Gå til innhold

EVGA GeForce GTX 780 / 780 Ti Classified


0l3M

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg skal knuse min med slegge XD men det er vell 100% garantert jeg får dekket Gpuèn? har ikke lyst å være nervøs de neste ukene/dagene :/ Og Nizzen, aldri gi meg advarsler igjen, da skjer bare dårlige ting :p

Skyll ikke på stakkars nissen. Det var du som Jinxet det ved å si "(andre komponenter kan dra, Bare ikke Mitt Classy :D) haha! :0".

 

Ja. Du kødder ikke meg å jinxe. :p

 

The superstition can also be referenced when talking about a future event with too much confidence. A statement such as "We're sure to win the contest!" can be seen as a jinx because it tempts fate, thereby bringing bad luck. The event itself is referred to as "jinxed".

 

Endret av Andrull
Lenke til kommentar

 

750w er nok for overklokk på både CPU og GPU såfremt du bare har ett kort. En skikkelig 1200w vil koste deg 2k, vet ikke om du har råd til det :p

Ehhh 2k for en Psu, Neitakk ;)

 

 

Kan se på det fra flere sider, skal du ha ett skjermkort til så må du plutselig kjøpe akkurat det, så da har du brukt 1k på en PSU som ikke holder lengre.

 

Dog, først kanskje du skal lære deg å ha ett skjermkort i en mnd uten å sette fyr på det.. :p

  • Liker 3
Lenke til kommentar

 

Jeg sa ifra, fyll ikke biltemaolje på en ferrari :tease:

Jeg brukte en 1200watt.....Men jeg skal knuse den imorgen, det skal svi,,,, Så andrull Seasonic 750watt burde jeg kjøpe? :) (ikke deg)

 

Æ anbefale itt skjit sjø!

AX760, AX860 og X-750 Seasonic er alle tre KM3-platformen, som Seasonic produserer. Seasonic er kjent for å lage de beste strømforsyningene der ute, og når du kjøper deres velprøvde toppserie under deres eget navn, så får du ikke noe annet enn kvalitet. En av de beste testerne der ute er techpowerup: http://www.techpowerup.com/reviews/Seasonic/X-750/11.html

 

 

 

To sum up, the X-750's high price/performance ratio renders it a no-brainer in its category, especially if you don't want to spend more money* on a Platinum Corsair/Seasonic unit.

Trenger jeg si noe mer...

Lenke til kommentar

750w er nok for overklokk på både CPU og GPU såfremt du bare har ett kort. En skikkelig 1200w vil koste deg 2k, vet ikke om du har råd til det :p

 

Ikke enig når det gjelder 780 TI Classy der må du ha 1200W

 

avexircore.jpg

 

:whistle:

Nytt minne??

 

Nice :D

Da vil jeg se 3000MHz asap

Endret av Minhund
Lenke til kommentar

 

Jeg sa ifra, fyll ikke biltemaolje på en ferrari :tease:

 

Kan du forklare hvorfor? :-) (hilsen en som driver med oljeanalyse til vanlig)

 

 

Uansett, Trimming av bil og overklokking av PC deler er roten til alt ondt.

 

Say what?? :omg:

 

Dette utsagnet får du utdype.

Endret av Minhund
Lenke til kommentar

 

 

750w er nok for overklokk på både CPU og GPU såfremt du bare har ett kort. En skikkelig 1200w vil koste deg 2k, vet ikke om du har råd til det :p

Ehhh 2k for en Psu, Neitakk ;)

 

 

Kan se på det fra flere sider, skal du ha ett skjermkort til så må du plutselig kjøpe akkurat det, så da har du brukt 1k på en PSU som ikke holder lengre.

 

Dog, først kanskje du skal lære deg å ha ett skjermkort i en mnd uten å sette fyr på det.. :p

 

er bare redd jeg ikke får erstatning, MEN jeg har jo egentlig ikke gjort noe galt, Det var den Jævla Psu`en. (Som ligger knust i hengeren :D)

Lenke til kommentar

Tror forsyne meg at det ligger et 780 Classified og vinker til meg i den fjerne horisonten (grønt lys fra madamen). Skal bli skøy å prøve når den tid kommer. :tease:

 

Men mulig det må inn en ny PSU da, jeg får se hvordan det går. Sitter en Gigabyte 850W Odin GT i den PC'en nå.

 

I min "lille" rigg skal det inn G.Skill 2400 MHz minnne, får se om det blir noe klokking med tid og stunder. :dremel:

Lenke til kommentar

 

 

 

 

Jeg sa ifra, fyll ikke biltemaolje på en ferrari :tease:

 

Kan du forklare hvorfor? :-) (hilsen en som driver med oljeanalyse til vanlig)

 

 

Uansett, Trimming av bil og overklokking av PC deler er roten til alt ondt.

Fordi oljen på biltema ikke er noe du har på en bil du vil skal leve lenge.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...