Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

WOW. er jeg såå dårlig?!?


Anbefalte innlegg

Jeg var dum nok til å google hvor lenge varer et normalt samleie.

 

Uansett hvor jeg leste holdt de fleste på i alt fra 8 - 20 min nesten, snakker om kun selve penetreringen.

 

Jeg holder ut i alt fra 30 sek til 3 min, og holder jeg på i 3 min er jeg jævlig fornøyd med meg selv, men ikke nå lenger!!!

 

Hvordan kan folk holde på så lenge? det er jo så sinnsykt digg, driver folk å holder igjen orgasmen, eller hva er greia?

 

Jeg kunne kommet etter 2-3 støt om jeg ville, er jo så digg, og jeg er en person som har mye sex med forskjellige jenter, jeg er ingen 17 åring som er jomfru.

 

Skal nevnes at jeg aldri bruker kondom, men 30 sek er fortsatt altfor lite?(sjekker meg etter hver gang)

 

Noen andre som er som meg? Anonym poster: 6af73e1b3aa9c97bd07f307a8e847ee4

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ja, det går an å tenke på andre enn seg selv vet du... :)

 

TS

 

Jeg har prøvd på dette selv, men jeg klarer det faktisk ikke! Det å holde igjen orgasmen er utenkelig, for når jeg nærmer meg har jeg stoppet opp et par ganger, men det går ut av penis for det, så det er noe jeg ikke klarer. Anonym poster: dff1a48c97b644e414082c46c496d9a9

  • Liker 1
Lenke til kommentar

0: Ikke gå på fest eller byen med ladet kanon.

 

1: Gjenoppliv lemmet etter 10 minutter og fortsett.

Trenger jeg å nevne hva du kan drive på med sammen med en jente i 10 minutter?

Uansett; Sexen trenger ikke være over fordi du har kommet.

Det er lett å komme to ganger selv som mann, selv om det er mest naturlig for en mann å ønske seg noe kaldt å drikke umiddelbart etter, og andreomgang absolutt ikke frister der og da.

 

2: Få henne til å komme raskere.

Forspill, forspill, forspill.

Forsøk å varme henne opp litt med munn og eller fingre.

Du har to ledige hender under hele akten.

Hun har to sensitive pupper, en sensitiv rumpe og til og du kan også simpelthen massere henne over den våte sprekken med hånden.

 

3: Ta en pause eller ro ned tempoet under akten, og gi henne din oppmerksomhet.

Kraftig tungekyssing tvinger dere begge til å puste med nesen, og når man er opphisset blir denne pusten mer anstrengende... noe som forbedrer opplevelsen.

Med mindre hun er 40 centimeter lavere enn deg eller du har dårlig rygg, klarer du å komme til brystvortene hennes med munnen.

 

4: Finn en posisjon som du varer lengre i.

Enkelte posisjoner kan jeg ta i 4 timer i strekk fordi de rett og slett ikke gjør noe for meg i det hele tatt.

 

5: Kjøp en vibrator eller annen leke som kan hjelpe til.

Og så, når damene blir 35-40, får du også glede av den.

Endret av Red Frostraven
  • Liker 3
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

begynn å trene pc musklene dine. altså underlivs musklene dine. det er det eneste som hjelper for å holde igjen. google det så finner du ut hvordan du gjør dette.

Ikke så veldig vanskelig å forklare hvordan man gjør det igrunn..

 

Gå på dass og piss. Hvis du klarer å kutte strømmen midtveis så har du "funnet" muskelen som du skal trene.

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...