Gå til innhold

Metro: Last Light-modus låses til førsteopplaget (PS3, Windows, X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

De skulle i grunn ikke ha inkludert vanskelighetsgraden i utgangspunktet, og spart seg for mye oppstyr. Dette er grov utnytting av DLC, enkelt og greit. Gode eksempler på spill som gjør dette riktig er Skyrim og Fallout. Før het dette utvidelsespakker, og det kunne man kjøpe i butikken som en ekstra CD.

Lenke til kommentar

De skulle i grunn ikke ha inkludert vanskelighetsgraden i utgangspunktet, og spart seg for mye oppstyr. Dette er grov utnytting av DLC, enkelt og greit. Gode eksempler på spill som gjør dette riktig er Skyrim og Fallout. Før het dette utvidelsespakker, og det kunne man kjøpe i butikken som en ekstra CD.

 

Jeg er ikke uenig. Og som jeg sa, jeg synes ikke noe om praksisen selv.

 

I to poster rett etter hverandre. Lurer på om du ikke ser dobbeltmoralen, eller bare ikke bryr deg?

 

Du oppsummerer det ganske greit. Synes ikke jeg selv kom med personangrep i det hele tatt, selv.

 

Poenget mitt, Genki, var at Saints Row 3 har tonnevis med DLC'er, som har varierende pris, men generelt sett kun er småtterier som burde kommet som gratis innhold i ettertid, eller samlet i en expansion pack. I stedet er småting som våpen, kostymer og andre saker solgt for flere euro hver. Til sammen koster disse DLC'ene alene 63 euro, i følge Steam. Man får da ikke spillet med på kjøpet.

 

I tillegg hadde spillet flere forskjellige DLC'er til de som forhåndsbestilte, avhengig av hvor de bestilte. Innhold tatt ut av spillet, og solgt som ekstrainnhold, til tross for at det var ferdig utviklet før spillet kom ut. Om det er en vanskelighetsgrad eller annet innhold, er dette så viktig? Det er jo dere som faktisk roper så høyt om prinsippene.

 

Jeg forsøkte aldri å såre dine følelser, Genki. Men det klarte jeg tydeligvis med det jeg så på som en ganske harmløs sammenligning. Beklager for det.

Lenke til kommentar

Tråden åpnes igjen, vennligst hold dere unna krangling og personfokus. Diskuter heller temaet for artikkelen på hyggelig vis :)

 

Hvis det er noen gjenværende innlegg her dere mener burde fjernes kan dere rapportere dem.

 

Reaksjoner på moderering tas på PM, ikke i tråden.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...