Gå til innhold

FIFA 14 Ultimate Team


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Grunnen til at han er så dyr er jo fordi han har 5* skills og i tillegg er ifra Brasil. + at han er en sølvspiller. Alt dette er faktorer som spiller inn angående prisen hans. Om han er overpriset eller ikke, det vet jeg ikke.

Endret av Tkse
Lenke til kommentar

Prisene på Repulic of Ireland og Northern Ireland spillere er virkelig på vei opp i pris, sykt at folk forbreder seg på den FUT turneringen som pleier å være i Mars måned allerede

Hat lenge fundert på å kjøpe meg en god del spillere til dette men har aldri visst når den eventuelt skal være + at jeg var usikker på om den noen gang kommer til å bli noe av.

 

Men vist det er tilfellet er det ganske så mye å tjene på det!

Lenke til kommentar

Clichy er jo ikke noe spesielt gid heller synes jeg. Santon og Baines er mine faste på venstrebacken. Kan også nevne at jeg bruker Walker og Richards på høyre.... :p

 

Richards bruker jeg også, herlig med en back som er meget god på hode + med decent pace. I tilegg kan han dytte svake venstrevinger av ballen.

 

Forøvrig bruker jeg Cole på venstreback, har vurdert å bruke Baines men synes at han ikke er god nok på hodet/høy nok.

 

Har ikke sansen for Clichy fordi han er ustoppelig, fordi han dytter hvem som helst av ballen og fordi "alle" foretrekker Clichy på grunn av hans pace. Ikke er han så kjapp i virkeligheten heller (Det har jo McManaman og Torres bevist), og det hjelper jo heller ikke på saken.

Lenke til kommentar

 

 

Stort sett, men Barzagli kan bli litt i tregeste laget i den rollen. Heller Ogbonna der. Marchetti i mål.

 

Da tror jeg vi gjør det så enkelt som at jeg bytter om Barzagli og Chiellini. Jeg har prøvd både Ogbonna og Barzagli på FIFA, og Barzagli er den beste av de to. Ogbonna er kjappere, men Barzagli har skjitgode taklinger i tillegg til at han er meget god på å markere og på å vinne dueller i feltet.

Lenke til kommentar

 

 

 

Stort sett, men Barzagli kan bli litt i tregeste laget i den rollen. Heller Ogbonna der. Marchetti i mål.

 

Da tror jeg vi gjør det så enkelt som at jeg bytter om Barzagli og Chiellini. Jeg har prøvd både Ogbonna og Barzagli på FIFA, og Barzagli er den beste av de to. Ogbonna er kjappere, men Barzagli har skjitgode taklinger i tillegg til at han er meget god på å markere og på å vinne dueller i feltet.

 

 

Bare svir litt i øynene når jeg ser Chiellini til høyre, ellers hadde jeg foreslått det selv :p

Lenke til kommentar

 

 

 

 

Stort sett, men Barzagli kan bli litt i tregeste laget i den rollen. Heller Ogbonna der. Marchetti i mål.

 

Da tror jeg vi gjør det så enkelt som at jeg bytter om Barzagli og Chiellini. Jeg har prøvd både Ogbonna og Barzagli på FIFA, og Barzagli er den beste av de to. Ogbonna er kjappere, men Barzagli har skjitgode taklinger i tillegg til at han er meget god på å markere og på å vinne dueller i feltet.

 

 

Bare svir litt i øynene når jeg ser Chiellini til høyre, ellers hadde jeg foreslått det selv :p

 

 

Ja, skjønner :p

 

Ville bare inkludere Barzagli siden han har vært den beste spilleren jeg har brukt på FIFA 14.

Lenke til kommentar

Skjønner ingenting. Er i en periode nå hvor jeg rett og slett ikke klarer å vinne. Var i 1.div i 3 sesonger og jeg har nå nettopp rykket ned.

 

Første kampen i 2.div tapte jeg i tillegg. Har alle mulige lag som: BPL, Bundesliga, Liga BBVA, Ligue 1 og mange fler.

 

Skjønner ikke hva som skjer, før scorte jeg sikkert 3+ mål pr.kamp og hadde lett rundt 60% ballposisjon. Jeg tok rett og slett og dominerte. Nå slipper jeg alltid inn minst 2 mål og har alltid ballen minst igjennom hele kampen.

 

Siste kampen jeg spilte nå endte det med at jeg knuste 1 kontroll i sinne. Er utrolig lei dette nå. Noen andre som har opplevd noe lignende? Noen tips?

Lenke til kommentar

Sitter nok først og fremst i ditt eget hode. Kan hende det hjelper å spille seasons som litt avveksling, eller spille med bronse hvis noen enkle seire der hjelper på humøret og selvtilliten. Jeg har bare spilt med bronse en stund nå, men straks ferdig med et gullag for å gi det en sjanse igjen. Har disse to bronselagene:

 

http://www.futhead.com/14/squads/5620776/ - som lagnavnet tilsier er det en polakk på vei inn. McCarthy er 195 cm, har 83 jumping og spiller med hjelm :p Nguyen er favorittspilleren så langt.

 

http://www.futhead.com/14/squads/5166794/

Endret av oscrue10
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...