Gå til innhold

Vi angrep mobilen med stein og hammer


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ligner på glasset jeg har på min S3, men det er kjøpt hos netonnet, og produsert av STK mener jeg å huske.

Kostet vel ca 300kr, og dette tålte ikke et fall i bakken..

Var ei uke i tyrkia, hadde mobilen i lomma mens jeg lå på senga, telefonen skeli ut av lomma og rett i flisene på gulvet.. da knuste 1 hjørne av beskyttelsen, 1-2 dager senere skjedde omtrent det samme igjen, og 2 andre hjørner knuste..

Og på dette glasset kan man plukke av biter når det knuser, så det er ihvertfall dårligere kvalitet..

Et annet problem er at hår kommer seg mellom glass og skjerm, jeg aner ikke hvordan.. passet nøye på når jeg monterte det, men i løpet av noen dager så begynte et hår å syns mer og mer.. nå ligger det over sensorene på høyre side for høytaleren.

Virker som om det har begynt å påvirke sensorene nå, for skjermen har plutselig blitt mørkere (og ja, mobilen står konstant i strømsparing men med auto lysstyrke, og den har ikke pleid å være like mørk).

 

Men, glasset har vel uansett reddet telefonen, kan ikke se et merke i noen av hjørnene, annet enn det knuste glasset :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Se litt lengre opp i tråden, der er en video der Dataglas tester det på en iphone.

 

skal ta en titt på den seinere, takk for at du ga beskjed! :D

Lenke til kommentar

Har telefon til 180,- jeg. Tenker ikke tanken på konsekvensene om den blir ødelagt. Forbanna sosser hele gjengen :p Og alle telefoner over 500 spenn er kebab!!! Hahaha, neida, kos dere med fine telefoner dere :)

 

Folk har jo forskjellige behov. Trenger du ikke mer enn SMS og ring så er det ingen som klandrer deg for tlf til 180,-.

 

Men så er det du som må knakke inn alle kontaktene dine på nytt når du skal ha ny telefon også istedenfor at de kommer inn automatisk da ;).

Lenke til kommentar
Som sikkert andre Samsung eiere har opplevd, så tåler Samsung telefoner en god trøkk originalt, i motsetning til feks "epler".

Det er bare tull! Jeg har en iphone og den er fullstendig uknuselig, så lenge den ikke utsettes for slag, støt, fall eller fukt av noe slag.

 

 

Lenke til kommentar
  • 2 år senere...

Hva med fall mot grus/asfalt? Det tålte min S2 veldig bra, men min S4 tålte ikke første turen sad.png

Har hatt s4 i to år nå, og den har vært i bakken utallige ganger. Mistet den første gang i asfalten den andre dagen jeg hadde den, fikk en fin bult i rammen, men skjermen klarte seg heldigvis. Alle gangene den har vært i bakken etter det har det vært beskyttelsesfilm på skjermen. 

Brukte også en sånn film på s2 som jeg hadde før s4. Jeg har mistet mobilene mine i bakken mange ganger, men aldri knust skjermen. 

Er overbevist om at det er filmen som har sørget for at jeg har unngått dette. Har flere kompiser som knuser skjermer flere ganger i året, skjønner ikke hvordan det går an. :p 

 

Selv liker jeg også bedre hvordan skjermen føles med sånn film på. 

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...