Cthulhu Skrevet 12. juni 2013 Skrevet 12. juni 2013 Lian Lis nye dobbeltdekker gir deg godt med byggeplass.Dette beistet har rom til alt
knopflerbruce Skrevet 12. juni 2013 Skrevet 12. juni 2013 Det hadde vært enda morsommere hvis man kunne kjørt to hovedkort inn i maskinen, et på hver side 4
Venator Skrevet 12. juni 2013 Skrevet 12. juni 2013 Det hadde vært enda morsommere hvis man kunne kjørt to hovedkort inn i maskinen, et på hver side Det var det første jeg også tenkte
ray001 Skrevet 12. juni 2013 Skrevet 12. juni 2013 Bare 9 HDD og 1 BD/DVD...? Nei, det er plass til like mye på andre siden(dvs opptil 19hdd, og ein BD/DVD rom). Jeg har et slik kabinett nå, og er meget bra kabinett.MEN skal selges(full spec`et med bra cpu, minne, ssd, hdd`er og bra skjermkort) det til fordel for Synology server som er kjøpt inn.
nor50 Skrevet 12. juni 2013 Skrevet 12. juni 2013 Nei, det er plass til like mye på andre siden(dvs opptil 19hdd, og ein BD/DVD rom). Jeg har et slik kabinett nå, og er meget bra kabinett. MEN skal selges(full spec`et med bra cpu, minne, ssd, hdd`er og bra skjermkort) det til fordel for Synology server som er kjøpt inn. Dette er prototype på ei messe men du har det...?
ray001 Skrevet 12. juni 2013 Skrevet 12. juni 2013 Nei, det er plass til like mye på andre siden(dvs opptil 19hdd, og ein BD/DVD rom). Jeg har et slik kabinett nå, og er meget bra kabinett.MEN skal selges(full spec`et med bra cpu, minne, ssd, hdd`er og bra skjermkort) det til fordel for Synology server som er kjøpt inn.Dette er prototype på ei messe men du har det...? Hmm, prototype?Jeg har ihvertfall et Liam Li kabinett som er meget lik denne saken her, eller for meg ser den helt lik ut. Min har jeg hatt ca 1år nå.
ray001 Skrevet 12. juni 2013 Skrevet 12. juni 2013 Kjøpte min uten all innhold, og bygget den opp med h/k, cpu, ram, hdd`er, og hele pakken. Ser meget lik ut, bare uten dem rørene og lyset som går rundt omkring der.
magne.moe Skrevet 12. juni 2013 Skrevet 12. juni 2013 Bare 9 HDD og 1 BD/DVD...? Du stapper inn 4-5 * 3.5" HD enheter som tar 3 * 5.25" slot.
nor50 Skrevet 12. juni 2013 Skrevet 12. juni 2013 Hmm, prototype? Jeg har ihvertfall et Liam Li kabinett som er meget lik denne saken her, eller for meg ser den helt lik ut. Min har jeg hatt ca 1år nå. Hmm, prototype? Jeg har ihvertfall et Liam Li kabinett som er meget lik denne saken her, eller for meg ser den helt lik ut. Min har jeg hatt ca 1år nå. "Lian Lis nye dobbeltdekker"... Er det så mye å misforstå der...?
ray001 Skrevet 12. juni 2013 Skrevet 12. juni 2013 Bare 9 HDD og 1 BD/DVD...?Du stapper inn 4-5 * 3.5" HD enheter som tar 3 * 5.25" slot. Stemmer, mener man kan ha opptil hdd i denne saken, jeg har vel ca 15hdd`er
ph10m Skrevet 12. juni 2013 Skrevet 12. juni 2013 Bare 9 HDD og 1 BD/DVD...?Nei, det er plass til like mye på andre siden(dvs opptil 19hdd, og ein BD/DVD rom). Jeg har et slik kabinett nå, og er meget bra kabinett.MEN skal selges(full spec`et med bra cpu, minne, ssd, hdd`er og bra skjermkort) det til fordel for Synology server som er kjøpt inn. Skal ikke kommentere det du sier, men vær så snill å bruk apostrof: ' og ikke ` som er en aksent. 1
MrNielsen Skrevet 12. juni 2013 Skrevet 12. juni 2013 Dette er da ikke veldig ulikt det LianLi cubecase som microplex fikk spesial laga til seg. Det kjøpte jeg for 7 år siden. Og installerte vannkjøling i: http://mrnielsen.net/pcprosjekter/prosjekt6/pcprosjekt6.htm
PaladinNO Skrevet 13. juni 2013 Skrevet 13. juni 2013 (endret) Dette er da ikke veldig ulikt det LianLi cubecase som microplex fikk spesial laga til seg. Det kjøpte jeg for 7 år siden. Og installerte vannkjøling i: http://mrnielsen.net...pcprosjekt6.htm Jeg tenkte også på Cube Case - eller Lian Li PC-343B som den også heter - da jeg først så D600, men jeg syntes det var trangt og vanskelig å jobbe i...og ett mareritt hver gang å frakte opp kjellertrappen og på LAN. :/ Men jeg ser vi har tett temmelig lik vei, med dual-PSU, masse kabelrot og Creative SB XF-I Fatal1ty Platinum. Eneste var jeg valgte å fylle boksen med high-power Delta-vifter. Endret 13. juni 2013 av Paladin@LANur
Snowleopard Skrevet 14. juni 2013 Skrevet 14. juni 2013 Dette er da ikke veldig ulikt det LianLi cubecase som microplex fikk spesial laga til seg. Det kjøpte jeg for 7 år siden. Og installerte vannkjøling i:http://mrnielsen.net...pcprosjekt6.htm Jeg tenkte også på Cube Case - eller Lian Li PC-343B som den også heter - da jeg først så D600, men jeg syntes det var trangt og vanskelig å jobbe i...og ett mareritt hver gang å frakte opp kjellertrappen og på LAN. :/Men jeg ser vi har tett temmelig lik vei, med dual-PSU, masse kabelrot og Creative SB XF-I Fatal1ty Platinum. Eneste var jeg valgte å fylle boksen med high-power Delta-vifter. Er nok dette caset som Ray001 har. Dette nye kabinettet er smalere enn den originale cube case'en. Det jeg savner, for at dette skal bli en meget god NAS/storage-server, er at "del 2" får printboard som er RAID/diskkontroller med sata + sata strøm, og ramme, som gjorde at du bare kunne dytte på plass diskene i ramma, så ble de samtidig koblet til kontrolleren. Ingen andre kabler mellom kontroller og disk, bare en kabel til strøm fra PSU og en kabel til PciX og eventuelt Sata for boot-option. ;-)
KjellKjakan Skrevet 16. juni 2013 Skrevet 16. juni 2013 Gammelt nytt... Har hatt et tilsvarende egenprodusert kabinett i 11-12 år... Se www.minpc.no - velg "Thunder Silence" Gamle bilder på siden nå riktignok. Byttet både vannkjøling + vannkjøling harddisker, hovedkort og noe opprydding etc siden bildene er tatt.
snootylame Skrevet 17. juni 2013 Skrevet 17. juni 2013 Det hadde vært enda morsommere hvis man kunne kjørt to hovedkort inn i maskinen, et på hver side Det var det første jeg også tenkte Kjøp socket 2011 der får du hovedkort med støtte for 2 stk cpu
knopflerbruce Skrevet 17. juni 2013 Skrevet 17. juni 2013 Kjøp socket 2011 der får du hovedkort med støtte for 2 stk cpu Jeg har en quad socket-server stående her, det var mer prinsippet jeg var ute etter.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå