Gå til innhold

Støydempende hodetelefon


Anbefalte innlegg

De er veldig praktiske, men jeg likte ikke helt lyden, og max volum var litt lavt.

 

AtW

Er enig i at maksvolum er litt svak på den, men jeg begynner tydeligvis å bli litt gammel for jeg har begynt å skru ned lyden mer og mer i det siste. :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er enig i at maksvolum er litt svak på den, men jeg begynner tydeligvis å bli litt gammel for jeg har begynt å skru ned lyden mer og mer i det siste. :p

Svakt maksvolum? Jeg trodde jeg hadde dårlig hørsel, men hvis dere skrur opp lyden på disse på max, så må dere enten ha ødelagt hørselen totalt med sterkere høretelefoner for lenge siden, eller så ønsker dere å ødelegge den ;)

Endret av Schwarzwald
Lenke til kommentar
Grenser for hvilken lydkvalitet du får presset ut av mobilen/nettbrettet/laptopen også dog, med mindre du er en av de som sitter på flyplassen med en sånn på ryggen:

gbpp_june2007_front.jpg

Haha, tror du jeg stikker ørene mine ihjel med lyden fra telefonen?! Morsom kar du... :p

 

Nei, har detikert lyddekoder! ;) Selvsagt! Er verdt det, selv om det blir en boks ekstra.

Endret av Stian Aarskaug
Lenke til kommentar

Svakt maksvolum? Jeg trodde jeg hadde dårlig hørsel, men hvis dere skrur opp lyden på disse på max, så må dere enten ha ødelagt hørselen totalt med sterkere høretelefoner for lenge siden, eller så ønsker dere å ødelegge den ;)

 

Eller vi høer ikke på ting som er mega-komprimert og det er støyende omgivelser?

 

AtW

Lenke til kommentar

Eller vi høer ikke på ting som er mega-komprimert og det er støyende omgivelser?

 

AtW

Vil ikke påstå jeg kun hører på komprimert musikk. Jeg hører på alt fra vanlig pop til jazz og klassisk der nyanser er viktig. Og det kan være ganske mye støy rundt meg når jeg bruker de (er jo derfor jeg bruker de). Men mulig dere har utstyr med en grense for å skåne hørselen deres, slik at utstyrets maks utgangseffekt er for lav. Da er jo ikke det headsettets skyld.

Lenke til kommentar

Hvordan er Bose og Parrot i bruk når en spaserer ute på asfalt (til og fra jobb).

 

Opplever at med mine B&W P5 "resonerer" hvert steg en tar, det blir som en dyp bass dunker når en går bortover.

Testet dette idag (var det ikke idag jeg sa jeg skulle jogge?), og det fungerte greit.

 

Støyreduksjonen fungerer bra selv om du løper, men du kan høre dunking i ledningen. Skrur du på musikken så merkes ikke dette. Hvis du hører etter så kan du kanskje høre det, men jeg la egentlig ikke særlig merke til det. Det er ikke noe du kommer til å bry deg om, det går ikke utover musikken.

 

Det sitter godt nok på hodet til at jeg gidder å bruke det til jogging, så ingen problemer her egentlig. Sprelleløper du litt ekstra så kan det bevege seg litt på hodet, men det faller ikke av. Jeg har også et lite hode, så det kan ha noe med saken å gjøre.

 

Treningssett er det ikke, men det fungerer greit selv om. Er det snakk om spasering så vil du ikke merke noen ting. Vil heller ikke si at dunkingen var spesielt plagsom. Når du går blir det mye av det samme som om du sitter i ro hjemme og lytter til musikk.

 

 

Endret av Stian Aarskaug
Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...