Gå til innhold
Trenger du skole- eller leksehjelp? Still spørsmål her ×

[Løst] Eksamen i norsk 2013 10.trinn.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Læreren min sier at eksamenskarakterene våre står som egne karakterer ved siden av stangungt karakteren vår i det faget! Så for oss trekker ikke det noe ned, fordi det står som egne karakterer!

 

Da vet ikke læreren din hvordan man regner ut snittet... :hmm:

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hmm... mamma kjøper bokmål-nynorsk ordbok nu - kanskje hun er min helt? :)

 

Hehe, nynorsken er ikke så farlig blant folka når vi har ordbok vel? :p Bare strukturen på fortellinga/novella og det å tenke objektivt - f.eks. Mooohahahaha nå skal jeg legge til vendepunktet! Slutt på alle disse kjedelige skildringene om supermann og catwoman!

Lenke til kommentar

Var det kun vår skole som fikk lov til å ha legge tekster og filer inn på itslearning under utvalgsmappen og bruke dem på eksamenen? Dette var ekstrem bra hjelp for min del

Vår skole bruker fronter, men vi fikk ikke lov til noe sånt. Tok med en minnepinne med kilder og artikler, derimot.

Lenke til kommentar

haha, ja! vet ikke jeg :) men de står hvertfall som egne karrakterer på vår skole!

Alle karakterene (fag + eksamen) legges sammen, og deles dermed på hvor mange karaktere det er = snittet.

derfor har to eksamenskarakterer veldig mye å si for snittet, i hvert fall hvis du får dårlige karakterer

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...