Gå til innhold

Uten Kinect fungerer ikke Xbox One (XBO)


Anbefalte innlegg

Har vært borti spill der du faktisk må bruke andre ting en selve kontrolleren for å i det hele tatt komme deg videre i spillet. Må dog nevne at dette var på PS Vita. Er sikker på at det kommer til å bli slikt på XBO.

 

Enkel løsning, du kjøper ikke de spillene...

 

Har du sett på baksiden av coveret til ett xbox spill? Der står det ganske klart hvordan funksjoner spillet har, det er ingen grunn til å tro at microsoft vil slutte med å merke spillene sine så bra de har gjort til nå.

 

Og som jeg sa i en annen tråd er dette opp til hver spillutvikler, jeg kan garantere at man kan gjøre alt utenfor spill med kontrolleren. Men det vil seff være raskere med kinect.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg vet ikke om dette medbringer noe garantert negativt, men det er potensielle farer her. Jeg tipper jeg ikke er den eneste som lurer på hva Microsoft får uta av å tvinge spillerne sine til å ha et kamera på seg. Det kan umulig ha noen positiv effekt for spillerne, og jeg sliter med å forstå hva slags teknologiske hindringer som blir løst ved å ha kinect koblet til. Så hva får egentlig Microsoft ut av dette?

Lenke til kommentar

Syntes ikke dette gjør så mye. Kjøpte aldri kinect til x360, men leveres det med boxen og de klarer å utnytte det på en god måte er jeg åpen for å prøve. Regner med det vil være nok så valgfritt om du vil sitte å veive med hendene og sparke til bordkanten for å få fifa til å fungere, men det kunne vært arti å se spill som endret seg utifra reaksjonene/ansiktsutrykkene dine. La oss si en npc forteller deg noe, for å så jobbe videre utifra reaksjonen din.

 

Gleder meg værtfall til E3 hvor vi får se flere spill! 15 exclusives første året høres ikke så dumt ut :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Og her er mest sannsynlig grunnen til at den alltid må være tilkoblet:

http://www.extremetech.com/gaming/139706-microsofts-new-kinect-patent-goes-big-brother-will-spy-on-you-for-the-mpaa

 

Ikke bare vil Kinect brukes som kontroller med stemme og bevegelsesstyring, men også som en del av DRM-systemet. Her skal Microsoft til en hver tid vite hvor mange som er i rommet, så da regner jeg med at i det minste noen tjenester krever at den oppdager en person foran kameraet. Dermed ser det ikke ut til at det vil hjelpe å sette kameraet i retning veggen eller bak TVen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg ville bare benytte sjansen for å takke Microsoft for mange gode år med Xbox360 og den orginale svarteklossen, og fortelle at jeg har hatt mange gode år med dem. Så nå gjenstår det bare å si: F*** you, nå bygger jeg heller en liten stue-pc selv som takler de fleste spill med middels gode spill for å sette under tv'n å spille med en 360-kontroller. Jeg har ingen planer om å bli noen offer for fulltids-spionasje, og å sitte å veive med armene, samt å brøle til tv'n hver gang jeg skal gjør noe.Takk for meg.

 

Ntåå dakar, du tror faktisk at du MÅ bruke Kinect selv om du ikke trenger det.

Lenke til kommentar

Til å være et teknologinettsted er det virkelig mange som er redd for fremskritt her.

Akkurat som med Win 8 og nå Xbox klages det om hver minste lille ting. Det er jo bare å ikke kjøpe dette hvis man er så negativ. Jeg kommer til å kjøpe Xbox istedenfor den trøtte PS4'en.

Lenke til kommentar

Til å være et teknologinettsted er det virkelig mange som er redd for fremskritt her.

Akkurat som med Win 8 og nå Xbox klages det om hver minste lille ting. Det er jo bare å ikke kjøpe dette hvis man er så negativ. Jeg kommer til å kjøpe Xbox istedenfor den trøtte PS4'en.

Hva med xbox one var "fremskritt" ?

  • Liker 6
Lenke til kommentar

Får vente å se hva som blir vist frem på E3... men tror valget allerede har falt på PS4 og noen oppgraderinger til PCen. Jeg ser ikke på TV og jeg gidder ikke å snakke å vifte me hendene til XBOXen..

 

XBOX ONE er forøvrig det verst tenkelige navnet på konsollen.. de kunne gått for XBOX, da hadde den første Xboxen blitt referert til som Xbox1, men å kalle den tredje konsollen for XBOX ONE blir... ja.

 

Har sett mange forskjellige varianter av XBOXvsVHS spiller.. og ja det ser ut som en VHS spiller.. ser faktisk ut som ett eldre design enn den første xboxen("the original xbox one") :p

Lenke til kommentar

Får satse på at det stemmer at man kan bruke den i andre rom i huset da, jeg har den beste TV-en i huset, og den står ikke i stua, akkurat. Fuck om jeg skal la folk få bruke TV-en min og besudle den med sport og kliss og annen faenskap. :p Teknisk sett bruker jeg vel TV-en som en tredje PC-skjerm som jeg av og til ser film eller spiller spill på.

Lenke til kommentar

Enkel løsning, du kjøper ikke de spillene...

 

Har du sett på baksiden av coveret til ett xbox spill? Der står det ganske klart hvordan funksjoner spillet har, det er ingen grunn til å tro at microsoft vil slutte med å merke spillene sine så bra de har gjort til nå.

 

Jeg hadde aldri i livet kjøpt The Spirit Tracks om det hadde stått på pakka at jeg måtte blåse i maskinen for å komme videre.

Lenke til kommentar

Jeg mener at du sa dette før denne konferansen slikt: Always online og Always Kinect. Jaggu fikk du rett på den sistnevnte :tease:

Om man kan bare ta kameraet mot en vegg og maskinen fungerer som den skal, da gjør jeg det, selvom det ser helt på tryne ut!

 

Jepp, men fortsatt kjipt dersom noe skjer med dette kameraet og du ikke får spilt helt til du får nytt?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...