Gå til innhold

Verden domineres av Google Chrome


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Bruker selv opera, på grunn av bruker vennlighet syntes jeg den kommer på topp over andre nettlesere.

 

De to tingene jeg syntes er synd med denne undersøkelsen er at Explorer forsatt er så stort, noe som kanskje er en selvfølge på grunn av Windows i seg selv. Men også at Chrome gjør det så bra, når man har Firefox som er såpass likt, men bedre fra et sikkerhets stampunkt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

De to tingene jeg syntes er synd med denne undersøkelsen er at Explorer forsatt er så stort, noe som kanskje er en selvfølge på grunn av Windows i seg selv. Men også at Chrome gjør det så bra, når man har Firefox som er såpass likt, men bedre fra et sikkerhets stampunkt.

 

Hva er synd med at undersøkelsen viser at Explorer fortsatt er stor? Undersøkelsen i seg selv?

Eller det at noen faktisk bruker IE?

Lenke til kommentar

Kanskje jeg forklarte meg dårlig, men mente selvfølgelig at det faktisk er noen som bruker IE.

Og hvorfor bekymrer det deg?

Du er vel klar over at IE har fått veldig mye skryt etter at versjon 10 kom på markedet?

Jeg bruker den selv (i tillegg til Chrome), og har intet negativt å utsette på den.

Men regner med at du ikke har testet den selv.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Og hvorfor bekymrer det deg?

Du er vel klar over at IE har fått veldig mye skryt etter at versjon 10 kom på markedet?

Jeg bruker den selv (i tillegg til Chrome), og har intet negativt å utsette på den.

Men regner med at du ikke har testet den selv.

 

Det er et mindretall av IE-brukerne som bruker IE10.

Lenke til kommentar
Kanskje jeg forklarte meg dårlig, men mente selvfølgelig at det faktisk er noen som bruker IE.
Og hvorfor bekymrer det deg?Du er vel klar over at IE har fått veldig mye skryt etter at versjon 10 kom på markedet?Jeg bruker den selv (i tillegg til Chrome), og har intet negativt å utsette på den.Men regner med at du ikke har testet den selv.

 

Enig. IE har faktisk utviklet seg til å bli en ganske bra nettleser de siste årene. Det som er synd er at så mange fortsatt tviholder på gamle holdninger

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Jeg har brukt det meste som er av nettlesere siden Nestcape på 90 tallet. Jeg har kjørt både stort og smått, og Safari og Kameleon har også vært testet.

Dette handler om personlige preferanser, og hva man trives med.

Disse "opphetede" diskusjonene om at "min er større enn din" burde være et forbigått tema.

Skal vi alle bruke samme nettleser, slik at det ikke finnes konkurranse?

Jeg bruker for tiden IE10, og stortrives med hva MS har klart å få til.

 

Jeg kjører BMW og naboen en eldgammel Toyota.

Synes sånne ting er greit jeg.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Enig. IE har faktisk utviklet seg til å bli en ganske bra nettleser de siste årene. Det som er synd er at så mange fortsatt tviholder på gamle holdninger

Tviholder med god grunn. Fins knapt et mer uorganisert selskap enn Microsoft. At de har klart å få til noenlunde god nettleser etter 9 forsøk vil ikke få folk plutselig til å gå over, når det er så mange andre gode og bedre valg.

Endret av Allsider
Lenke til kommentar

Sorry dette må være tidenes dårligste forberedte artikkel på HW.no

 

Jeg forstår ikke hva de forskjellige fargene representerer. Jeg kan jo gjette meg til at blå står for IE når det skrives at Norge var overrepr. med IE-brukere for et år siden.

 

Men sånn alt-i-alt en meget dårlig gjennomført skribent hos HW.no :thumbdown:

Niklas Plikk !!

Lenke til kommentar
Kanskje jeg forklarte meg dårlig, men mente selvfølgelig at det faktisk er noen som bruker IE.
Og hvorfor bekymrer det deg?Du er vel klar over at IE har fått veldig mye skryt etter at versjon 10 kom på markedet?Jeg bruker den selv (i tillegg til Chrome), og har intet negativt å utsette på den.Men regner med at du ikke har testet den selv.
Enig. IE har faktisk utviklet seg til å bli en ganske bra nettleser de siste årene. Det som er synd er at så mange fortsatt tviholder på gamle holdninger

 

Kjøpt og betalt av microsoft? Prøvde nettopp IE, den gikk i stå etter rundt 10 minutter...

