Gå til innhold

24 kommer tilbake som en Miniserie.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 1 måned senere...
Gjest Bruker-292501

trodde aldri jeg ville si dette her men jeg skulle ønsket at det ikke kom en ny sesong og at touch fikk en ny sesong, siste 24 sesong var så kjedelig og touch kan gjøre det mye bedre, har vendt meg til kiefer sutherland som martin istedenfor jack):

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

DET KOMMER INGEN NY SESONG AV 24

 

Det kommer en miniserie. :p

 

Och Touch var crap.

Touch var ikke crap! det er en av de beste seriene som har blitt lagd på mange år, er lei av folk som deg som bare dømmer serier dere vet ingenting om, siste 24 sesong var elending så ser ikke helt hva en ny mini sesong skal gjøre godt...

Lenke til kommentar

Haha, legg deg. Touch viste et sentimentalt tullball lagd av en de verste showrunnerne i tv-industrien. Det var en serie som kastet bort to år av karrieren til Kiefer Sutherland, som kunne fått noe mye bedre å gjøre enn det tulleprogrammet.

 

Uinspirerende produksjon og overdreven flørting med store følelser. Et fengende utgangspunkt, men elendig utførelse.

 

Å ikke si at jeg dømmer serier jeg ikke vet noen ting om. Fordi det er faktisk en ting jeg veit en hel haug om mer enn deg, er sikker på. Jeg så hele sesong 1 før jeg ga meg.

 

Folk har andre meninger enn deg. Lev med det. Det var min mening.

Endret av Maury
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

Haha, legg deg. Touch viste et sentimentalt tullball lagd av en de verste showrunnerne i tv-industrien. Det var en serie som kastet bort to år av karrieren til Kiefer Sutherland, som kunne fått noe mye bedre å gjøre enn det tulleprogrammet.

 

Uinspirerende produksjon og overdreven flørting med store følelser. Et fengende utgangspunkt, men elendig utførelse.

 

Å ikke si at jeg dømmer serier jeg ikke vet noen ting om. Fordi det er faktisk en ting jeg veit en hel haug om mer enn deg, er sikker på. Jeg så hele sesong 1 før jeg ga meg.

 

Folk har andre meninger enn deg. Lev med det. Det var min mening.

Jeg vet mye om serier jeg men touch var en populær serie og kiefer sutherland likte serien også, så finalen i forgårs og sørger fortsatt så når jeg så delen hvor du sa touch er crap ble jeg fornærmet, ville ikke starte en krangel:)

Endret av Bruker-292501
Lenke til kommentar

Miniserie er jo også akkurat det produsentene ville ha for å forsette historien om Jack Bauer, så du sier det så absolut riktig der Noiz.

 

Eneste grunnen til at film ble forsøkt først var at en fortsettelse på serien ikke var mulig på grunn av det økomiske der og da (muligens det hadde vært annerledes i dag med dagens seertall p.g.a. streaming og høyere forbruk av DVR/opptak).

 

Grunnen til at det går nå og så fort er fordi FOX har åpnet for å lage miniserier. Og når alle produsentene (så og si bokstavelig talt) er klare for å forsette historien om Jack Bauer så valgte FOX å gi 24 en forsettelse nå som kanalen vil fokusere på miniserier om sommeren spesielt. Pluss at Kiefers vilje til miniserien også var der, fordi han ville forsette med FOX. Sutherland har et bånd til FOX som er ganske uvanlig. Han vil ikke slutte på kanalen, og kanalsjefene anser han som en del av familien. Drfor også Touch fikk en sesong 2, fordi seertallene i sesong 1 var katastrofale, hadde det vært en annen serie hadde den blitt kansellert etter de 6-8 episodene minst.

 

24 er et bra sted å starte når kanalen skal starte å fokusere på miniserier, som forsetter sent neste sommer med miniserien Wayward Pines med Matt Dillon, Oscar-vinner Melissa Leo, Carla Gugino og sånt etter 24.

 

24 blir ikke en årlig miniserie, men det åpnes også for at 24 vil få flere miniserier hvis den første gjør det bra nok og Sutherland vil mer etter 24: Live Another Day.

Endret av Maury
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

Jeg gleder meg ihvertfall til 24 kommer tilbake, bare synd de har hoppet så sykt mange år inn i serien, siste sesongen i serien var han jo noe med 57 har jeg hørt, håper vi får gjensyn med gamle karakterer, de som fortsatt er i live ihvertfall, forhåpentligvis lager de en touch film en gang og gir serien en skikkelig avsluttning:)

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

Jack bauer er født 18. Februar 1966.

 

Sesong 8 er i 2015, så da blir det:

 

100 - 66 = 34

34 + 15 = 49 år gammel.

 

Selv tenker eg ikkje så mye på kor gammel karakteren er i serier.

Nei det må være mer enn det, i mange sesonger har de håppet et til 3 år fremover, vi burde innen sesong 9 eller live another day være i 2020 i 24 universet
Lenke til kommentar

Når hver enkelt sesong av 24 foregår er helt umulig å fastslå, siden det er veldig mye forskjellig informasjon opp gjennom serien som ikke samsvarer. Sesong 1 kan foregå alt fra 1998 til 2004. Det eneste som er sikkert er at det går mer enn ett år mellom hver sesong. Som regel 18 måneder, men også opptil fire år, som mellom sesong 6 og 7.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

Når hver enkelt sesong av 24 foregår er helt umulig å fastslå, siden det er veldig mye forskjellig informasjon opp gjennom serien som ikke samsvarer. Sesong 1 kan foregå alt fra 1998 til 2004. Det eneste som er sikkert er at det går mer enn ett år mellom hver sesong. Som regel 18 måneder, men også opptil fire år, som mellom sesong 6 og 7.

så det er vell ikke noe vits i å prøve å regne ut det da?
Lenke til kommentar

Ingeting er bekreftet i grunn nei, men hvis man antar at serien starta i 2001.

 

Sesong 1: 2001 ish

Sesong 2: 18 måneder senere, ca. slutten av 2002/starten 2003

Sesong 3: 3 år etter sesong 2, 2006.

Sesong 4: 18 måneder etter sesong 3, starten av 2008 ish.

Sesong 5: 18 måneder (igjen) etter sesong 4, midten 2009 minst.

Sesong 6: 20 måneder etter sesong 5, ca. litt inn i 2011

 

Redemption ble satt 3 og et halvt år etter sesong 6.

 

Sesong 7: 65 dager etter Redemption, ca. starten av 2015

 

Sesong 8: 18 måneder etter sesong 7. Serien avsluttes da i 2016 ish.

 

Husk at sesong 8 var smått tydelig på at de var fram i tid, ikke i nåtiden.

 

Live Another Day vil finne sted flere år etter sesong 8 igjen.

Endret av Maury
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...