Gå til innhold

Bork Laser skal bli større

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kreatin er en aminosyre som produseres naturlig i kroppen, og du finner også en del av det i kjøtt. I layman's terms gir det deg ekstra energi og muligens litt ekstra styrke. Ikke alle merker virkningene av det, men de fleste gjør det.

Når du går på kreatin, vil du etter 3-5 dager sannsynligvis merke at du har lagt på deg bittelitt størrelse. Dette er kun vannvekt som er dratt inn i muskulaturen av kreatinen siden kreatinen er diuretisk. Definisjonen på musklene dine kan bli litt svakere, men du vil se bittelitt større ut.

For å svare deg på spørsmålet ditt, ville jeg ikke begynt å tenke på kosttilskudd så tidlig i treningen din, spesielt ikke når du enda øker med 2.5-5 kg i hver økt. Når løftene begynner å stagnere og du er mer rutinert kan du begynne med kreatin.

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

gikk glipp av treningen på fredagen, dårlig tid osv i helgen. Nå lurer jeg litt på om jeg skal trene det jeg skulle den dagen, eller trene det jeg egentlig skulle i dag :/

anyone?

Skrevet

gikk glipp av treningen på fredagen, dårlig tid osv i helgen. Nå lurer jeg litt på om jeg skal trene det jeg skulle den dagen, eller trene det jeg egentlig skulle i dag :/

anyone?

Tren det du skulle på fredag du, så får du heller ta det igjen om det er mulig ;)

Skrevet (endret)

i dag feilet jeg på skulderpress ( 5 x 37.5kg) megaskuffa :( :( :wallbash: klarte 1 sett men det var med dårlig teknikk.

hva gjør man da?

Endret av Bork Laser
Skrevet

For å klarere: ingen vits å prøve og prøve om du virkelig ikke klarer å løfte med god form. Spesielt i skulderøvelser blir du veldig fort utsatt for skader om du ikke er forsiktig. Du kan prøve å gjøre et sett, men om du ikke klarer å gjøre det med god form, er det absolutt ingen vits i å prøve igjen da det vil være ineffektivt. Mye bedre å gå ned en kilo eller to og presse ut et par ekstra reps om mulig, så gir du jernet på 37,5 kg gangen etter.

• Liker 1
Skrevet

noen av repsene på press gikk litt tergt fordi det var tungt, er det galt, skal man gå fort opp?

Kommer ikke på en eneste øvelse man skal gå fort opp i.

Skrevet

aha skjønner

spist i dag:

to toast

en kebab

en hvitsløksbaguett

en potet

en energidrikk

en bananmelk

en spiseskje selolje

litt appelsinjuice

litt vaniljeis

ikke så veldig bra egentlig

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...