Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Min venninne trenger hjelp


Anbefalte innlegg

En av bestevenninnene mine har et problem, og det er at sexpartneren hennes kommer ALTFOR fort når de skal ha sex, han kommer liksom etter noen få støt, og dette er selvfølgelig svært frustrerende for henne!

 

Hun har fått råd om å be han om å runke for å trene utholdenheten(eller noe), men hun får seg ikke til å be han om å gjøre det,

så noen andre tips? :)

 

Annen info er at han var jomfru før han hadde sex med henne da, og de har bare gjort det 2 ganger hittil. Kan ha noe med det å gjøre, at han er sprengkåt?

 

Hilsen Asiateren :new_woot:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Apoteket garantert, og vil vel tro de har det på kiwi o.l ;)

 

Men'ne.. "en veninne"?

 

Ja det er min venninne og hun har et navn.

 

Hun sier:

 

"første gang styrte han og andre gang styrte jeg. men da rakk jeg ikke annet enn å få ham inn før det var ferdig :p har det noe å si, hva er best?"

Lenke til kommentar

"si at det ikke virker som han har kontroll, for jeg merker ikke "nå kommer det snart", som jeg gjorde med tidligere partnere (oh, det var tider), men han kommer helt plutselig. vet ikke om han merker det selv engang før han faktisk har kommet"

Lenke til kommentar

(...)

Hun har fått råd om å be han om å runke for å trene utholdenheten(eller noe), men hun får seg ikke til å be han om å gjøre det,

(...)

Annen info er at han var jomfru før han hadde sex med henne da, og de har bare gjort det 2 ganger hittil.

 

Der har du svaret. Ventar du at ein jomfrumann blir god etter berre to runder i halmen? Nei, finn fram tolmodet ditt, og sytt for at han ikkje er stressa. Ta de god tid.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Det er ganske lite tennende å bli bedt om å ta seg en runk først. I stedet, begynn med å la hun tilfredsstille han først, deretter flytte fokus på hun, også vil han sikkert være klar igjen når hun har komt.

 

Dog, om dette ikke hjelper, og for en mer permanent løsning. så tror jeg det går på runkevaner for de fleste. Det er ganske praktisk å kunne nappe løken på 2 min til vanlig, men det er ikke noe jeg ville gjort mtp fremtidlige partnere.. Om din venninne vil fortsette med denne fyren, bør hun kanskje vurdere å ta praten med han. Anonym poster: 6c2fb786af509d29655e7554a85450df

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...