Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Ekstremt kåt jente som dør av kåthet


Anbefalte innlegg

Sist jeg sjekket lagde du en tilnærmet lik tråd selv for ikke så lenge siden.

 

Men du er mann og arnoldpresseer all motstand :wee:

Sist jeg sjekket lagde du en tilnærmet lik tråd selv for ikke så lenge siden.

 

Men du er mann og arnoldpresseer all motstand :wee:

 

Det er en vesentlig forskjell på min seksualitet og kvinenrs, da min er drevet av et meget høyt og sunt testosteronnivå, mens dette grenser til nymfomani, som er en sykdom/lidelse.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er en vesentlig forskjell på min seksualitet og kvinenrs, da min er drevet av et meget høyt og sunt testosteronnivå, mens dette grenser til nymfomani, som er en sykdom/lidelse.

Så det er greit når en mann MÅ ha sex, mens det er en sykdom/lidelse når en kvinne føler det samme?

  • Liker 8
Lenke til kommentar

Så det er greit når en mann MÅ ha sex, mens det er en sykdom/lidelse når en kvinne føler det samme?

 

Jeg er så lei av dere hvite riddere, men ja. Når en kvinne ha apetitt på nivå med en pubertal 16 år gammel gutt så grenser det til nymfomani. Hun skal slippe unna med sin lave alder, men hvis dette pågår ut i 20 årene vil jeg si at ts er en nymfoman. Jeg har sikkert dobbelt av testosteronverdier fra vanlige menn bare, og vanlige menn har 20-30 ganger høyere testosteronnivåer enn kvinner, og dermed langt høyere sexlyst. Det er normalt og sunt, men det er usunt nå de blir ukritisk til måten kvinner framlegger sin seksualitet på, og likevel går løpsk rundt som blodtørstige hyener som håper på å få et lite slikk på kadavaret bare en jente ymter at hun ikke får sitt overdrevne, og udelikat beskrevet, seksualbehov dekket.

Endret av Kalkunkrøll
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Toskekjerring! Slike fittetroll som deg har ikkje noko her å gjera. Kome her å klage over å vera kåt, for så å latterleggjera ei seriøs hjelpande hand... :realmad:

Haha unnskyld :(

 

Men jeg aner jo ikke hvordan han ser ut eller hvordan han er

 

Forsåvidt et godt poeng, selv om du er krass. Jeg forstår dog ikke hvorfor sånn horeri og blottlegging av begjær fra kvinner trigger så voldsomt med oppmerksomhet fra guttene? Er det bare jeg som syns ts holdninger og måten å ordlegge seg på er direkte avtennende og ganske patetisk/desperat?

Jeg skrev ikke denne tråden for at du skal synes måten jeg ordlegger meg på skal være tennende/delikat/attraktivt, jeg spør dere gutta om hjelp, siden pulevennen min også (surprise!) er gutt.

 

Hvor gammel er du?

18. Folka i dette huset er så sykt konservative, orker ikke gå mer innpå det

 

Usj..., ikke greit det der.GÅr det an å forklare til de som er i huset?, eller du kan jo se til å flytte etterhvert, tipper vel du er myndig eller over godt over myndighetsalderen...

 

Er dette en sånn ordentlig 'dydig' protestantisk, norsk familie du er fra?

Forklare at jeg trenger huset for meg selv i helgen fordi jeg skal ha sex? Neppe. Anonym poster: b37349619c4ccc7ffc0a347d06c7cddd

Lenke til kommentar

Jeg er så lei av dere hvite riddere, men ja. Når en kvinne ha apetitt på nivå med en pubertal 16 år gammel gutt så grenser det til nymfomani. Hun skal slippe unna med sin lave alder, men hvis dette pågår ut i 20 årene vil jeg si at ts er en nymfoman. Jeg har sikkert dobbelt av testosteronverdier fra vanlige menn bare, og vanlige menn har 20-30 ganger høyere testosteronnivåer enn kvinner, og dermed langt høyere sexlyst. Det er normalt og sunt, men det er usunt nå de blir ukritisk til måten kvinner framlegger sin seksualitet på, og likevel går løpsk rundt som blodtørstige hyener som håper på å få et lite slikk på kadavaret bare en jente ymter at hun ikke får sitt overdrevne, og udelikat beskrevet, seksualbehov dekket.

Jeg kan virkelig ikke annet enn å le! :DAnonym poster: b37349619c4ccc7ffc0a347d06c7cddd

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...