Gå til innhold

FIFA 14 Ultimate Team


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

 

Hater virkelig dette spillet noen ganger (les: veldig ofte), sånt dreper all spilleglede. Søppelspill.

 

Jeg skjønner ikke...?

 

 

Kom deg litt over midtstreken, skyt, celebrate. Keeper var riktig plassert. Jeg hadde tatt den med 1,5 i promille og sola i øynene.

 

 

Jeg skjønner... er alt for mange sinnsyke langskudd som går inn. Skudd som ikke hadde gått inn i virkeligheten.

Lenke til kommentar

Ja, det går ja, men må være andre veien, slik at jeg får kjøpt de spillerne jeg vil til laget jeg faktisk spiller med. Grunnen er at jeg ikke være logget inn på webappen samtidig som jeg spiller, dvs (ikke trade 24/7). I tillegg fyller den opp unassigned pile så når jeg logger meg på spillet må jeg discarde eller putte i tradepile før jeg kan spille.

Lenke til kommentar

Traff stanga/tverrliggeren FIRE ganger i en kamp... Glad jeg vant 2-1 allikevel..

Spilte nettopp en kamp mot et lag med 80 i kjemi og to bronse spillere på hver back og en average fart på sikkert 60 i hele laget. Jeg hadde 30 skudd på mål, han hadde 3 skudd.

Jeg tapte 3-1....

 

Hater dette spillet noen ganger.

Lenke til kommentar

 

Traff stanga/tverrliggeren FIRE ganger i en kamp... Glad jeg vant 2-1 allikevel..

Spilte nettopp en kamp mot et lag med 80 i kjemi og to bronse spillere på hver back og en average fart på sikkert 60 i hele laget. Jeg hadde 30 skudd på mål, han hadde 3 skudd.

Jeg tapte 3-1....

 

Hater dette spillet noen ganger.

 

 

Seriøst? Mener du det? 30 skudd?

Lenke til kommentar

 

 

 

Traff stanga/tverrliggeren FIRE ganger i en kamp... Glad jeg vant 2-1 allikevel..

Spilte nettopp en kamp mot et lag med 80 i kjemi og to bronse spillere på hver back og en average fart på sikkert 60 i hele laget. Jeg hadde 30 skudd på mål, han hadde 3 skudd.

Jeg tapte 3-1....

 

Hater dette spillet noen ganger.

Seriøst? Mener du det? 30 skudd?

28 på mål for å være helt korrekt. Kan også nevne at det ble 3 stolpetreff..

 

Har ikke så mye med skuddtrening å gjøre. Heller en Victor Valdes som er så til de grader OP!

Endret av Tkse
Lenke til kommentar

 

Da blei det TOTY Lahm! Gleder meg til å teste han imorgen :D

Fikk du han i pakke? :)

Hvor mange måtte til isåfall?

Jeg kjøpte en 100k pakke, men beste jeg fikk i den var Balotelli. Helt håpløst!

Kjøpte Lahm for 400k. Måtte selge IF Lewandowski, men fikk 430 for han og kjøpte han for 215. Så nå skal jeg spare coins og håpe på at Lewa kommer i ny IF :p

Lenke til kommentar

 

 

Da blei det TOTY Lahm! Gleder meg til å teste han imorgen :D

Fikk du han i pakke? :)

Hvor mange måtte til isåfall?

Jeg kjøpte en 100k pakke, men beste jeg fikk i den var Balotelli. Helt håpløst!

Kjøpte Lahm for 400k. Måtte selge IF Lewandowski, men fikk 430 for han og kjøpte han for 215. Så nå skal jeg spare coins og håpe på at Lewa kommer i ny IF :p

 

 

Du kan få kjøpe min Lewa SIF, 88 :D 850ish k

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...