Gå til innhold

Den store FIFA 14-tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg mente også han sa noe slikt. At på grunn av bedre hardware er ting nå mulig som de ikke har fått gjort tidligere. Men vi fikk liksom ikke noe svar på hvordan forrige generasjons FIFA vil være kontra neste generasjon.

 

Hmmm. Høres rart ut at det ikke var mulig tidlig, men så har ikke jeg den fjerneste aning om hvordan de har programmert AI og skit i spillet.

 

Blir nok FIFA 14 på en next-gen-konsoll på meg også.

 

Han pratet om noe "minne" tilgjengelig greier. Jeg har egentlig ikke peiling.

Lenke til kommentar

Så du vil at dem skal endre oppsettet fordi du vil vises på topp 10 listen? Jada...

 

Hvordan kom du fram til dette? Så du mener at leaderboards på et fotball spill ikke skal gå på rating men på antall spilte kamper?

 

Spent på hva dem gjør med Pro clubs i år, Fifa 13 clubs var et sirkus uten sidestykke. Pace og høye baller vs bots som er ekstremt trege i alt dem foretar seg er ikke en god kombinasjon. Leaderboards må fikses til at de som har god rating er høyt oppe og ikke dem som spiller mest kamper ligger øvest. De to siste årene har eg vært topp 10 som ANY, i år er eg ikke på listen en gang, Allikevel har eg bedre enn mange av dem som ligger på topp 100. Men de ligger der de ligger fordi dem har spikret døren igjen og sitter foran skjermen 24/7

 

Det er vel stort sett det du sier i innlegget ditt, men eg har gjort det litt fetere slik at du ser hva eg mener. Og til det med hvem som vises på ett leaderboard, driter eg loddrett i. Har ikke så stort ego at eg må vises på en fiktiv tavle på ett spill som viser hvor mye eg sitter forann tv'en.

Endret av IcedInsanity
Lenke til kommentar

Det er vel stort sett det du sier i innlegget ditt, men eg har gjort det litt fetere slik at du ser hva eg mener. Og til det med hvem som vises på ett leaderboard, driter eg loddrett i. Har ikke så stort ego at eg må vises på en fiktiv tavle på ett spill som viser hvor mye eg sitter forann tv'en.

 

Finnes faktisk noen som liker dette, tviler på eg er alene om og mene dette. Og eg sier ikke at de skal fikse på leaderboards for å gjøre dette det lettere for bare meg. For alle som faktisk kan spille Fifa så er dette en ting som burde fikses på. Har ingenting å sitte mye heller, 150 kamper Pro Clubs på et helt år så er man på topp om man spiller godt. Det blir fort moro hvis man er vane med å ligge helt i toppen....

Endret av Raul07
Lenke til kommentar

http://youtu.be/nKxEWuMCcEk

 

Gameplay av FIFA 14 på Xbox 360. Dette er uten Ignite motoren sin den blir kun å finne på Xbox One/PS4, så det er nok stor forskjell, om man skal tro ryktene, på FIFA 14 versjonene. Uansett så ser man at det er noe nytt. Blant annet skuddet til M. Suarez virket noe annerledes enn tidligere også la jeg merke til pasning med utsiden av foten. Uansett så venter jeg mest på neste generasjon FIFA 14 gameplay. Så vi virkelig får se alt!

 

EnNR9YX.jpg

 

Nye pause menyen.

 

I tillegg så noterer jeg at spillet går saktere enn tidligere. Dette er vel uttalt fra offisielt hold! Uansett positivt er det da FIFA 13 gikk til tider over tempo. Føler jeg gleder meg til November nå!

Endret av Emils.
Lenke til kommentar

Om Ignite ikke funker bra nok på PC er det kun deres inkompetanse når det gjelder programmering. Er bare en dårlig unnskyldning for å slippe å gi ut en halvferdig PC-versjon som de har gjort i mange år nå.

 

Og hvorfor ikke spille FIFA på PC? Er ikke noe problem å koble til en gamepad.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Sjeldnere og sjeldnere gidder jeg å spille storspill på pc - som oftes er konsollopplevelsen min fri for driveroppdateringer eller feil med drivere, patcher, avinstaller spillet og installer på nytt for da løser sikkert problemet seg, feil med ut/inngående porter, brannmurkonflikter og "spilles best med rivaliserende grafikkort som jeg ikke har" osv osv etc etc

Summen av dette gjør at jeg ofte velger en bedre totalopplevelse på konsoll.

 

Men det finnes unntak: spill som Company of Heroes og Rome: Total War kan jeg umulig se for meg som en like bra opplevelse på konsollene..

 

Ang Fifa så har serien alltid vært nedprioritert av EA når det kommer til pc-versjonen, ihvertfall siden så lenge jeg kan huske, så jeg forventer ingen revolusjon denne gangen heller..

Lenke til kommentar

Lurer på hvordan det blir å overføre det man har gjort på Xbox 360 til Xbox One. Iogmed at spillet kommer før konsollen så kommer jeg til å kjøpe det til 360 først, men hadde vært fint om jeg slapp å begynne på nytt når jeg får Xbox One. Men det er vel sikkert bare å tull å håpe på..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...