Gå til innhold

Hva har dere søkt på til høsten?


cjoo

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg søkte forkurs til ingeniør på HIOA, men kom ikke inn :( Selv om jeg har 4,5 i snitt.

 

Jeg søkte i kvoten for de som har generell studiekompetanse, men mangler fysikk og matematikk.

 

 

Så nå blir det vel "ingeniørpakken" på Bjørknes :)

Lenke til kommentar

Har søkt påbygg til generell studiekompetanse på dei skulane i Bergen som statistisk sett skal ha eitt klart fleirtal av jenter og homofile gutar. Så da står det berre på om eg får plass, og om eg har økonomi til å takke ja til den plassen.

hehe... har søkt påbygg i Bergen eg og hvilken skole kom du inn på?

Lenke til kommentar

Har søkt grunnskolelærer 1-7 på HiOA. Litt usikker på dette, men virker som om alle kvalifiserte har blitt tilbudt studieplass de siste årene, men dette året er det en økning på 21 % i antall søkere, så jeg er litt redd for at snittet mitt ikke holder. Snittet mitt er 43,3 (medregnet tilleggspoeng osv). Livredd for at det ikke holder!

Lenke til kommentar

49.0-49,3 tror jeg. Vet ikke helt om jeg får poeng for 6 måneder eller 5 måneder studie for hvert semester. Kom du inn også?

 

Kom inn ja, fikk vite at det hadde skjedd en feil under behandling av søknaden så måtte ta kontakt med dem. Fikk da tilsendt tilbudet. Hadde 50-51 poeng.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...