Gå til innhold

Tråden for egne og andres dashcam-videoer


Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...
  • 1 måned senere...

 

 

Så ikke helt bra ut å stoppe denne trafikksynderen i venstrefila på E18, kunne fort blitt noen smeller her.

Da var føreren av golfen som stoppa der... Politimannen var raskt ute å fikk snakka til han, nettopp for å unngå en smell... de kjørte inn på Shell i bunnen av Lierbakken :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

En aldri så liten påminnelse fra meg her. Ikke bruk utstyr du er i tvil om funker skikkelig. Jeg fikk/skulle fått med ei nestenulykke, et 2000kr-klipp tenker jeg. Klippet gikk i dass pga. defekt minnekort, deler av den aktuelle fila var ødelagt. Jeg så jo at kameraet hadde litt problemer med å starte opptakene av seg selv, men tenkte det gikk greit når det lot seg starte manuellt. Så feil kan en ta, så surt ble resultatet... :)

Lenke til kommentar

Verdien på klippet. I fjorvinter solgte jeg et klipp til ei avis, det fikk jeg en 1000-lapp for. Dette klippet ville vært verd minst dobbelt så mye. Bilist som kom på sladd forbi bussen jeg kjørte, sladda rundt nesen på bussen og ut på en sidevei på høyresia der ei dame med barnevogn måtte løpe for livet for ikke å få breisia på bilen midt i fjeset.

Lenke til kommentar

Gikk greit, ingen skader på mennesker, saken er dog ikke avsluttet hos forsikringselskapet enda da det er en tvist mellom den andre bilen og traileren.

Tvist? Ser da ut som at lastebilen kjørte i personbilen bakfra? Eller er det ett lite tydelig akselerasjonsfelt til høyre der?

Lenke til kommentar

Tvist? Ser da ut som at lastebilen kjørte i personbilen bakfra? Eller er det ett lite tydelig akselerasjonsfelt til høyre der?

Det er ikke et akselerasjonsfelt, jeg vet ikke helt hva grunnlaget for uenigheten er, men jeg vet min sak ikke avsluttes før de andre partene fullført krangelen sin.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...