Gå til innhold

Need for Speed til neste generasjon (PS3, PS4, Windows, X360, XOne)


Anbefalte innlegg

Tror stikkordet i teasern her er "In association with Criterion Games". Da føler jeg meg litt tryggere ihvertfall, de kan bilspill. Ser man på hjemmesiden til Ghostfire Games så har dem ikke lagd noe annet enn android spill. Så tipper Criterion som hovedsaklig har lagd dette.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Den første jeg finner var Gravis PC GamePad, som blandt annet hadde med en shareware-versjon av Commander Keen 1. En god stund før NFS: Underground, med andre ord. ;) Og for å pirke litt ekstra har vi jo GamePad Pro USB, som har USB-kobling, som navnet sier. ;)

 

Joda, gamle gamepads som man koblet i gameporten kjenner jeg godt til. Jeg var ikke klar over at USB-pads fantes når Underground ut. Så fikk jeg det og for meg at Underground kom ut lenge før 2003.

Der tok jeg feil.

Lenke til kommentar

Bare å glede seg til GRID 2. Om de har fulgt oppskriften fra GRID vil det slå de 10 neste NFS ned i støvlene...Husker dere at GRID hadde ødeleggelse av biler, mens i dag med GT, Forza og mange av NFS spillene har vi ikke det? Hahaha, nei kveit du kva...Til og med grafikken fra gode gamle GRID slår jo de nye GT/Forza og NFS./Reklame for GRID 2 (ute 31. Mai)

 

bortsett fra at folka bak grid 2 ikke har valgt og ta med cockpit view,hvem faen tar VEKK cockpit view når grid 1 hadde det?

spiller cockpit view alle mulige ganger jeg har muligheten og spille det,mer spennende slik,har ikke akkurat så store forventninger til grid 2,men kan være et okay bilspill.

etter rundt 8år med bilspill som har cockpit view så velger de og ta det vekk,wtf,det burde være det første som de burde tenkt på,ikke noe crappy drifting del og panser view.

Lenke til kommentar

Noen som veit hvor mange spill de er oppe i no ??

 

Må jo være nr 22/23 NSF spill i rekken dette.

 

Håper at Criterion forlater NFS serien, slik at de kan ta spillet tilbake til slik de var før 2000.

 

NFS III HP1 og NFS Road challange var desidert de to beste spillene i serien.

 

Endret av Sinusn
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Falt for Porsche utgaven jeg..... Det er mange timer tilbakelagt i det spillet :) Var litt spesielet når du hadde en fult oppgradert og trimmet 356.... med dekk som var som sykkelhjul, og fjæring som fikk bilen til å krenge noe vanvittig...

Var også utrolig kult på lan husker jeg.... En remake av det hadde gjort seg

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Falt for Porsche utgaven jeg..... Det er mange timer tilbakelagt i det spillet :) Var litt spesielet når du hadde en fult oppgradert og trimmet 356.... med dekk som var som sykkelhjul, og fjæring som fikk bilen til å krenge noe vanvittig... Var også utrolig kult på lan husker jeg.... En remake av det hadde gjort seg

 

Porsche utgaven var fantastisk, men dessverre var denne full av bugs som gjorde at det krasjet til stadighet og det ble bare verre jo lenger ut i spillet du kom :(

Men er enig, en remake med samme stilen hadde virkelig gjort seg.

Lenke til kommentar

Håper at Criterion forlater NFS serien, slik at de kan ta spillet tilbake til slik de var før 2000.

 

Ønsker du at Criterion skal gå tilbake til å lage de spillene de gjorde før 2000, eller ønsker du at NFS skal gå tilbake til hvordan det var før 2000?

 

Uavhengig av svaret ditt, så stusser jeg litt på det. Hot Pursuit er vel almenn sett på som et av de bedre NFS-spillene i nyere tid, og er helt klart i tråd med hva man fikk i klassiske NFS 3: Hot Pursuit. Spill moderniseres, og det er vel ingen tvil om at Hot Pursuit 2010 er et langt bedre spill enn Hot Pursuit 98.

Lenke til kommentar

Porsche utgaven var fantastisk, men dessverre var denne full av bugs som gjorde at det krasjet til stadighet og det ble bare verre jo lenger ut i spillet du kom :(

Men er enig, en remake med samme stilen hadde virkelig gjort seg.

