Gå til innhold

EVGA GeForce GTX 780 / 780 Ti Classified


0l3M

Anbefalte innlegg

Denne filen kan settes i første post :)

 

Endelig fikk jeg tak i biosen!

780 Classified modded bios.rar

 

Nvidia GTX 780 VBIOS 'OC edition'
- Version 80.10.3A.00.80 - (EVGA Classified)
- disabled boost 2.0
- 3d voltage adjustable, overvolting and undervolting possible
- Default power target 440W

 

 

 

Let the games begin :green:

 

 

 

Gadd ikkje å teste engang.

 

Beklager offtopic, men dersom du har fått 5 poster på teechinferno, kunne du publisert biosen til 780 sc acx som ligger der også?

denne: http://forum.techinferno.com/attachments/nvidia-video-cards/8606d1375545761-evga-780-sc-acx-80.10.3a.00.81-oc-edition-v03-new-fan-profile-.zip

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Men det er ikkje tvil at det hadde vært greitt med kaldt vann på skjermkortet :D Det som er sikkert er at det blir VARMT!

Vi får satse på at vinteren kommer tidlig i år :green:

Men vannkjøling er helt klart en fordel og da er nok 1500 MHz på core mulig når man har EVBOT og kan sette opp til 1,5 vcore :evil:

Lenke til kommentar

Men det er ikkje tvil at det hadde vært greitt med kaldt vann på skjermkortet :D Det som er sikkert er at det blir VARMT!

Vi får satse på at vinteren kommer tidlig i år :green:

Men vannkjøling er helt klart en fordel og da er nok 1500 MHz på core mulig når man har EVBOT og kan sette opp til 1,5 vcore :evil:

 

Evga har fått inn blokker til classy korta, LMK om noen skal ha et par så kan vi slenge de på samme ordre.

Endret av EggMan88
Lenke til kommentar

Er det ikke veldig skadelig når man er oppe på 1.5V? Jeg mener, hvor stor sjanse er det for at kortet skal klare seg videre? Selv Classified er ikke lagd for slike spenninger. :p

 

 

Jo det kan være skadelig så det er jo på egen risiko om man gjør det men noen av oss har klokket en stund og har utstyret som trengs for å kjøle ting ned slik at mulighet for skade er liten.

Jeg har disse to og tillgang til LN2 :D

 

post-152551-0-63728600-1376471773_thumb.jpg

 

 

Ser det går mange rykter om specs til AMD sitt kommende "9970" for tiden, jeg kan jo tenke meg at det blir raskere en "Stock" GTX780 men at det blir raskere en et overklokka Classified har jeg min tvil på nå :p

 

Håper nå inderlig at AMD kommer med noe veldig bra som klokker inni h... :yes:

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Ser det går mange rykter om specs til AMD sitt kommende "9970" for tiden, jeg kan jo tenke meg at det blir raskere en "Stock" GTX780 men at det blir raskere en et overklokka Classified har jeg min tvil på nå :p

Ryktene sier at prisen skal være lavere enn GTX 780, da tviler jeg sterkt på at det blir annet enn omtrent like kraftig.

Å sammenligne stock 9970 mot overklokket 780 Classified blir uansett ekstremt teit, vent heller på at MSI kommer med Lightning.

Er vel snakk om at det kommer EVGA GTX 780 Classified Hydro Copper etterhvert? :)

Spør Swiftech.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...