Jump to content
Meridies

[Løst] Eksamen i norsk 2013 10.trinn.

Recommended Posts

Håper du gjør det bra, men husk at det ikke er samme læreren som vurderer så noe læreren din ville gitt en 6 på kan du få en 5 på eller omvendt.

Jeg kom også opp i dette + norsk muntelig, men måtte ikke ha muntelig pga streik :w00t:[size=4] (i 2012)[/size] Edited by martin1d

[quote name='martin1d' timestamp='1368626104' post='20541400']
Håper du gjør det bra, men husk at det ikke er samme læreren som vurderer så noe læreren din ville gitt en 6 på kan du få en 5 på eller omvendt.

Jeg kom også opp i dette + norsk muntelig, men måtte ikke ha muntelig pga streik :w00t:[size=4] (i 2012)[/size]
[/quote]

Vet, jeg er forberedt :) Edited by Bassa.

Nå opprettet jeg bruker for å kunne ta del i denne tråden, det har jo vært så mye nyttig sagt tidligere år, som jeg har brukt i forkant av tentamen.

Selv er jeg ikke fornøyd i det hele tatt, men det som skjer det skjer. Jeg har lånt med meg litt Vesaas, det er nynorsken jeg er mest bekymret for.

Takk for at du opprettet tråden, forresten!

Takk alle sammen. :) Blir vel mer å skrive om etter at vi har fått forberedelsesheftet, men tipset er å for eksempel forberede seg på sjangertrekk før du forbereder deg til selve tekstene! Edited by Bassa.

Skikkelig bra tråd dette er! :)

Linker herfra fra tråden om engelskeksamen, masse gode tips!
Hehehe, glad for å slippe to eksamener, ædda bædda :p

Norsk på meg å! Hadde håpet på matematikk jeg, mye lettere. Jaja, skriver en tekst på maks 2 sider og går hjem å legger meg. Når det gjelder nynorsk er jeg fortapt.

Men lykke til alle sammen.

Skulle virkelig ønske at jeg var så heldig som dere å kommet opp i norsk! Ikke det at jeg så dårlig matte, som jeg kom opp i, men dagene før er så mye chillere med norsk- eller engelskeksamen.

Uansett, lykke til alle 97-ere!! :)