Gå til innhold

Kamptråd: Fulham - Arsenal


Xanman

Anbefalte innlegg

Nok en uendelig viktig kamp. Vinner vi, vil vi ligge henholdsvis to og fem poeng foran Chelsea (gitt at de vinner i dag) og Tottenham. Riktig nok med to kamper mer spilt, men begge har tøffe kamper på søndag mot henholdsvis Liverpool på Anfield og Manchester City før de møter hverandre, og den siste hengekampen er et internoppgjør.

 

Satser på at Wenger roterer litt på laget på lørdag. Wilshere og Gibbs ser slitne ut, og Podolski fortjener en sjanse fra start nå. Giroud er ikke i form for tiden, så jeg ser gjerne at Gervinho får sjansen på topp.

 

Szczesny

Sagna - Mertesacker - Koscielny - Monreal

Arteta - Ramsey

Cazorla - Rosicky - Podolski

Gervinho

Endret av Le Professeur
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vi har ikke slått Fulham borte på 5 år og ikke i det hele tatt på 3 år. Seier her er dessverre en umulighet. U er best mulig utfall, men samtidig betyr det at vi må kjempe med Everton om en 5 plass og EL spill

 

Er det umulig å vinne? Innleggene dine er ikke artige lengre, de er bare så tragikomisk at jeg ikke vet hvor du har det fra..

 

---

 

Stortap hjemme mot Chelsea idag, Rosicky og Podolski forhåpentligvis fra start og ingen Giroud så tror jeg dette kan gå!

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...