Gå til innhold

24 kommer tilbake som en Miniserie.


Anbefalte innlegg

Tony kunne kommet tilbake hvis de hadde gjort det som en bra del av plottet. Kim bryr jeg meg lite om, men skal ikke protestere om vi får se henne, så lenge hun ikke får en nevneverdig stor rolle.

 

Aaron Pierce er en jeg kunne tenke meg å se igjen. Samme med Allison Taylor, selv om hun ikke er president lengre.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Bruker-292501

Bill er død.

 

Tony er gravd ned i et amerikanske fangehull (men kan komme tilbake om produsentene har et godt plott til det).

 

Wayne Palmer er død.

 

Kim Bauer kan returnere i noen episoder, tviler på at de tar henne bruk i alle 12 episodene.

Wayne palmer død? når skjeddde det? husker han lå på sykehus etter bomben men ikke at han døde

 

Bill?

 

Håper Wayne og Kim holder seg langt unna miniserien.

Kim er jo en del a seriens historie enten vi liker det eller ikke:) og de kan jo lage det til at bill ikke var død likevell og var i vitnebeskyttelse

 

Tony kunne kommet tilbake hvis de hadde gjort det som en bra del av plottet. Kim bryr jeg meg lite om, men skal ikke protestere om vi får se henne, så lenge hun ikke får en nevneverdig stor rolle.

 

Aaron Pierce er en jeg kunne tenke meg å se igjen. Samme med Allison Taylor, selv om hun ikke er president lengre.

aaron hadde jeg helt glemt, ja han må komme tilbake, allison ble jo fengslet fordi hun sammarbeidet med logan så vet ikke om vi får se noe mer til henne, håper logan kommer tilbake ihvertfall:) Endret av Bruker-292501
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

Ja, Wayne Palmer var riktignok fortsatt i live på slutten av sesong 6, men vi fikk vel høre i ettertid at han døde.

 

Fra 24.wikia.com:

Stakkars fyr): nå er begge palmer brødrene døde
Lenke til kommentar

Sønnen til David Palmer gikk vel også i fengsel, eller isåfall ble lyst opp som morder i media. Så vil nok ikke tro han vil gjøre noe særlig comeback. Utskrivingen av David Palmer var i grunn dum, kunne gått sendt han i coma ut sesongen han døde eller mesteparten av serien, bare ikke drept han av.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

Sønnen til David Palmer gikk vel også i fengsel, eller isåfall ble lyst opp som morder i media. Så vil nok ikke tro han vil gjøre noe særlig comeback. Utskrivingen av David Palmer var i grunn dum, kunne gått sendt han i coma ut sesongen han døde eller mesteparten av serien, bare ikke drept han av.

siste gang vi så sønnen var i episode 1 sesong 2 hvor han og faren fisket, kan ikke huske han ble arrestert
Lenke til kommentar

Nei, nå skrev jeg at jeg ikke var sikker at han gikk i fengsel.

 

Men at en som er opplyst som morder i media skulle plutselig bli president, VP eller noe sånt av USA virker lite trolig. Dermed ihvertfall litt svakt og kanskje unødvendig at karakteren skulle dukke opp igjen. Om han ikke har blitt noe CTU 2016-agent eller noe sånt.

Endret av Maury
Lenke til kommentar

Kult at det er så mye diskusjon rundt 24 nå for tiden.

 

Noen som trur vi får se noe til Alan Wilson, han er jo enda ikkje tatt.

 

Howard Gordon svarte på spørsmål, men han er jo fortsatt på frifot.

 

"What about Alan Wilson, who masterminded the Sentox nerve gas conspiracy last year?

 

I think you got a sense that Renee broke him and broke the back of the conspiracy at a tremendous personal and professional price."

 

 

 

 

Men nå er jo både USA og Russland etter jack, så eg lurer på kossen serien kommer til å starte, gleder meg til å få litt info.

Endret av Noiz
Lenke til kommentar

Alan Wilson ble jo tatt og nesten torturert til døde av Renee.

 

Synes forøvrig han var en veldig unødvendig figur. Hva var vitsen med å finne opp en helt ny fyr som nå plutselig var mesterhjernen bak sesong 5? Tenk så jævlig fett det hadde vært om Tony hadde gått etter Logan. Dette kunne de forresten gjort uten å gjøre Tony til terrorist. Synes det ødela ganske mye.

Lenke til kommentar

Selvsagt at det blir litt mye tullete story og karakter når dei må fylle med 24 episoder ja.

 

Har tru på dette nye formatet eg, nå kan dei få ein virkelig bra story viss dei gjer det rett.

 

Kanskje så bra at me kan få ein ny miniserie om noen år viss den får bra tall.

 

EDIT: Ser nå som eg har sett 24 på nytt med venner, at det å fylle med 24 episoder har vert problemer i mangen av sesongene.

Endret av Noiz
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

Selvsagt at det blir litt mye tullete story og karakter når dei må fylle med 24 episoder ja.

 

Har tru på dette nye formatet eg, nå kan dei få ein virkelig bra story viss dei gjer det rett.

 

Kanskje så bra at me kan få ein ny miniserie om noen år viss den får bra tall.

 

EDIT: Ser nå som eg har sett 24 på nytt med venner, at det å fylle med 24 episoder har vert problemer i mangen av sesongene.

12 episoder er jo mye det også, de seriene som jeg har fulgt med på som for eksempel touch som har hatt 12 - 13 episoder så har det føltes ut som om sesongen har vart i en evighet så ser fram til 24 igjen:) kanskje de kan lage en sesong hvert år vist de får sky høye seertall og tjener rått med penger, det håper jeg ihvertfall inderlig siden 24 er en av mine favoritt serier sammen med smallville og lost
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

Fox har sagt at det ikkje kommer til å bli noe årligt, men at med gode seertal så kan vi få ein ny miniserie i framtida.

Folk/selskaper kan alltids ombestemme seg, håper det ikke blir for lenge i framtiden, kiefer lever ikke for evig
Lenke til kommentar

Så heller kvantitet enn kvalitet er det du vil ha? Det er jo det du sier her.

 

Produsentene vil ikke gå for for lengre serie av 24. FOX går for miniserier, og er en kanal som pusher på miniserier nå framover. FOX kommer aldri til å gå for 24-episoders sesonger mer av 24, aldri så mye.

 

Hvis du virkelig er fan av 24 burde du heller støtte serien for å prøve å lage den beste mulig historien, ikke mest mulig episoder for å selge pølsebrød og fylle opp tv-boksen din.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

Så heller kvantitet enn kvalitet er det du vil ha? Det er jo det du sier her.

 

Produsentene vil ikke gå for for lengre serie av 24. FOX går for miniserier, og er en kanal som pusher på miniserier nå framover. FOX kommer aldri til å gå for 24-episoders sesonger mer av 24, aldri så mye.

 

Hvis du virkelig er fan av 24 burde du heller støtte serien for å prøve å lage den beste mulig historien, ikke mest mulig episoder for å selge pølsebrød og fylle opp tv-boksen din.

Savner bare å kunne glede meg til en ny sesong av 24 hvert år:) Pølsebrød?
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...