Gå til innhold

Hva har dere søkt på til høsten?


cjoo

Anbefalte innlegg

Jeg søker i ordinærkvoten, så jeg har ca 69 poeng. :) Jeg studerte noe annet i 4 år før jeg innså at det var lege jeg egentlig ville bli, så da har jeg alle alderspoengene! Men det er absolutt ikke umulig å komme inn på medisin i Oslo - heller ikke rett fra vgs! Kjenner flere som har gjort det, man trenger jo bare gode karakterer :) Lykke til!

 

Takk. :wee:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

Så da gir du deg på jussen hvis du kommer inn på PHS? Har selv alltid hatt en drøm å bli politi, men det blir tydeligvis med drømmen.

 

Får se på det. Søker permisjon fra jussen i første omgang. Stortrives på jussen, så vi får se!

Lenke til kommentar

Jeg søker i ordinærkvoten, så jeg har ca 69 poeng. :) Jeg studerte noe annet i 4 år før jeg innså at det var lege jeg egentlig ville bli, så da har jeg alle alderspoengene! Men det er absolutt ikke umulig å komme inn på medisin i Oslo - heller ikke rett fra vgs! Kjenner flere som har gjort det, man trenger jo bare gode karakterer :) Lykke til!

 

Med 69 poeng i ordinærkvoten har du jo nok poeng til å komme inn også i kvoten for førstegangsvitnemål, så da er du selv et eksempel på at det er mulig. :)

Lenke til kommentar

Søkte 2-årig master i datateknikk på UiA, HiN og NTNU. Har fått tilbud om skoleplass og hybel i Grimstad og Narvik. NTNU sender ikke svar før om en uke til, jeg hadde kommet inn i fjor, men antall søkere har gått opp rundt 40% i år, så det går ikke, var for lat på bacheloren.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...