Øystein.F. 301 Report post Posted July 22, 2013 Det grøne firkløveret sparkar frå seg til hausten. Les hele saken 0 Quote Share this post Link to post
xClaymanx 859 Report post Posted July 22, 2013 Ikke noen fan av grafikkvalget....men for all del. Kan jo være morro fordi. 0 Quote Share this post Link to post
tørrfisk 147 Report post Posted July 22, 2013 Nok er nok. På tide med et Biker Mice fra Mars-spill i stedet, tidenes mest cheesy tegneserieidé fortjener i hvertfall et slapt lisens-spill. 3 Quote Share this post Link to post
1337BoX 20 Report post Posted July 22, 2013 Nok er nok. På tide med et Biker Mice fra Mars-spill i stedet, tidenes mest cheesy tegneserieidé fortjener i hvertfall et slapt lisens-spill. Mener på at en kompis av meg hadde et slikt cheesy lisens-spill på ps2 back in the days biker mice er konge. (litt etter åssen du ser det) 0 Quote Share this post Link to post
sedsberg 5015 Report post Posted July 22, 2013 Trodde det var Konami som hadde TMNT-serien? 0 Quote Share this post Link to post
Lykketrolling 1070 Report post Posted July 22, 2013 Er det bare jeg som begynner å bli lei av at gamer.no poster nyheter som er flere dager gamle? 0 Quote Share this post Link to post
PaladinNO 458 Report post Posted July 22, 2013 (edited) Prøver dem å ta livet av Turtles-serien!? Det første jeg tenkte da jeg så det bildet: http://static.gamer....1920x1080.f.jpg ...var denne: IMO, ser denne videoen mer underholdende ut, samt med bedre grafikk, til sammenlikning. Edited July 22, 2013 by Paladin@LANur 0 Quote Share this post Link to post
tørrfisk 147 Report post Posted July 23, 2013 Nok er nok. På tide med et Biker Mice fra Mars-spill i stedet, tidenes mest cheesy tegneserieidé fortjener i hvertfall et slapt lisens-spill.Mener på at en kompis av meg hadde et slikt cheesy lisens-spill på ps2 back in the days biker mice er konge. (litt etter åssen du ser det) Helt enig! Men det er ikke til å stikke under stol at konseptet med tobente mus fra mars med maskingevær-arm som kjører motorsykkel er litt harry Det er uten tvil et av mine beste barndomsminner og bedre enn mye av det som passerer for underholdning for dagens generasjon. 0 Quote Share this post Link to post
Rickenbacker 216 Report post Posted July 24, 2013 Nok er nok. På tide med et Biker Mice fra Mars-spill i stedet, tidenes mest cheesy tegneserieidé fortjener i hvertfall et slapt lisens-spill.Mener på at en kompis av meg hadde et slikt cheesy lisens-spill på ps2 back in the days biker mice er konge. (litt etter åssen du ser det) Det hadde en kul intro og et kult konsept. Selve serien var søppel. 0 Quote Share this post Link to post