Gå til innhold
Trenger du skole- eller leksehjelp? Still spørsmål her ×

[Løst] Eksamen i norsk 2013 10.trinn.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg får mail hele tiden fra "diskusjon" noen som vet hvordan jeg kan få det bort? Mobilen min vibrerer hele tiden. Kjempe irriterende. Noen som vet hvordan jeg kan få det bort? Slik at jeg ikke får mail hver gang noen kommenterer noe?

 

Du går på rediger profil eller noe og trykker på varslinger eller noe sånt på siden, og krysser av der det står om varslinger...

 

Vet det er dårlig forklart, men jeg gjorde mitt beste. :wee:

Lenke til kommentar

Hahahahaha! den følelsen da du føler alt gikk bra... untatt selve oppgaven (5)... skreiv om supermann, jesus og max manus. følte ikke jeg reflekterte så mye, men det verste av alt er da du kommer hjem, og moren din sier alle de smarte tingene du selv kunne ha tenkt på....

(kanskje det er et lite håp på 4er siden det ikke er så mange som har skrevet den :hm::shrug:

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg får mail hele tiden fra "diskusjon" noen som vet hvordan jeg kan få det bort? Mobilen min vibrerer hele tiden. Kjempe irriterende. Noen som vet hvordan jeg kan få det bort? Slik at jeg ikke får mail hver gang noen kommenterer noe?

Sjekk nederst på mailene du får, så står det sikkert noe "trykk her hvis du ikke vil abonnere lenger"

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...