Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

[Løst] Utro, han gjorde det slutt, håp?


Anbefalte innlegg

Jeg hadde en kjæreste jeg virkelig var glad i. En dag var jeg på besøk hos en annen mann, og fordi jeg var sliten, lånte jeg senga hans litt for å hvile. Etter en stund la han seg ved siden av meg og strøk litt på meg, også litt på brystene. Jeg ble ganske perpleks og ba han ikke slutte (han sluttet raskt av seg selv). For kjæresten min var dette et stort svik, og han gjorde det slutt, og har bedt meg om å ikke kontakte han. Jeg har sendt mailer og smser og beklaget masse, sagt at jeg er utrolig lei meg, men han vil ikke ha noen kontakt. Dere menn: Er det noe som helst håp for at han skal ville bli sammen med meg igjen? Hva er i så fall beste strategi for meg?

 

Er fullstendig knust nå...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er vel ikke galt å sove hos en annen med motsatt kjønn! Nå må folk seriøst gi seg når det kommer til den biten. Det som er galt her, det er at hun hadde/har dårlig dømmekraft og lite bevist. Har man det, ja da er det en grunn til å ikke stole på den personen.

 

Selv, så har jeg gjort det flere ganger UTEN at det i det hele tatt vært noe nærkontakt.

Endret av Laffe
Lenke til kommentar

Dere menn: Er det noe som helst håp for at han skal ville bli sammen med meg igjen? Hva er i så fall beste strategi for meg?

 

Er fullstendig knust nå...

Dessverre tror det blir vanskelig for deg å oppnå tilgivelse. Du kan forsøke å si du er lei deg, at forstanden ikke var den som snakket i det aktuelle øyeblikket. Men som sagt, ikke ha så store forhåpninger. De erfaringene jeg har fra denne forumseksjonen indikerer i hvert fall at håpet er lite.

 

 

 

Anonym poster: 3e0e057fb1c4aee6c8df7becefa47803

Lenke til kommentar

Nå syns jeg at dere gir henne unødvendig mye pepper. Hun ble fullstendig tatt på senga (he he he he he..) og rakk ikke å reagere stort før han ga seg av seg selv. Hun gjorde altså ingenting galt selv, og ikke noe ''stort'' skjedde''.

 

Ikke er det heller farlig at man sover i samme seng med noen av det motsatte kjønn mens man har kjæreste.. Det hele er snakk om tillit, og jeg kan banne på at TS ikke trodde at noe lignende ville skje og derfor ble 'handlingslammet' da han plutselig gjorde framstøt.

 

Til TS: Det er ikke stort du kan gjøre. Legg deg langflat og håp på tilgivelse, men forsøk også å gå videre med ditt liv, for jeg hadde ikke ventet på at han kom tilbake igjen for å si det sånn.

Endret av BuffyAnneSummers
  • Liker 6
Lenke til kommentar

Jeg ser nå at jeg tolket åpningsinnlegget feil. Ved første gjennomlesning forstod jeg det slik at TS hadde bedt denne gutten hun lånte senga til om ikke å slutte – ikke at hun bare hadde forholdt seg tilsynelatende passiv. Da forstår jeg overhodet ikke hvordan man kan mene at hun har gjort noe galt. Anonym poster: 3e0e057fb1c4aee6c8df7becefa47803

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Hvordan fikk han vite om det? Hvis du sa at "han bare tok meg på puppene" eller noe lignende skal det ikke mye mistro til for å tenke seg hva som kan ha skjedd i den senga. Selv om DU vet at det ikke skjedde noe. Uansett rart å legge seg i en annen manns seng fordi man er "sliten"

Lenke til kommentar

Høres ut som "så kysset vi bare helt plutselig", og det har jeg aldri forstått. Det er som regel noe som skjer før ting "bare skjer". Du burde ha reagert idet han kom og la seg/satt seg på senga med deg. Tviler på han braste inn døra i løpefart og tok svalestup opp i senga med hendene utstrakt.

 

Kjenner jeg har høy sperre for å legge meg i senga til en annen mann om jeg har kjæreste :p .

