Gå til innhold
Trenger du skole- eller leksehjelp? Still spørsmål her ×

[Løst] Eksamen i norsk 2013 10.trinn.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Valgte oppgave 6 jeg også.. angrer litt når jeg hører hvor mange som valgte den, men håper det ikke har noe å si :) Overskriften var : Når ble naboen Supermann?

 

Oooo, spennende tittel

 

Gleder meg til å skrive skjønnlitterært i morgen. Fagprosa er piss

Lenke til kommentar

Valgte også oppgave 6, når jeg kom hjem skrev jeg den på word pga vi fikk lov til å ta den med kun ved å printe ut:( Men hvilken karakterer kunne jeg ha fått? Ærlig. Gikk dårligere enn forventa haha

 

Vi fikk ikke lov til å ta med utskrift, notater eller noen ting hjem, vi. Skal lese den nå, men tror ikke jeg er særlig godt til å sette karakterer som en sensor, bare så det er sagt! :)

Lenke til kommentar

Valgte også oppgave 6, når jeg kom hjem skrev jeg den på word pga vi fikk lov til å ta den med kun ved å printe ut:( Men hvilken karakterer kunne jeg ha fått? Ærlig. Gikk dårligere enn forventa haha

:/ Fant en liten bagatell i teksten.... Roald Amundsen dro til Sydpolen

Lenke til kommentar

Valgte også oppgave 6, når jeg kom hjem skrev jeg den på word pga vi fikk lov til å ta den med kun ved å printe ut:( Men hvilken karakterer kunne jeg ha fått? Ærlig. Gikk dårligere enn forventa haha

Uten at jeg har noe grunnlag til å sette karakterer, tipper jeg at dette blir en 5-er...
Lenke til kommentar

Valgte også oppgave 6, når jeg kom hjem skrev jeg den på word pga vi fikk lov til å ta den med kun ved å printe ut:( Men hvilken karakterer kunne jeg ha fått? Ærlig. Gikk dårligere enn forventa haha

Nå er jeg usikker på hva oppgaven egentlig var, men den ligger mellom 4 og 5 vil jeg si( Nå er jeg ingen lærer eller). Et bra stykk arbeid. Hva pleier du å få på tentamner?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...