Gå til innhold

Den store FIFA 14-tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er jo synd at PES falt så langt bak som de gjorde etter 09 lanseringen. Vi så jo mye mer innovasjon og forbedringer fra serie til serie da de to kjempet side om side.

 

Nå leder FIFA med litt for mye. Så for å holde følge med kamerater og lignende, så blir man jo tvunget til å kjøpe hver bidige versjon av spillet. Går hardt utover lommeboka for min del ihvertfall hvis jeg skal tape hver bidige kamp på vorspiel.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Kommer nok ikke til å klare å vente med å kjøpe FIFA 14 til Xbox One kommer desverre, så i år kommer virkelig VISA'n til å gå varmt.

 

Lurer på om man kan spille med folk som har Xbox 360, om man har Xbox one selv? Tenkte lillebroren min kunne arve 360'n, og hadde vært kjekt om han da kunne spilt sammen med meg.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

I følge Hjerpeseth (som jeg antar de fleste som er FIFA interesserte vet hvem er) så er det merkbar forskjell på FIFA 14 til dagens konsoller og neste generasjons konsoller. Så om man føler at FIFA-serien utvikler seg for sakte kan det være et tips (jeg skal iallefall gjøre det slik) å vente til neste generasjon før man går til innkjøp av FIFA 14.

 

Nøyaktig hva som er det merkbare vet jeg ikke, men jeg kan tenke meg flyten i spillet og grafikken gjør at spillet blir mer realistisk enn tidligere versjoner. Uansett så har EA sin E3 presentasjon klokken 20.00 i kveld norsk tid, så mye mer får vi vite der. Hjerpeseth har blant annet jobbet på en video som vises frem der. Tror også vi får se noe av FIFA 14 under Microsoft sin pressekonferanse klokken 18.30.

 

Uansett, det blir spennende, og som sagt, er dere lei FIFA-serien per dags dato kan det være en ide å vente til neste generasjon før du kjøper deg FIFA igjen!

Lenke til kommentar

Kommer nok ikke til å klare å vente med å kjøpe FIFA 14 til Xbox One kommer desverre, så i år kommer virkelig VISA'n til å gå varmt.

 

Lurer på om man kan spille med folk som har Xbox 360, om man har Xbox one selv? Tenkte lillebroren min kunne arve 360'n, og hadde vært kjekt om han da kunne spilt sammen med meg.

 

 

hadde jeg vært deg hadde jeg venta siden Ignite som er den nye motoren bak fifa 14 kun kommer på next gen konsoller.

 

så tviler sterkt på at du kan spille cross platform bakover i generasjonene.

Lenke til kommentar

Jeg tror FIFA 14 på neste generasjon blir mye bedre. Siden EA da har mye mer ressurser å bruke på de to konsollene. Selv om vi kanskje ikke vil se en "syk" utvikling, vil nok flyten i spillet og grafikken gjøre så mye at det skaper en liten revolusjon innenfor FIFA delen.

Lenke til kommentar

Enkel oppskrift. *Gjør minimale forbedringer, og sleng på et nytt fancy navn på en "teknologi" som er i spillet*. "Tru-ball" "Insta-kick" "Real dribble" eller andre harrye navn. Slik gjør EA over alle sport-seriene deres, og det er kvalmende at de får holde på slik. Slik blir det når noen har monopol, ingen framgang.

 

Hadde jeg jobbet med spill som FIFA og andre sportspill hadde jeg vært flau over jobben. Å sette navnet sitt på noe slikt, nei takk.

Lenke til kommentar

@aleks Om det var meg du siktet til så legg merke til ordet vesentlig, da det er stor forskjell på forbedring og vesentlig forbedring når det kommer til FIFA-spillene. Slik jeg har forstått det så er ikke PES på høyde med FIFA så når alternativet står mellom fifa13 med sine mange mangler eller fifa14 med småe forbedringer så er valget enkelt for min del.

Lenke til kommentar

Man må jo liksom kjøpe det også, selv om det kun er marginalt bedre enn forgjengeren. Jeg orker ikke 20minutter i kø for å finne en online kamp på Fifa 13 når man venter 2 minutter på Fifa 14 når det kommer ut og er "hot".

 

Samt det faktum at venner også kjøper det nyeste spillet tvinger en jo til å følge opp for å ikke falle bak. Alle spillene har jo en eller annen "forumula" en må knekke når det gjelder spillestil.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...