Gå til innhold

FIFA 14 Ultimate Team


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg leser det på forrige side, om jeg ikke leser feil.

 

Overrasker meg at så mange sliter med å kose seg med spillet. Synes selv at det er knall, spess på ps4.

Fifa 14 er tidenes spill hvis man ikke bryr seg så veldig om man taper, slipper inn på hver eneste corner, elsker at alle UT lag er bygd opp av å ha bare pace, lange høye baller og minst mulig ballbesittelse. Da er nok spiller utrolig moro. Tror man fort kunne ha lært en ape å score mål i årets Fifa. Eg skal iallefall lære katten min nå til uken.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Er det bare meg eller er det noe som skurrer når Ashley Young har høyere free kick accuracy enn Juninho?

 

Spillet er mye mer balansert nå enn det det var i fjor eller på starten i FIFA 14, men til gjengjeld er det mange flere irriterende småting nå som ikke fantes i FIFA 13. Er ikke sikker på hva som er verst. På listen kommer i hvertfall at spillet er veldig "sluggish" i år, dvs. det tar hundre år fra man trykker på en knapp til det skjer noe, føles som om jeg har Mertesacker på vingen når jeg egentlig har Lucas, osv....

 

Men på den positive siden så er Ultimate Team langt bedre i år enn i fjor. Man slipper de fordømte formasjonskortene, ikke like mye pace-abuse (Diouf og Aubameyang er nok fortsatt en dødelig duo er jeg redd), trege midtstoppere kan faktisk fungere (hvis den andre midtstopperen har over 70 pace), mange flere spillere som er rare, og så er ikke kontraktskort like dyre i år som i fjor (det var veldig vanskelig å ikke gå konk på FUT13 på grunn av kontraktskortene).

Endret av -SFKAD-
Lenke til kommentar

Om spilleren er rare eller ikke spiller egentlig ingen rolle. Har en viss innvirkning på discard og sikkert hvor mange kort som gis ut, men overhodet ingenting å bry seg om. Burde vært fjernet fra spillet, trenger ikke å dele inn spillerne i to grupper på den måten.

 

Pace er viktig nok til at jeg spiller med disse spillerne for tida. Har ikke to fulle lag, bare roterer litt. Jolley og Coke på benken har ok pace i forhold til Ngoo og Elliott.

Lenke til kommentar

Om spilleren er rare eller ikke spiller egentlig ingen rolle. Har en viss innvirkning på discard og sikkert hvor mange kort som gis ut, men overhodet ingenting å bry seg om. Burde vært fjernet fra spillet, trenger ikke å dele inn spillerne i to grupper på den måten.

 

Pace er viktig nok til at jeg spiller med disse spillerne for tida. Har ikke to fulle lag, bare roterer litt. Jolley og Coke på benken har ok pace i forhold til Ngoo og Elliott.

 

Nei, men jeg synes at rare-kort er best simpelthen fordi det ser mer spenstig ut, og da får man jo også mer å velge mellom. Liker liksom ikke å lage en blanding av non-rare og rare.

 

Min 190 cm høye Ogbonna med 85 strength, 84 marking og 87 jumping tapte en duell mot 180 cm lange Robben med 58 i heading. Spillet er slik, jeg greide bare ikke å bli sur av det engang...

Endret av -SFKAD-
Lenke til kommentar

 

Hvorfor selger du ikke Neuer, kjøper Adler og så forbedrer laget ditt med pengene som er igjen? Er det noe poeng å ha en keeper til seksti tusen i det laget der? Og hvorfor har du han sølv-duden når du kan kjøpe noen bedre?

 

Mange som ikke prøver å kjøpe et best mulig lag. Stusset mest på venstrekanten.

 

De jeg ville fått inn er Boateng (eller IF Toprak) for Santana, Mkhitaryan/Schweinsteiger/Kroos for Bender og Diouf og Aubameyang på topp. Lew koster vel 70k eller noe, men er et åpenbart valg om man har så mye å bruke.

Lenke til kommentar

 

Hvorfor selger du ikke Neuer, kjøper Adler og så forbedrer laget ditt med pengene som er igjen? Er det noe poeng å ha en keeper til seksti tusen i det laget der? Og hvorfor har du han sølv-duden når du kan kjøpe noen bedre?

 

Har både Adler og Neuer. Og han sølv fyren, gjør jobben han..

 

b07e163a4b20fc47d813666e98522b3a.png

 

Pacehora Aubameyangnadshsf nekter eg tvert å bruke, kun lilleputter med null peiling som trenger han. Og eg har møtt en god del lilleputter.

Endret av IcedInsanity
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...