Gå til innhold

Fantasy Premier League 2013/2014

Maefteda

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Var bombesikker på at Hull kom til å ta Fulham med CS, og satt inn Harper siden jeg trodde McGregor fortsatt kom til å være skadd siden han måtte ut ved pause sist match. Hull vinner 6-0 og McGregor spiller. Bare uflaks da. Kaptein med 1 poeng for andre runden på rad, mens brukere som har Anelka, Huddlestone og Agbonlahor får poeng. Alltid ment at fantasy er ca 60/40 i flaks/dyktighet, men nå ligner det mer på en 90/10-situasjon.

Tipper jeg får min laveste gw-score denne runden.

Cup: Jeg har 5p på tre spillere, "han" har 6p på tre spillere.

Endret av niko.
Skrevet (endret)

Hvis du har Harper på banen og han ikke spiller, så får du jo inn McGregor fra benken.

Jeg for min del håper at Wenger hviler Szczesny, så får jeg inn McGregor fra benken :p

Endret av Knewt
Gjest Slettet-D7I5Gr2
Skrevet

Ikke rart dere har så få poeng når 80% av spillerne deres ikke spiller før søndagen.

Skrevet

Hvis du har Harper på banen og han ikke spiller, så får du jo inn McGregor fra benken.

Jeg for min del håper at Wenger hviler Szczesny, så får jeg inn McGregor fra benken :p

Klar over det. Så lenge jeg ikke har McGregor på benken hjelper det lite.

Skrevet

Du får ingen kaptein. Fyren jeg spiller mot i cupen denne runden har selvfølgelig Coleman. Faen heller, da ryker jeg nok ut om ikke Lallana, Cabaye eller Hazard finner på noe.

Skrevet

Det var noe dritt da. Røk forresten ut av cupen fordi mine fire minuspoeng pga. bytter kom inn i regnestykket. Noe kjipt :p

Både Rooney og Toure var utelatt i denne kampen, kjipe saker. Blir nok en elendig runde dette her.. :p

Skrevet

Nok en forferdelig runde der siste kamp avgjør skjebnen min i cupen. Min Hazard mot hans Ivanovic.

Noen som så Everton og som tror det blir bonus på Lukaku? Trenger hvert minste poeng.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...