke alle tenker slik, men jeg har samtidig full forståelse for at det er kjedlig å se verket sitt strødd rundt på nettet. Han har jo helt rett i at disse filmene mister mye av verdien når man ser de på YouTube uavhengig av progresjonen man har gjort i spillet.

Lenke til kommentar

Greit at de dropper dette fra spillet, men den oppgitte årsaken virker ganske søkt.

Mange ser på Let's Play videoer, jeg bruker det ofte som en troverdig kilde til om et spill er bra eller ikke selv. Er det bra ender det gjerne i at jeg kjøper spillet. Men andelen som ser på disse vil jeg tro er ganske liten. Hva så om en liten brøkdel har sett historien før de spiller?

 

Legg til at dette er Nintendo, som kanskje ikke har de mest hardcore spillerne...

 

Grunner som at det koster penger å lage, ikke tilfører stort osv er langt mer troverdige.

Lenke til kommentar

 

På den moderne verden, faktisk :p

 

Fatter ikke hva noen av dere blir så provoserte for. Jeg skjønner dem, jeg. Greit at det er sært, og jeg er for all del glad for at ikke alle tenker slik, men jeg har samtidig full forståelse for at det er kjedlig å se verket sitt strødd rundt på nettet. Han har jo helt rett i at disse filmene mister mye av verdien når man ser de på YouTube uavhengig av progresjonen man har gjort i spillet.

Tja, hvordan kan man ellers tolke det når Miaymoto reagerte såpass at det tok så mange mennesker til å lage et HD spill? Eller deres dårlig håndtering av WiiU lansering og deres PR strategi? Eller at de bannet Super Smash Bros Melee i veldedighets speedrun opplegget for et par uker siden? (denne var direkte slem spør du meg)

 

Jeg er totalt uenig med deg med let´s play, jeg tror let´s play er som piratkopiering, mesteparten som benytter seg av det, ville ikke vært interessert i å kjøpe det likevel, men enkelte kjøper det etter å ha sett en ordentlig gameplay video av det.

 

Hans unnskyldning for å droppe cinematics er dårlig, er det vi reagerer på.

Hvis han bare sa at han dropper det fordi de ønsker å fokusere mer på noe annet (hva som helst annet er en bedre grunn enn nevnt) så hadde det ikke vært et slikt utfall.

Lenke til kommentar
Er du loco? Jeg tør påstå at Let's plays heller gjør at jeg spiller mer. Det er ikke et alternativ. Det er et tillegg. Det er ikke gratis spillglede for folk som ellers ville kjøpt spillet. Det er gratis reklame for spillet som gjør at flere kjøper det. Og som gjør at de som kjøper det spiller det oftere.
Nei, det er ikke sånn at folk kjøper spill de kan se på lets plays. Mange er kun opptatt av en story og ser gjennom lets plays og videoer for å se gjennom den. De som er opptatt av gameplay ser gjennom en review og kjøper spillet. Du kan påstå at du spiller mer pga dette, men sannheten er at den tiden du bruker på "gratis reklame" på youtube er tid du ville brukt på å kjøpt magasiner, lest anmeldelser og skapt disusjon rundt ukjente elementer som avdekkes a spoilere gjennom lets plays og diverse i dag. Klart dere er parasitter som ødelegger bransjen. Det lages ikke akkurat mange unike og gode spillopplevelser i dag, blant annet pga hyppig deling og ødeleggelser fra snyltere som dere.
Kan du slutte med all den unødvendige generaliseringen? Ikke alle som handler på polet er alkoholikere vet'u.

 

Nå skal det jo sies at han har et poeng når han sier at free materialet som legges ut allerede mens spillet er under utvikling, ødelegger jo for spillet om vi vet storyen eller fimene som er med i det før det er kommet ut. Er litt som om du skulle visst alt som kommet til å skje i en film du aldri har sett før.

 

At de dropper story skuffet meg litt ja, og jeg håper inderlig at Smash bros U ikke blir brawl v2. Noe jeg ser for meg at det kan bli.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...