Gå til innhold

Blizzard vurderer mikrotransaksjoner i World of Warcraft (Mac, Windows)


Anbefalte innlegg

D3 var morro intil jeg innså at jeg måtte gjøre samme content igjen og igjen...

Spesielt moro ble det når jeg ble oneshottet, da orka jeg ikke mere.

Synes ikke det ble morsomt av å crafte items med generell random stats

 

Så kort fortalt: jeg angrer på det jeg kjøpte diablo 3

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

D3 var morro intil jeg innså at jeg måtte gjøre samme content igjen og igjen...

Spesielt moro ble det når jeg ble oneshottet, da orka jeg ikke mere.

Synes ikke det ble morsomt av å crafte items med generell random stats

 

Så kort fortalt: jeg angrer på det jeg kjøpte diablo 3

 

Og min personlige mening. Auction House, er noe av det verste som finnes innen gaming.

Hypen var jo i 100 jeg sa at jeg hatet konseptet men idiot folkene her i Gamer elsket det.

Viser hvordan ting forandrer seg, noe som vil skje med Biochock og Last Of Us snart..

Dont be surprised.

 

Spillene vil bli glemt innen tid. som musikk så vil det kule forsvinne først, men de legendariske holde seg til slutten.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Viktig poeng at World of Warcraft ikke handler om å gå opp i level. Dette er ikke et hjelpemiddel som vil ha noen effekt på de som spiller WoW på vanlig måte, men heller noe som vil la folk som normalt ikke ville nådd level cap ta del i det resten av oss holder på med

 

Når det er sagt, dette er første steg på en farlig vei å gå for Blizzard. Det øyeblikket jeg må betale subscription OG betale for ingame gjenstander for å være konkuransedyktig i enten PvE eller PvP, så slutter jeg på dagen.

 

D3 var morro intil jeg innså at jeg måtte gjøre samme content igjen og igjen...Spesielt moro ble det når jeg ble oneshottet, da orka jeg ikke mere.

 

Høres ikke ut som ARPG er noe for deg. De tingene du beskriver er ganske fremtredende i sjangerens perler og. Nå likte ikke jeg Diablo 3 veldig godt heller, men et spill av den typen er bygd for å være veldig grindy og nådeløst vanskelig til tider. Og det er egentlig helt greit, man kan argumentere for at Blizzard sin største overordnede feil med Diablo 3 var å prøve å gjøre ARPG til allemannseie (slik de gjorde for MMO med WoW)

Endret av KAS
Lenke til kommentar
Høres ikke ut som ARPG er noe for deg. De tingene du beskriver er ganske fremtredende i sjangerens perler og. Nå likte ikke jeg Diablo 3 veldig godt heller, men et spill av den typen er bygd for å være veldig grindy og nådeløst vanskelig til tider. Og det er egentlig helt greit, man kan argumentere for at Blizzard sin største overordnede feil med Diablo 3 var å prøve å gjøre ARPG til allemannseie (slik de gjorde for MMO med WoW)

 

Nå har jeg rundet både Diablo og Diablo 2. Diablo 3 var en reiterasjon av Diablo 2 med svært få forandringer. Forskjellen er at ved sammenligning til både den første og den andre er spillet ekstremt enkelt og ekstremt kort.

Endret av GeirGrusom
Lenke til kommentar

Nå har jeg rundet både Diablo og Diablo 2. Diablo 3 var en reiterasjon av Diablo 2 med svært få forandringer. Forskjellen er at ved sammenligning til både den første og den andre er spillet ekstremt enkelt og ekstremt kort.

 

Når du sier "rundet", så antar jeg nesten at du mener på normal vanskelighetsgrad, siden Inferno vanskelighetsgrad var temmelig vanskelig like etter utgivelse. Etter mye sutring ble vanskelighetsgraden nedjustert, noe som understreker poenger mitt - de prøvde å favne for bredt.

 

Husk også at når du sammenligner lengde så sammenligner du Diablo 2 + LoD med Diablo 3. Jeg er ikke sikker på om Diablo 3 var så mye kortere, men den lave vanskelighetsgraden i Normal og Nightmare (og også tildels Hell) gjorde at man kunne blåse rett gjennom disse.

Endret av KAS
Lenke til kommentar

Når du sier "rundet", så antar jeg nesten at du mener på normal vanskelighetsgrad, siden Inferno vanskelighetsgrad var temmelig vanskelig like etter utgivelse. Etter mye sutring ble vanskelighetsgraden nedjustert, noe som understreker poenger mitt - de prøvde å favne for bredt.

 

Husk også at når du sammenligner lengde så sammenligner du Diablo 2 + LoD med Diablo 3. Jeg er ikke sikker på om Diablo 3 var så mye kortere, men den lave vanskelighetsgraden i Normal og Nightmare (og også tildels Hell) gjorde at man kunne blåse rett gjennom disse.

Det tok kanskje to ettermiddager å spille igjennom Diablo 3 på Normal første gang. Ikke snakk om at dette var mulig Diablo 2, selv uten LOD.

Lenke til kommentar

Ta det som det er, men Blizzard har ikke laget noe bra på lenge så de kan ivertfall ikke si noe tilbake.

