Gå til innhold

24 kommer tilbake som en Miniserie.


Anbefalte innlegg

Gjest Bruker-292501

Ingeting er bekreftet i grunn nei, men hvis man antar at serien starta i 2001.

 

Sesong 1: 2001 ish

Sesong 2: 18 måneder senere, ca. slutten av 2002/starten 2003

Sesong 3: 3 år etter sesong 2, 2006.

Sesong 4: 18 måneder etter sesong 3, starten av 2008 ish.

Sesong 5: 18 måneder (igjen) etter sesong 4, midten 2009 minst.

Sesong 6: 20 måneder etter sesong 5, ca. litt inn i 2011

 

Redemption ble satt 3 og et halvt år etter sesong 6.

 

Sesong 7: 65 dager etter Redemption, ca. starten av 2015

 

Sesong 8: 18 måneder etter sesong 7. Serien avsluttes da i 2016 ish.

 

Husk at sesong 8 var smått tydelig på at de var fram i tid, ikke i nåtiden.

 

Live Another Day vil finne sted flere år etter sesong 8 igjen.

Ok flott regna btw, så da var han 50 år når serien slutta, han hadde jo ei tenåringsdatter i sesong så 35 år var nok serie alderen hans også, da er ikke han så gammel likevell, kan fortsatte være badass neste 20 årene vist han holder seg i god form:)
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ingeting er bekreftet i grunn nei, men hvis man antar at serien starta i 2001.

 

Sesong 1: 2001 ish

Sesong 2: 18 måneder senere, ca. slutten av 2002/starten 2003

Sesong 3: 3 år etter sesong 2, 2006.

Sesong 4: 18 måneder etter sesong 3, starten av 2008 ish.

Sesong 5: 18 måneder (igjen) etter sesong 4, midten 2009 minst.

Sesong 6: 20 måneder etter sesong 5, ca. litt inn i 2011

 

Redemption ble satt 3 og et halvt år etter sesong 6.

 

Sesong 7: 65 dager etter Redemption, ca. starten av 2015

 

Sesong 8: 18 måneder etter sesong 7. Serien avsluttes da i 2016 ish.

 

Husk at sesong 8 var smått tydelig på at de var fram i tid, ikke i nåtiden.

 

Live Another Day vil finne sted flere år etter sesong 8 igjen.

 

Rekna heilt likt som meg, men eg antok at den starta i 2000 :), er ikkje så nøye. Han er vell rundt 50.

Lenke til kommentar

Slik jeg så det så starta de i 2001, før 11. september. Men fra 2000 til før 11. september minst starta serien.

 

Er jo troverdig også at serien pågikk litt over 10 år også, spesielt om man ser på Jack. En tydelig forandring utseende-messig fra sesong 1 til 8.

Lenke til kommentar

Slik jeg så det så starta de i 2001, før 11. september. Men fra 2000 til før 11. september minst starta serien.

 

Er jo troverdig også at serien pågikk litt over 10 år også, spesielt om man ser på Jack. En tydelig forandring utseende-messig fra sesong 1 til 8.

 

hehe jepp enig der, han går fra å vær en pusekatt i sesong 1 til å være mer og mer badass(naturligvis etter alt rundt han utenom datteren og chloe dør eller forsvinner på en eller annen måte, samt ett år eller to torturert i kina er ikke akkurat noe hjelp på attituden ^^)

 

gleder meg virkelig! :D

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

hehe jepp enig der, han går fra å vær en pusekatt i sesong 1 til å være mer og mer badass(naturligvis etter alt rundt han utenom datteren og chloe dør eller forsvinner på en eller annen måte, samt ett år eller to torturert i kina er ikke akkurat noe hjelp på attituden ^^)

 

gleder meg virkelig! :D

Husker jo i siste sesong hvor han torturerte en fyr til døde så invollene hang ut av kroppen hans, har blitt litt av en tøffas etter all torturen, vist jeg husker rett fikk han så mye tortur en gang at han var død i noen sekunder, kulere bestefar skal man lete lenge etter:) i framtiden vist de lager ny mini serie i framtiden har barnebarnet hans sikkert blitt voksen og jobber i ctu med han Endret av Bruker-292501
Lenke til kommentar

Husker jo i siste sesong hvor han torturerte en fyr til døde så invollene hang ut av kroppen hans, har blitt litt av en tøffas etter all torturen, vist jeg husker rett fikk han så mye tortur en gang at han var død i noen sekunder, kulere bestefar skal man lete lenge etter:) i framtiden vist de lager ny mini serie i framtiden har barnebarnet hans sikkert blitt voksen og jobber i ctu med han

 

hehe stemmer det, det jeg husker aller mest fra den sesongen var når han gikk i juggernaut suit og tok logan, det var beyond episk! :D

Lenke til kommentar

Husker jo i siste sesong hvor han torturerte en fyr til døde så invollene hang ut av kroppen hans, har blitt litt av en tøffas etter all torturen, vist jeg husker rett fikk han så mye tortur en gang at han var død i noen sekunder, kulere bestefar skal man lete lenge etter:) i framtiden vist de lager ny mini serie i framtiden har barnebarnet hans sikkert blitt voksen og jobber i ctu med han

 

Trur nok både Jack og Kim kommer til å halde den ungen( teri ) langt fra CTU. Me får nok uansett ikkje se ungen i den alderen, men viss man skal tenke fram i tid, så vil dem nok ikkje at ungen skal jobbe på ein sånn plass.

Endret av Noiz
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

hehe stemmer det, det jeg husker aller mest fra den sesongen var når han gikk i juggernaut suit og tok logan, det var beyond episk! :D

Ja og så roper Logan, oh my god that`s Jack!
Lenke til kommentar

Nei, mer en fortsettelse en spinoff. Jack og Chloe var jo trossalt det eneste med 24 som gikk igjennom de fleste sesongene, ved unntak av Palmer-familien, Michelle og Tony.

 

En miniserie som forsetter handlingen etter 24.

 

24: Live Another Day skal samle "det beste" fra en dag, fremfor å dra det over 24 episoder (som på den tiden 24 kom var vanlig antall per sesong av en dramaserie). Produsentene har sagt at 12-13 episoders sesonger er slik de ville sett for seg 24 ha i ettertid på grunn av historien.

Endret av Maury
Lenke til kommentar

http://www.hitfix.com/the-fien-print/press-tour-live-blog-foxs-kevin-reilly

 

24 vil også bli paret med Gang Related på FOX som starter i april. 24: Live Another Day har premiere i mai.

 

http://www.youtube.com/watch?v=aCz7j1ekE1U

 

Etter sesong 1 av Gang Related er ferdig i juli så vil Matt Dillon/Carla Gugino/Toby Jones/Melissa Leo-miniserien Wayward Pines ha premiere i juli.

 

Smått snakk om plottet.

 

 

Does Reilly think "24" might have survived in a limited event model if that had existed after the show ended? Reilly says he would have wanted that, but the producers wanted a chance to catch their breath. "This is gonna be set in an international setting. They've got a great idea," Reilly promises. He says that he's stopped by fans all the time.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

Herlig å få Chloe med videre. :) Syns dette prosjektet virker mer og mer lovende.

Nå trenger vi bare Tony og Bill som da liksom er i live, Lillebroren til David Palmer og Jack sin datter, da blir det en fantastisk mini sesong:)
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...