Gå til innhold

FIFA 14 Ultimate Team


Anbefalte innlegg

Er det bare meg som føler det er noe rart med UT?

 

Jeg har 5-6 kompiser som ligger i 1div på både seasons og Ut, når jeg spiller mot dem vinner jeg som regel med 1-2 mål. Når jeg spiller UT typer jeg med 3-4-5 mål 6 av 10 kamper i divisjonen. De andre vinner jeg 2-1 og 3-1.

 

Ikke for å virke som en sutreunge, men jeg føler det er så mange tilfeldigheter som spiller inn. Og det meste går i mot meg. Som for eksempel siste kamp, 3 god taklinger på midtbanen han faller og jeg faller. Han er oppe på 1 sekund og jeg blir liggende i 5.han slår en høy ball som stopperen min står og ser på. Keeper kommer ut og klarere i hodet på en som står på 25 meter og den går i mål.

 

Føler ballen spretter mot meg i hver eneste duell, og når jeg angriper så er det virkelig folk all over the place.

 

Vet det ikke har noe med laget mitt å gjøre da jeg vanligvis spiller med Atleticho Madrid. Så må vel være at jeg bare suger?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Haha, spilte tidenes kamp nå... spiller en kamp i Champions Shield, kommer opp mot en med det kjappeste Bundesligalaget jeg noen gang har sett... Diouf-Aubameyang med Blaszczykowski og en annen dude jeg ikke husker på vingene...

Jammen spammer han ikke lobbpasninger til kråka tar han, han scorer to mål som et resultat av dette, og når jeg utligner så kommer vi til det 90. minutt, og han får en corner.... før han tar corneren så sier jeg for meg selv "ja, jeg er vel dødsdømt", og jaggu scorer ikke fyren med Naldo TO ganger i det 90. minutt så jeg ryker ut ac cupen. Hadde dette vært på starten av FIFA 14 hadde jeg nok blitt kjempeirritert, men det er FIFA i et nøtteskall så jeg gidder ikke å bli irritert.

Lenke til kommentar

Dette her er bare stygt !! https://pbs.twimg.com/media/BeCnn0rIEAAx4s2.jpg:large

 

Jeg har åpnet masse pakker i dag og beste jeg fikk var Rooney :S

 

Han fikk Tim Cahill :ohmy:

Pacehorer er det enkleste å forsvare seg mot, når de bare sender avgårde høye gjennombruddspasninger...

 

Verre med de få som har kvaliteter nok til å styre kampene. :)

 

Hvis forsvaret ditt er David Luiz-Manoel-Santana, så ja...

Lenke til kommentar

Jeg spiller med dette laget : http://www.easports.com/uk/fifa/football-club/ultimate-team/show-off?showoffId=hOihs7vObpNE:360

 

Jeg skal vel ikke klage, men ønsker meg Robben, eller Neymar/Aguero.

Tar jeg de to sistnevnte så må jeg bygge om ganske mye av laget mitt.

Har 500k coins så skal kjøpe en av de, men tenkte å vente til slutten at TOTY så de faller enda mer i pris.

Lenke til kommentar

Noen som vet hvorfor jeg ikke kan få overført spillere fra en konto over på hovedkontoen min? Og ja, begge kontoene er " venner ".

 

Er det pga begge kontoene må være online på psn?

 

Nei. Men jeg mener det er slik at begge må ha vært inne på FUT på konsollen etter at kontoene ble venner. Overfører mellom kontoene mine stadig vekk. Men nå virker det som at auksjonshuset er sperret på den ene. GG, EA.

Lenke til kommentar

Helt utrolig, altfor høye stats. Lukter høye baller lang vei med en sånn spiller på topp. Glad eg aldri rører UT, hadde knust alt rundt meg om eg hadde møtt en retard med han på topp

Hehe vel, det som er artig er at det er som regel de som har slike spillere som er dårligst. Har møtt folk med Messi, Neymar osv og vunnet lett som bare det. Det er ofte drittunger som bare kjøper gullpakker på kortet til pappa, og suger balle.
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...