 

Heart of the Swarm er vel muligens det beste RTS spillet siden Brood War, som kom i 1998. Begge fra Blizzard.

 

Jeg sier ikke at WoW er hva det en gang var, eller at Diablo 3 var kjempebra. Jeg bare sier at de fremdeles lager kvalitetsspill.

 

De jobber også hardt med Allstars, som skal bli spennende. Tviler på at det kommer til å ta av noe særlig, men. Så får vi også vente og se hva 'Titan' er for noe.

 

Pengene går vel til drift og til utvikling av f.eks. "Titan"

og en må ikke glemme lederne som skal ha milliard lønn

Hva vet du om lønna til Michael Morhaime?

Endret av Ajaco
Lenke til kommentar

Ser ikke helt at dette forandrer mye, og nesten overrasket at det ikke er noe annet rart dem tar penger for, f.esk "dubble-damage-pot for £9,99 only lasts 10minutes". Blizzard har jo ikke rykte på å være flinke på feedback, eller balansering når det kommer til World of Warcraft.

 

OT: Er det bare jeg som syntes det er helt forferdelig at alle ordene er oversatt til norsk, på en "gamer side" får dem lov til skrive: "quest, xp/experience, mobs, elixir" De er tross alt ikke VG.

Lenke til kommentar
D3 var morro intil jeg innså at jeg måtte gjøre samme content igjen og igjen...Spesielt moro ble det når jeg ble oneshottet, da orka jeg ikke mere.
Høres ikke ut som ARPG er noe for deg. De tingene du beskriver er ganske fremtredende i sjangerens perler og. Nå likte ikke jeg Diablo 3 veldig godt heller, men et spill av den typen er bygd for å være veldig grindy og nådeløst vanskelig til tider. Og det er egentlig helt greit, man kan argumentere for at Blizzard sin største overordnede feil med Diablo 3 var å prøve å gjøre ARPG til allemannseie (slik de gjorde for MMO med WoW)

 

Jeg spiller Diablo II singleplayer den dag i dag.

Diablo II er sjumilssteg foran Diablo 3, tolv år etter det ble sluppet.

 

1: Det har faktisk rollespillelementer.

Diablo 3 har like mye rollespillelementer som Call of Duty.

Du går opp i level --> Du unlocker arbitrære skills som alle andre på samme level har tilgang til og som du må velge blant mylderet av skills som alle andre også kan velge å bruke.

Jeg anser ikke tilfeldig generert utstyr som et rollespillelement, fordi du ikke rollespiller utstyret ditt -- men karakteren din.

 

2: Utstyrssystemet er mye bedre.

Rares funnet i Hell kan være gudommelige selv om basevåpenet gjør 2-7 skade.

Uniques funnet i Normal kan være mer enn gode nok i Hell, på rett karakter.

Skulder, bukser og armbeskyttelsen vanner ut rollen til hvert annet item i Diablo III -- og jeg ser nesten ikke forskjellen på et par hansker og en amulet når det kommer til statistikken de kan ha i spillet:

Amuletter i Diablo II har unike egenskaper som hansker ikke KAN HA og vice versa.

 

3: Diablo II er psuedo-sandbox, og er helt åpent når du har gjennomført en vanskelighetsgrad. Tvang første gjennomgang er greit, men å bli tvunget til å følge jernbanesporet hver eneste bidige gang du spiller blir ekstremt kjedelig ekstremt fort.

 

4: Historien i Diablo II var bedre, dypere, bedre fortalt -- og enda viktigere -- ikke prakket på deg. Du kunne, om du ØNSKET, få vite ekstremt mye historie fra NPC-ene.

For eksempel kan du få vite HVA vesenene med hundehoder og ljå på armen i Act 2, som gjenoppliver levende døde faktisk ER eller VAR.

Du kan snakke med mange karakterer i spillet om andre karakterer, om deres og monstrene sin historie.

Det foregår historier i bakgrunnen. Ormus - Natalya, som du ikke får vite om dersom du ikke faktisk snakker med menneskene i spillet.

Noen av karakterene har kommentarer som får meg til å le -- men bare når du har fullført et quest som de selv ikke er en del av og du snakker om dem OM det oppdraget.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Når du sier "rundet", så antar jeg nesten at du mener på normal vanskelighetsgrad, siden Inferno vanskelighetsgrad var temmelig vanskelig like etter utgivelse. Etter mye sutring ble vanskelighetsgraden nedjustert, noe som understreker poenger mitt - de prøvde å favne for bredt.

 

Husk også at når du sammenligner lengde så sammenligner du Diablo 2 + LoD med Diablo 3. Jeg er ikke sikker på om Diablo 3 var så mye kortere, men den lave vanskelighetsgraden i Normal og Nightmare (og også tildels Hell) gjorde at man kunne blåse rett gjennom disse.

 

 

Spilte selv D3 rett etter launch et par uker. Jeg, som ikke har like mye tålmodighet som andre D3 spillere synes D3 var langt nok, og jeg fullførte kun hell, begynte på inferno. Ble for mye grinding.

 

Uansett er det ikke rart at Blizzard tyr til Pay2Win mtp hvor mye spillertallet har gått nedover.

Endret av Bakken91
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...