 

Kan ikke huske at jeg hadde så mye bugs i spillet, krasjet tror jeg jammen ikke det gjorde mange gangene eller......mulig jeg var heldig, og kanskje hadde hardware som gikk "godt sammen" :)

Lenke til kommentar
Håper at Criterion forlater NFS serien, slik at de kan ta spillet tilbake til slik de var før 2000.
Ønsker du at Criterion skal gå tilbake til å lage de spillene de gjorde før 2000, eller ønsker du at NFS skal gå tilbake til hvordan det var før 2000?Uavhengig av svaret ditt, så stusser jeg litt på det. Hot Pursuit er vel almenn sett på som et av de bedre NFS-spillene i nyere tid, og er helt klart i tråd med hva man fikk i klassiske NFS 3: Hot Pursuit. Spill moderniseres, og det er vel ingen tvil om at Hot Pursuit 2010 er et langt bedre spill enn Hot Pursuit 98.

 

Hot pursuit 2010 er en av de bedre NFS spillene i seinere tid, men synes at det fortsatt er for mye burnout (criterion) i spillet.

Hva om de tok realismen i fra shift ilag med åpne veier og politi alla hot pursuit, da begynner vi å snakke om et godt NSF spill igjen.

 

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Hot pursuit 2010 er en av de bedre NFS spillene i seinere tid, men synes at det fortsatt er for mye burnout (criterion) i spillet.

 

Føler det er den perfekte evolusjon av NFS for dagens generasjon.

 

Hva om de tok realismen i fra shift ilag med åpne veier og politi alla hot pursuit, da begynner vi å snakke om et godt NSF spill igjen.

 

Det ville kanskje vært et godt spill, men det ville jo ikke vært i nærheten av NFS før 2000, som du tidligere ønsket.

Lenke til kommentar

Føler det er den perfekte evolusjon av NFS for dagens generasjon.

 

Det ville kanskje vært et godt spill, men det ville jo ikke vært i nærheten av NFS før 2000, som du tidligere ønsket.

Evolusjon handler om utfoldinger i biologi, og har ingenting med spill å gjøre!

 

Vær så snill å ta en runde i de gamle Need For Speed-spillene før du kommer med slike påstander, det eneste du viser frem her er at du ikke vet hva du snakker om når det kommer til NFS-serien. Shift var langt nærmere hva NFS opprinnelig prøvde å være enn hva det har blitt i dag.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Evolusjon handler om utfoldinger i biologi, og har ingenting med spill å gjøre!

 

Selv du er sikkert klar over at det finnes andre bruksområder for ordet. Man kan snakke om spillenes evolusjon, fotballens evolusjon eller samfunnets evolusjon, bare for å nevne et par eksempler.

 

Vær så snill å ta en runde i de gamle Need For Speed-spillene før du kommer med slike påstander, det eneste du viser frem her er at du ikke vet hva du snakker om når det kommer til NFS-serien. Shift var langt nærmere hva NFS opprinnelig prøvde å være enn hva det har blitt i dag.

 

Er oppvokst på NFS-serien, og spesielt NFS3 var en gjenganger i huset. Shift er ikke i nærheten av hva de gamle NFS-spillene gikk ut på, og det vitner om total ignorans fra din side når du uttaler det motsatte. NFS har alltid vært ekstremt arkadepreget, og har aldri vært i nærheten av den quasi-simulatoren som Shift ønsket å være.

Endret av sthusby
Lenke til kommentar

Selv du er sikkert klar over at det finnes andre bruksområder for ordet. Man kan snakke om spillenes evolusjon, fotballens evolusjon eller samfunnets evolusjon, bare for å nevne et par eksempler.

Nei, det blir feil. Du bruker rett ord til rett situasjon, her skulle du brukt utvikling.

 

Er oppvokst på NFS-serien, og spesielt NFS3 var en gjenganger i huset. Shift er ikke i nærheten av hva de gamle NFS-spillene gikk ut på, og det vitner om total ignorans fra din side når du uttaler det motsatte. NFS har alltid vært ekstremt arkadepreget, og har aldri vært i nærheten av den quasi-simulatoren som Shift ønsket å være.

Spill spillene på nytt sier jeg, Shift var ikke mye til simulator. Personlig syns jeg GRID har vært en bedre arvtager til NFS-serien, men jeg hadde definitivt ikke hatt noe imot at GRID 2 fikk konkurranse fra NFS-serien.

Lenke til kommentar

Nei, det blir feil. Du bruker rett ord til rett situasjon, her skulle du brukt utvikling.

 

Nei, det er fult mulig å bruke ordet evolusjon.

 

Spill spillene på nytt sier jeg, Shift var ikke mye til simulator. Personlig syns jeg GRID har vært en bedre arvtager til NFS-serien, men jeg hadde definitivt ikke hatt noe imot at GRID 2 fikk konkurranse fra NFS-serien.

 

Nei, Shift er ikke en simulator, derfor jeg brukte uttrykket quasi-simulator. Må bare tydeliggjøre det sånn at også du får det med deg. Noen må ha det inn med teskje forstår jeg. Hot Pursuit 2010 er den perfekte evolusjon av tidligere NFS-spill.

Lenke til kommentar
  • 4 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...