Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Min venninne trenger hjelp


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

"Edging" er noe som øker utholdenheten hos mange menn,har jeg hørt (kremt host).

Sitter man og øver seg på å ikke komme så vil man nok få god kontroll etter hvert,en "kompis" påstår at han ved hjelp av kegel øvelser og eding lærte seg til å kontrollere gørra fra å komme ut,nå sier "han" at han kan holde på myeeeeee lengre(host kremt)

 

Sprøsmålet er vel heller hvordan venninna di skal få en type til å prøvde dette,går også an å smøre inn tissefanten med lidokain(kegel øvelser er bra for kvinnfolk også,har jeg hørt).

  • Liker 2
Lenke til kommentar

har en annen kompis som var ute for samme situasjon. han møtte ei dame for 1 år siden. og etter 2 uker så skulle de ha samleie men han fikk den ikke opp, den kom opp i 7 på en stivhets skala fra 1 til 10 som han sa. dama var sykt frustrert og viste ikke helt hva han skulle gjøre, de prøvde flere ganger de 2 neste ukene men det fungerte ikke. han dro til legen og legen forklarte at det sannsynelig satt psykisk, muligens pga. stress eller prestasjons angst. jeg er beste kompisen hans og det var fryktelig og se hvordan han hadde det, han var helt knust. han stilte til og med spørsmålet om hvilken legning han hadde (hetro, bi eller homo) og han var på gråten så å si hver gang vi gikk inn på temaet.

 

men etter 6-7 uker så gikk det som det skulle og de lever sammen i dag lykkligere en noen sinne. så si til vennen din at hun skal holde seg til fyren hvis hun tror at det kan bli noe i mellom dem, fleste sånne problemer vil forsvinne.

 

men er noe jeg lurer på her som jeg må vite om jeg kan hjelpe:

 

hvor gammle er de?

når skjedde det sist?

og har han vært hos fast lege enda?

Lenke til kommentar

Han jeg snakker om var på samme alder han også. jeg vil anbefale og gi gutten litt tid, hvis han er en fyr venninnen din vil ha noe litt seriøst med så burde hun vente uansett hvor lenge problemet vil vare.

 

Hvis han er jomfru kan det forklare det meste. men da er det bare å ta seg god tid, snakk åpent om dette og prøv å gi gutten så mye erfaring som mulig for både din venninnes skyld og han sin skyld.

Men hvis gutten kommer over noe unaturlig som har noe med sex livet/penisen så burde han kontakte fastlege så å si med en gang.

 

håper dere får et et forhold som ingen angrer på i ettertid og husk på 3 viktige ting:

1. Vær tålmodig

2. Ikke hast

og kanskje det viktigste...

3. BLI KJENT MED HVERANDRE!

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...