Lenke til kommentar
Kanskje jeg forklarte meg dårlig, men mente selvfølgelig at det faktisk er noen som bruker IE.
Og hvorfor bekymrer det deg?Du er vel klar over at IE har fått veldig mye skryt etter at versjon 10 kom på markedet?Jeg bruker den selv (i tillegg til Chrome), og har intet negativt å utsette på den.Men regner med at du ikke har testet den selv.
Enig. IE har faktisk utviklet seg til å bli en ganske bra nettleser de siste årene. Det som er synd er at så mange fortsatt tviholder på gamle holdninger
Kjøpt og betalt av microsoft? Prøvde nettopp IE, den gikk i stå etter rundt 10 minutter...

Varte den i 10 minutter :O den har blitt bedre siden sist jeg brukte den tydeligvis :p

 

Lenke til kommentar

Sorry dette må være tidenes dårligste forberedte artikkel på HW.no

 

Jeg forstår ikke hva de forskjellige fargene representerer. Jeg kan jo gjette meg til at blå står for IE når det skrives at Norge var overrepr. med IE-brukere for et år siden.

 

Men sånn alt-i-alt en meget dårlig gjennomført skribent hos HW.no :thumbdown:

Niklas Plikk !!

Hva fargene representanter står i artikkelen. Hva det betyr derimot. Er vel den med størst andel, men jeg skulle gjerne sett litt flere tall :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Firefox er og blir kongen på haugen, for min del :-)

Edit: Jeg må si jeg stadig blir overrasket når forholdsvis høyt oppegående(?) personer fortsatt bruker Internet Explorer. Ja, jeg har testet 10-eren, og nei, den er fortsatt ikke noe bra.

De som har designet den må jo ha gått på syre, hvem fant ut at det var lurt å ha adresselinja, knappene og tabbaren på samme nivå? Idiotisk. Det blir jo så dårlig plass til tabs da.

Så har de et helt blankt felt helt øverst i nettleseren, hvor tittellinja var før. Hvorfor ikke bruke den til noe fornuftig? (Har også testet IE 11, fortsatt ikke noe forbedringer der).

 

Men ja, jeg tror jeg vet hvorfor de har det svære blanke området der oppe, det er vel for de som bruker remote desktop og da vil få opp den idiotisk svære connectionbaren (som såklart ikke kan gjøres mindre) i det feltet. Ja, den kan skjules automagisk, men den kan ikke gjøres noe mindre.

Endret av havarhen
Lenke til kommentar
Sorry dette må være tidenes dårligste forberedte artikkel på HW.noJeg forstår ikke hva de forskjellige fargene representerer. Jeg kan jo gjette meg til at blå står for IE når det skrives at Norge var overrepr. med IE-brukere for et år siden.Men sånn alt-i-alt en meget dårlig gjennomført skribent hos HW.no :thumbdown:Niklas Plikk !!
Hva fargene representanter står i artikkelen. Hva det betyr derimot. Er vel den med størst andel, men jeg skulle gjerne sett litt flere tall :)

 

Følg linken i artikkelen, velg Kart istedet for graf, hold musepekeren over de ulike områdene - og voila! :-)

 

Du kan også velge verdensdel eller enkeltland i stedet for hele verden.

Lenke til kommentar
Kanskje jeg forklarte meg dårlig, men mente selvfølgelig at det faktisk er noen som bruker IE.
Og hvorfor bekymrer det deg?Du er vel klar over at IE har fått veldig mye skryt etter at versjon 10 kom på markedet?Jeg bruker den selv (i tillegg til Chrome), og har intet negativt å utsette på den.Men regner med at du ikke har testet den selv.
Enig. IE har faktisk utviklet seg til å bli en ganske bra nettleser de siste årene. Det som er synd er at så mange fortsatt tviholder på gamle holdninger
Kjøpt og betalt av microsoft? Prøvde nettopp IE, den gikk i stå etter rundt 10 minutter...

 

Vell, jeg skulle gjerne sett hva du gjorde for å få til det. Jeg har ikke opplevd noen som helst problemer med IE10. Faktisk har det vært ganske greit siden IE8.

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...