Spørs hvor mye du kan gjøre om han er såret og ikke har tillitt til deg lenger, dessverre. Vet jeg hadde slitt med det lenge om en kjæreste hadde gjort det samme mot meg. Selv om du føler at ingenting egentlig skjedde og det ikke var DU som gjorde noe feil, så er det ikke sikkert (eks)kjæresten din tror på/stoler på dette.

  • Liker 5
Lenke til kommentar

Dette hadde jeg tilgitt på flekken. Edit: Ikke at det er noe som behøver å tilgis, det er ingen synd i mine øyne. Men jeg vet jeg er en utdøende rase i dagens nymoralistiske samfunn.

 

Kanskje hadde verden blitt et bedre sted om det foregikk litt mere uhøytidelig puppegrafsing uten at folk gikk helt i fistel av den grunn.

 

Geir :)

Endret av tom waits for alice
  • Liker 4
Lenke til kommentar

Han la seg ved siden av henne og begynte å stryke på henne, det burde være et par sekunder å reagere på der og si at det ikke er greit? Sånn før man blir tatt på puppen?

Kanskje det bare er meg som er gammeldags og sær :whistle: .

 

Tja, hvis man er kanskje av den litt naive typen (som ikke ser noe rart overhodet med å legge seg i sengen til en mann) som i tillegg har friendzonet denne fyren så hardt at hun aldri ville sett for seg han gjøre den typen tilnærminger, så vil man kanskje kunne bli litt perpleks og satt ut hvis man døsig og i halvørska etter en lur plutselig blir klådd og tafset på.

 

Mange voldtekter (uten sammenligning for øvrig) kunne også vært unngått hvis offeret "bare hadde reagert", men vi vet jo at man ofte ikke reagerer helt rasjonelt når man blir overrumplet.

 

Jeg vet i hvert fall at hvis kona mi hadde fortalt meg at en fyr tafset på henne så ville min første reaksjon vært å bli forbannet på fyren, ikke på kona. Nå vet vi riktignok ikke detaljene i hvordan dette ble formidlet, men sånn det står så er det "dame blir tafset på av en fyr, kjæresten slår opp", og basert på det mener jeg det er litt drøyt å gi henne pepper.

 

Men det kan jo være jeg som er gammeldags og sær da. :p

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Han la seg ved siden av henne og begynte å stryke på henne, det burde være et par sekunder å reagere på der og si at det ikke er greit? Sånn før man blir tatt på puppen?

Kanskje det bare er meg som er gammeldags og sær :whistle: .

 

Skjønner ikke helt dette med at man kan stole nok på en person til at du fint kan la personen pule deg og dele med dine intime detaljer av livet, men ikke faen om man kan la samme person bare sove i samme seng som en annen person av det motsatte kjønn.. Har aldri helt skjønt det der.

 

Det kan være vanskelig å forstå hvorfor folk ''lar ting skje'' som er helt uventet og ut av det blå hvis man har opplevd lite av det selv i livet, men vi fryser veldig ofte når uventede ting skjer. Hadde en ulykke skjedd så hadde man mest sannsynlig ikke vært helten man kanskje forestiller seg at ville ha vært, men vært i en sjokktilstand som hadde gjort deg til en tilskuer..

Endret av BuffyAnneSummers
Lenke til kommentar

Jeg syns det er relativt stor forskjell på å reagere uventet i en ulykkessituasjon som f. eks bilulykke og på å "la" det skje at man plutselig ligger i senga med en som ikke er kjæresten, og så tar den personen på deg.

 

Det er såklart nyanser, det går helt klart an å bli uventet tatt på f. eks ute på byen. Det syns jeg er annerledes enn å legge seg i senga til noen, og så blir det stryking på kroppen. Jeg har ikke hatt noe imot at mine ekser har hatt kvinnelige venner, men jeg hadde ikke satt pris på det om de gikk og la seg i samme seng som dem.

 

PS: Fæle ting som voldtekt og ekstreme situasjoner mener jeg at man som offer såklart ikke har NOE skyld i.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...