Gå til innhold

EVGA GeForce GTX 780 / 780 Ti Classified


0l3M

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kanskje han har mere penger enn deg?

Who cares, han har kunnskap nok til å vite at det ikke er lønnsomt, og enda så har han glede av det. En hardcore entusiast mao.

 

joda greit nok, skal ikke legge meg opp i det han gjør hehe. men er sikkert andre et sted som hadde trengt de pengene, men det er en annen diskusjon :)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Noen flere som har bestilt dette kortet og hvis hvor? Begynner å irriterere meg litt over de sinnsyke lange leveringstidene til Komplett, men kan ikke finne noen andre som selger dette kortet.

 

Du kan iallefall slutte med å klage på komplett.no :) Her er det EVGA som ikkje leverer nok. De begynner å komme forskjellige plasser nå i EU.

 

Jeg har bestillt fra entusiastbutikken Digitalimpuls.no

 

Edit: Ser at du allerede er i evga tråden :p

 

Sjekk her for mere info om 780 Classy

http://www.evga.com/...1988872&mpage=1

 

p3CltkD.gif

 

 

Her er en link som er fin å ha i første post:

 

http://www.overclock...ied-owners-club

Endret av Nizzen
Lenke til kommentar

Ja jeg skjønner forsåvidt det :) Men da kortet ble lagt ut på Komplett så sto det "Bestilles kun ved ordre"

Etter ca 5 dager kontaktet jeg Kompett før å høre hvordan det lå an, da fikk jeg beskjed om at kortet skulle komme 25 Juli. Noen dager etterpå står det ikke på lager. 42 stk. Ubekreftet 31.aug.2013. Så synes jeg har litt grunn til å begynne å bli små irritert :)

Lenke til kommentar

Ja jeg skjønner forsåvidt det :) Men da kortet ble lagt ut på Komplett så sto det "Bestilles kun ved ordre"

Etter ca 5 dager kontaktet jeg Kompett før å høre hvordan det lå an, da fikk jeg beskjed om at kortet skulle komme 25 Juli. Noen dager etterpå står det ikke på lager. 42 stk. Ubekreftet 31.aug.2013. Så synes jeg har litt grunn til å begynne å bli små irritert :)

 

er vel bare å bestille et annet merke. asus f.eks. lager kjempe gode kort dem også :)

Lenke til kommentar

Dere har blitt eid :p jobber selv på lageret på komplett og jeg gjorde de klart for plukking idag (10stk)...

Jeg rakk heldigvis å få mitt eksemplar idag på slutten av dagen, så nå har jeg helgen med litt kosing med classified :D Akkuratt satt det inn i pcen og bootet opp

Endret av Iceman22
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...