Gå til innhold

FIFA 14 Ultimate Team


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hehe vel, det som er artig er at det er som regel de som har slike spillere som er dårligst. Har møtt folk med Messi, Neymar osv og vunnet lett som bare det. Det er ofte drittunger som bare kjøper gullpakker på kortet til pappa, og suger balle.

 

Ja det er akkurat det. Har en oppfatning at det ofte er best å være dårligst. Har tapt så mange kamper der folk spammer innlegg og høye baller at det er helt utrolig. Eg bygger UT etter spillere eg liker, folk flest bygger rundt en ting og det er pace. Spilt bare med MLS lag så langt. Trege stoppere = motorvei for høye baller.

Lenke til kommentar

Hvis teorien om "handicapping" er sann så er et billig Premier League lag ala dette mer farlig enn en svindyr BBVA-tropp...

 

Problemet er at med Premier League-laget med Benteke og Remy har man valget mellom å cross-abuse eller å pace-abuse... Og begge deler er like vanskelig å forsvare seg mot.

 

I FUT11 hadde jeg dette laget, men jeg ble grusa helt rått av billige lag. Spilte masse med billige lag også, da vant jeg ofte ganske bra. Det var rett og slett ikke noe gøy å spille med laget på bildet.

 

ut.jpg

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...