Gå til innhold

Følg Apple-lanseringen live her


Anbefalte innlegg

Dette ser utrolig pent ut! Jeg har i dag en jailbreaket telefon, men med 7 ser det ut til at alle funksjonene jeg har savnet faktisk er innebygget.

 

Gjør det gitt, så sånn jeg ser det er dette et stort skritt i riktig retning for Apple. Har alltid likt iOS gjenerelt, men har troa på at jeg kommer til å like det enda bedre nå - Ser virkelig frem til å prøve ut iOS7 etterhvert!

Endret av ChristofferRudi
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hehe, ikke spesielt imponert, men det er jo hyggelig for iPhonefolket at de endelig er litt "up to date" igjen :)

 

Hyggelig er det iallefall å se at Microsoft baner vei for de andre med sitt designspråk. Nå har vel både Google og Apple fått sitt :) Men, jeg klager ikke...det gjør meg egentlig bare mer fornøyd med min Lumia :)

Lenke til kommentar

Maverick, med K til slutt som skjermen på scenen viser, ikke Maveric...Maverick er et begrep brukt om kveg/kalver som ikke var brennmerket, oftest fordi de ble født ute på beite. En "unbranded" versjon av OS X altså! :-)

 

http://www.google.no/url?sa=i&rct=j&q=&source=images&cd=&cad=rja&docid=CTVWkMbCNOWsgM&tbnid=1mjvG5YcfTTTWM:&ved=0CAUQjRw&url=http%3A%2F%2Fnikolokinina.blogspot.com%2F2013%2F02%2Fstorytime-thats-one-way-to-keep-warm.html&ei=Jky2UfOTGeiO4AT904DoCw&bvm=bv.47534661,d.bGE&psig=AFQjCNHePCwnT7F9zqcpsYn31K781WI_4w&ust=1370987935054842

Lenke til kommentar

Trekker absolutt seg ut av søla designmessig med denne syntes jeg. Mer likt MIUI/WP8 nå, og det er soleklart en forbedring.

 

Hvis de fortsetter i riktig retning med dette, ser jeg ikke bort fra en iphone i løpet av de neste årene, når jeg (nok en gang) ønsker noe simpelt fra en smartphone og vil vekk fra android igjen.

 

Det som ER litt irriterende med dette er at de samme folkene som nektet plent for at det var gode funksjoner i Android og WP8 tidligere, vil nå praise it like the second coming of christ fordi de ser det på iphone =P .

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Det som ER litt irriterende med dette er at de samme folkene som nektet plent for at det var gode funksjoner i Android og WP8 tidligere, vil nå praise it like the second coming of christ fordi de ser det på iphone =P .

 

Humre. Det samme tenkte jeg. "Alle" lo av Microsofts teite flate design, mens nå når Apple kommer med det samme ser jeg ingen som ler. Finurlig det der. Leser gjennom nye funksjoner og det forundrer meg at det er så mye som har manglet i forhold til Android / Chrome. Uansett bra at eplefolket er fornøyd, lurer bare på hvordan de stiller seg til designendringene over tid.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

En ting som jeg håper på i iOS7, er at jeg kan SLETTE ALLE apper som jeg IKKE vil ha.

 

Irriterer meg grusomt at apper som: Aksjer, Aviskiosk og Passbook er forhåndsinstallert og ikke kan avinstalleres...

 

Legg også til iTunes, Været, Game Center og Kompass. Hvem påstod det ikke var bloatware på Apples produkter?!? Jeg har null interesse av disse, og likevel påtvinges jeg å ha de på min iphone.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-qfohT7

Det er iphone det vises på de har bare kappa bort bunnen og toppen av telefon.

 

Av en eller annen merkelig grunn så telefonen mye mer fristende ut når de kappet vekk bunnen og toppen.. hvis iPhone6 blir slik skal jeg vurdere en :)

Lenke til kommentar

1) Nytt iOS ligner veldig på Android, skam deg Apple for å stjele andre folks ideer!!!!111!!!!! (lol!)

 

2) Mac Pro er virkelig imponerende på innsiden, men ser idiotisk ut på utsiden. Tror nok den svarte fargen bidrar ikke akkurat til bra utseende. Men innvendig så må jeg si dette er ganske interessant... det nærmeste blir vel Via sine hovedkort som har en enkel kjøler, men dette er da tatt på et helt nytt nivå. Prisen vil bli nokså høy, så her er det egentlig den eneste maskinen fra Apple som er 100% ikke verdt pengene siden man kan bygge seg noe adskillig kraftigere til video/rendering/tallknusing, så de som evt er noenlunde seriøse brukere vil heller gå den veien. Tipper startpris på ca 2500-3000 USD og oppover.

Men denne felles kjøleren altså... jeg må si den er imponerende. Kan godt tenke meg at man kan like greit ha ei enda større "bøtte" av en datamaskin der kjøleren er 100% passiv, absolutt ingen bevegelige deler, og maskinen produserer 0dBa ved drift. DET hadde vært ganske tøft!

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...