Gå til innhold

EVGA GeForce GTX 780 / 780 Ti Classified


0l3M

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hehe, lurte på om du hadde testa noe mere med EVBot? :) Høyere volt osv :)

 

Har ikkje testa høyere volt fordi skjermkorta blir varme nok med 1.35 volt. Må ha annen eksotisk kjøling, eller så må jeg ta med riggen ut i garasjen. Selv om jeg bor i Molde nå, så er det ikkje minusgrader enda :p

 

Akkurat nå så tester jeg litt Classy SLI

Lenke til kommentar

Iceman22, har du noe ide når Komplett får inn flere Classified? Har ringt noen ganger, men får aldri noe ordentlig svar. De kan heller ikke svare på hvorfor jeg ikke fikk kortet jeg hadde bestilt. De sier bare de aldri har fått noen av kortene og forventer de i September :p

Lenke til kommentar

Iceman22, har du noe ide når Komplett får inn flere Classified? Har ringt noen ganger, men får aldri noe ordentlig svar. De kan heller ikke svare på hvorfor jeg ikke fikk kortet jeg hadde bestilt. De sier bare de aldri har fått noen av kortene og forventer de i September :p

 

Da kan du sende dette til dem:

Varene som er bestilt:

 

1,00 STK 792256 EVGA GeForce GTX 780 3GB Classified CUDA

PCI-Express 3.0, w/EVGA ACX Cooler, with Splinter Cell Blacklist

 

1,00 STK reservert på lager.

 

1,00 STK 791632 nVIDIA's Splinter Cell Blacklist

only for GTX660/660Ti/670/680/760/770/780 (Voucher)

 

 

1,00 STK reservert på lager.

 

Bestillt:

9. August 2013 kl 12.03

 

:D

 

Både jeg og minhund fikk bestillt rett etter kl 12 fra komplett.no :)

Lenke til kommentar

Skjønner ikke hvorfor du ikke kan vente, er ikke vannblokk til det enda engang.

 

Vannblokk var tilgjengelig på evga. Altså man kunne kjøpe selve classified vannblokka løst. Man kan også kjøpe universal kjøler. Men da må man ha kjøleribber på minnebrikkene og vrm. Dette fungerer veldig bra også tydeligvis, da en på Overclock.net har det.

Lenke til kommentar

 

Vannblokk var tilgjengelig på evga. Altså man kunne kjøpe selve classified vannblokka løst. Man kan også kjøpe universal kjøler. Men da må man ha kjøleribber på minnebrikkene og vrm. Dette fungerer veldig bra også tydeligvis, da en på Overclock.net har det.

Classified blokka fra utlandet høres ekstremt rimelig ut, lettvint og overkommelig... Sure, sleng på en universal kjøler da, hvis du har kjøleribber ens, kan få tak i det.

Lenke til kommentar

Classified blokka fra utlandet høres ekstremt rimelig ut, lettvint og overkommelig... Sure, sleng på en universal kjøler da, hvis du har kjøleribber ens, kan få tak i det.

Fra eu.evga.com/ som tilhører i tyskland så er det ikkje vanskelig å bestille. Varene kommer rimelig raskt og rett på døra med posten. Jeg betalte heller ikkje noe moms og slikt.

Lenke til kommentar

Iceman22, har du noe ide når Komplett får inn flere Classified? Har ringt noen ganger, men får aldri noe ordentlig svar. De kan heller ikke svare på hvorfor jeg ikke fikk kortet jeg hadde bestilt. De sier bare de aldri har fått noen av kortene og forventer de i September :p

Vanskelig å svare på, evga har litt problemer med å levere etter den store etterspørselen, så vi får ikke inn så mye antall i uken. Det jeg kan si er at du burde bestille den nå hvis du ikke har gjort det før (hvis du skal ha den), ellers blir du bare stående å vente mens de som bestiller får det først. :p

 

Her er min første "noob" overklokking på kortet, kun stock volt foreløpig, har aldri stilt volt på skjermkort før så må lese litt om det før jeg tør å røre noe som helst :p

Men så kjøpte jeg det primært til battlefield 4, ikke for å slå verdens rekord med klokking.

Fikk det stabilt uten noe antydninger til artifacts i spill:

ASIC QUALITY: 94.6%. 1153mhz (boost), 1800mhz minne (STOCK VOLT).

Temps under 70 grader ved 76% vifte hastighet.

 

780-stock-volt_zps4ecd33f5.jpg

Endret av Iceman22
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...